1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Discussie] De zang talenten van Idols

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fardo, 13 aug 2003.

1. LeoGeo

LeoGeo Commodore

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, de voorrondes waren nog leuk, volgens mij hebben ze toen gewoon al hun kijkers binnengekregen...

Maar in andere landen was het nog vele malen wreder, die mietjes van een Henk Jan en Jerney en die andere 2 waren gewoon te slap :p

2. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Het is een grote commeciele ellende. De beste zanger[es] zal nooit gekozen worden omdat degene wordt gekozen die de meeste tienermeisjes doet soppen.. en dus aan het smsen krijgt. Talent heeft daar heel weinig mee te maken.

Snel scoren, de winnaar een jaartje uitmelken voor snel commercieel succes en daarna dumpen voor de winnaar van het volgende jaar.

3. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ben benieuwd wat de 'next' thing is. Welkom bij 'Id-eau-ls': de show waarbij dementerende bejaarden zo snel mogelijk hun luier moeten volschijten.

Klinkt misschien een beetje hard, maar het heeft dezelfde entertainmentwaarde (en klinkt ook nog hetzelfde). het is nutteloze tv die erop gebrand is om geld te maken zonder naar kwaliteit te kijken!

4. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Weet je wat ik jamer vind, er lopen zoveel goede bands en zangers rond die al jaren proberen om alleen al een gesprek bij een platenmaatschappij te krijgen.

En wat gebeurt er, mensen die niet kunnen zingen krijgen een contract in de schoot geworpen, puur door de macht van TV en sponsoren.

5. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    klopt maar dat kan je ook zeggen van het verhaal met henny huisman is ook de marketing machine er achter die dingen weet te regelen en met geld kan een hoop.

6. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik vond Hind echt goed zingen (vooral bij Feel van Robbie williams). Jim is gewoon gehypt, laat hem a.u.b. ophouden. n Jamai, tja, dat gaat wel. Nou heeft bijna iedereen uit Idols iets uitgebracht maar de echte ster nou weer net niet. :mad:

7. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    daarom is commerciele televisie ook zo waardeloos.

8. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Commercie commercie niets anders

9. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Of er was ook 1tje die zat op klompen te dansen en z'n volkslied te zingen!:cool:_O_ Hoe kun je nou zeggen dat dat waardeloos is:eek: :9

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Die jongen is echt niet doorgegaan, en werd als een grap nog eens gebruikt voor een spotje.

11. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja precies was een reclame van acmea was een hele goede.

12. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat was gewoon reclame doed:) , achmea... echt geweldig!

13. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ff off topic ik vind die met die kabouters echt geweldig

14. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    Idols is gewoon voor de BreeZaH doelgroep. Waarom? Omdat die al die cdtjes lekker kopen. Als Hind bv. had gewonnen (die ik het beste vond), had ik die cd dan weer niet gekocht.

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ik vind idols een goed concept .. maar ik vind making the band eigenlijk leuker en je krijgt meer talenten ... Ik denk zeker dat er straks wel een ster op duikt ... en de eerste keer is een gewenning ... als je eenmaal geselcteerd bent is het hard werken .. de mensen die nu met idols hebben meegedaan zijn allemaal sterren ... en hebben zeker talent ... en Jim was goed met het nummer Under the Bridge ... maar hij moet geen ehm poulaire dance of zo gaan zingen .. