1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Discussie] Bestaat er buitenaards leven?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 24 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    lol. 100% real. :+

Nee, maar daarom zijn de filmpjes waar je de UFO héél duidelijk ziet waarschijnlijk ook meestal fake. Zo dom zijn ze niet.
    En het zijn maar 'mensen' (je weet wat ik bedoel). Dus het lijkt me niet geheel vreemd als ze zo nu en dan een fout maken door wat te lang op 1 plek te blijven hangen.
    Dit is immers voor hun een nieuwe, interessante en fascinerende plek (aarde).
    Even nét wat langer rondhangen waardoor je helaas gesnapt wordt.
    Of gewoon even niet opletten, fouten maken, mechanische problemen ed.

Ze wíllen iig niet gesnapt worden (iig deze niet)
    Even aangenomen dat deze man de waarheid verteld natuurlijk. :) (die impressie krijg ik wel als ik dat hele stuk lees).
    ----------------------------------------------------

Nog een interessant leesstukje:

2. Hezzel

Hezzel Peace in my Panties

Leuk Bevonden:
    1
    lol ik had het hier net met me vader over me vader ''beweerd'' ooit een UFO gezien te hebben met zijn vriend daarna waren ze nog ondervraagd door mensen volgens me vader was het een soort licht dat heel recht vloog voor ongeveer 40 sec en toen opeens verdween erg weird allemaal

3. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Damn, ik vind dit zó interessant allemaal. Met name Area 51. Waarom mag niemand het gebied betreden? Ik ben er zeker van dat ze daar iets geheim houden. :cool:

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Dat ze daar iets geheim houden is geen geheim ;)

Alleen waarschijnlijk zijn het gewoon conceptvliegtuigen enzo.

5. Hezzel

Leuk Bevonden:
    1
    Area 51 slaan ze het geld op dat ze net voor 9-11 hebben weghaald;) (al het geld was van te voren al weghaald ofzo toch?

nee man maar dat is wel allemaal raar ik denk ook dat ze daar wat achterhouden.

6. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ja, er zijn zoveel complotverhalen rondom 9/11. Zoals om elke grote gebeurtenis. Het komt Bush wel verdomde goed uit en het stinkt aan alle kanten, maar toch vind ik het veel te ver gaan om van een complot uit te gaan.

7. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Kennen jullie de hacker McKinnon? Een tijd terug heeft hij computers van het Pentagon gehacked en foto's van "buitenaardse" objecten gezien. :)

Ooit de documentaire "Loose Change 2" gezien?

8. Hezzel

Leuk Bevonden:
    1
    kan best ze zouden best wel onderzoeken doen naar buitenaardse wezens maar heb ze ook resultaat? houden ze iets achter? daar kan je wel eeuwen over doorgaan

nee hoezo goede film?

9. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Ik ben ervan overtuigd dat 9/11 een complot was.

10. Hezzel

Leuk Bevonden:
    1
    ik hoor dat wel vaker dat mensen dat denken maar warom zou bush dat doen? wat word hij er wijzer van?

11. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Dit soort vragen zie ik regelmatig voorbij komen. Misschien is deze documentaire wel iets voor je. Links "Loose Change 2 met Nederlandse ondertitels" aanklikken.

Laatst bewerkt door een moderator: 29 jun 2008
  12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    'Another tantalizing detail of the sighting was that a large light coming from the Area 51 base seemed to be trying to communicate with the object, according to the reporter.'

Als het je eigen supergeavanceerde en supergeheim project is verwacht ik toch wel dat ze wat betere (en minder opvallende) communicatiemiddelen hebben dan lichtsignalen. ;)

Nee. (ja, misschien heel vaag, maar ik heb er iig nooit meer over gelezen)
    Heb je misschien een link naar het verhaal?

13. Hezzel

Leuk Bevonden:
    1
    nou ik heb loose change 2 gezien en ik ben overtuigt 9/11 is een complot!! wat een klootzakken die regering

14. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ja. So? Geloof niet alles wat je voorgeschoteld krijgt... Mensen zijn nieuwsgierig en argwanend en zoeken altijd overal complotten achter.

Waarom? Door een internetdocumentaire....?

Wederom; geloof niet alles wat je leest. De spookverhalen daar worden ook maar al te graag in stand gehouden door de toeristische sector in de buurt van Area 51.

En 'supergeheim project' zijn jouw woorden. Ik zeg alleen dat ze er geheime dingen doen (vliegtuigen testen e.d.).

Niemand van ons weet wat er werkelijk gebeurt (net als 9/11) en ik vind wat dubieuze bronnen op i'net nou niet echt waterdicht bewijs... Waarschijnlijk komen we er toch nooit achter.

