Jongens, ik begrijp er helemaal geen reet van.
Het interesseert mij hoegenaamd niet dat een moordenaar of een pedofiel gestraft moet worden.
het enige wat voor mij belangrijk is is dat onze kinderen beschermd moeten worden tegen dat soort gasten. En dus komt een veroordeelde pedofiel NOOIT MEER OP STRAAT. Gewoon afmaken, net als je dat met een dolle hond doet. Niet om die hond te straffen, maar om de maatschappij te beschermen tegen die hond.
En ja, een pedofiel is voor mij niet meer of minder dan een dolle hond die je moet afmaken.
En, ondanks dat ons rechtssysteem vele malen beter is dan het Amerikaanse... Als wij met een doodstrafsysteem per jaar 2 mensen onschuldig ter dood veroordelen en twee kinderen redden van een dooie pedofiel, dan vind ik dat systeem de moeite waard.
Ik ben pas 46, maar als mijn leven geruild kan worden tegen het leven van een kind mag je mij nu meteen doodmaken. En dat is geen grapje. Ik heb tot nu toe 46 prachtige jaren gehad, en hoop er nog een stuk of 40 aan te plakken, maar een kind heeft nog nauwelijks iets gehad en verdient van mij het volste recht om net zoveel van het leven te mogen genieten als ik tot nu toe heb gedaan.
Dus, als er een doodstrafsysteem komt waarin kinderverkrachters en moordenaars worden afgemaakt, dan mogen ze van mij best af en toe een onschuldige ter dood veroordelen. Zelfs als ik het zelf ben. Amen.
Oh, en jullie jonkies hebben hier dus nix tegen in te brengen, want jullie poepies komen net kijken en hebben dus geen idee waar ik het over heb.
Klik om te vergroten...