Ik vind zowieso dat in Nederland de gevangenissen veeel te luxe zijn.
-Je hebt een t.v.
-Een stereo
-een bureau
-een heel goed bed
Terwijl al kijk je naar Amerika dan zit je in een kooi met zijn 5en en mag je blij zijn al is je bed niet vies. En ik ben het VOLLEDIG met GOIZ eens.
Wat KOBOLD zei dat kan dus niet, hij zei ''wat als die man de wereld kan redden''
@ KOBOLD, kijk naar je eigen handtekening EEN man kan dat niet.
En b.v een hele hoge legerofficier die elke oorlog waar hij in mee heeft gevochten heeft gewonnen, een meisje heeft verkracht en bruut vermoord. Dan ben ik het er niet mee eens al zou ie dan een beetje pappier moet prikken in het park, dan vind ik, leger officier of niet, opsluiten die klere leier. Al is dat meisje pas 13, die durft dan NOOIT meer met iemand naar bed. Die blijft dan ong, nog ZESTIG JAAR achter met een heel bang gevoel, durft na het donker niet meer naar buiten. En elke leger gast die ze ziet daar is ze bang voor, kortom die legerofficier heeft haar hele (lees; HELE) leven verneukt
. Dan denk ik sluit hem voor de rest van zijn leven op, want wat hij gedaan heeft kan gewoon niet. Op dat soort dagen vind ik het ZEER JAMMER dat de elektrische stoel er niet meer is.
Klik om te vergroten...