Laatst bewerkt: 29 jun 2008
  15. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, en dan maakt iemand anders een documentaire die nèt zo realistisch en geloofwaardig overkomt als die jij gezien hebt, maar dan juist Bush of iedereen die gemend is met jouw 'complot' verdedigt.
    Het is net als iemand die onderzoekt welk voedsel wel en niet voor meer cholesterol zorgt. De één kan heel overtuigend theorie X bekrachten, de ander theorie met een nòg mooier verhaal! Wie moet je dan geloven? Beiden bieden keihard wetenschappelijk bewijs, en dit, en dat, etc.
    Zo is dat ook met die documentaire van jou. Je bekijkt de zaak maar van één kant, die dan heel geloofwaardig overkomt. Ik hoor jou enkel over Loose Change 2 dit, Loose Change 2 dat. Op één mooi in elkaar gezette documentaire kan je niet steunen.

Precies. En als we wel weten wat er 'werkelijk' gebeurt is kan je daar ook weer kantekeningen bijzetten. Of misschien is het wel zo onwaarschijnlijk dat je het als mens niet aanvaard en zoiets wilt als een 'second-opinion'. En als iemand met een ander mooi verhaal komt, met zogezegd 'wetenschappelijk bewijs', ben je terug bij af.
    Verhalen die zo lang in stand gehouden worden, zo veel onderzocht en uitgelicht worden, met persoon A dit dit beweert en persoon B die dat beweert. Je zal het nooit weten, lekker houden zo.

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Natuurlijk geloof ik niet alles wat ik lees, maar ik ben wel iemand die eerder geneigd is om iets het voordeel van de twijfel te geven, dan het gelijk af te doen als onzin. (dit is btw niet op jou gericht)
    Tuurlijk is het supergeheim, anders wisten we wel wat ze daar aan het doen zijn.
    Maar die 'dubieuze' bronnen zijn wel alles wat we hebben, en dat zal voorlopig ook zo blijven.

Mensen geloven foto's niet.
    Mensen geloven filmpjes niet.
    Mensen geloven verhalen niet (ook al komen ze van betrouwbare personen)
    Dit is helaas iets wat mensen niet willen geloven lijkt het wel.

Ik weiger bij deze te geloven dat nijlpaarden bestaan. :mad:
    Ze zijn te lelijk om echt te zijn, en aangezien ik er nog nooit een in het echt heb gezien kan het niet waar zijn.
    Al die foto's, filmpjes en verhalen van mensen zijn gewoon allemaal fake!

*De denkwijze van vele miljoenen mensen t.o.v. Buitenaards leven*

edit:
    Hier onomstotelijk bewijs. Een document van 50 jaar oud wat beschrijft hoe de toen bekende Aliens eruit zagen.
    Onomstotelijk is misschien wat sterk uitgedrukt, maar ik vind het sterk 'bewijs'

17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan zeggen wat je wil over 9/11 maar de officiele berichten die de regering uitbracht kloppen van geen kant. Dit hoeft niet meteen te betekenen dat het ook echt een vooropgezet plan van hun is. Er kunnen ook andere redenen achter zitten.

Ik vond Loose Change een goeie documentaire, maar zoals Nerazzurri al zegt, veel gebruik van vreemde internetbronnen waarvan je de echtheid niet kan controleren.

18. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
  19. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Files waarop staat ''Top Secret'' zijn volgens mij zowiezo al een hele boel onzin. Waarom zou je dat op een file zetten, die je niet wilt dat het gelezen word of alleen maar door een bepaalde groep mensen gelezen mag worden. Tenzij je wilt dat andere mensen het gaan lezen, want zeg nou zelf een bericht waar ''top secret'' boven staan ga je toch wel eventjes door kijken, en wil je sneller geloven omdat het toch een soort van authoriteit met zich mee heeft.

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Je doelt dan neem ik aan op deze eerste pagina?
    Kijk, er is een verschil tussen de Top Secret manier van hier, en hoe je het in films ziet.
    Hier wordt het meer uitgelegd, ipv een lomp rood Top Secret logo te plaatsen.

Maar het is natuurlijk niet alleen door die zin dat je het gelooft. Het document is op echtheid getest; en daaruit bleek dat het een 'High Level Of Authenticity' heeft.
    Niet door het Top Secret tekstje.

Door die vervloekte films gelooft gewoon niemand meer een echt Top Secret document.
    Het is eigenlijk toch logisch dat op de een of andere manier gemeld moet worden dat het document niet voor jou ogen bestemd is? En vergeet niet dat dit document alweer 50 jaar oud is!
    Tegenwoordig gebruiken ze mss een andere tekst. Iets als Afblijven! ofzo. :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina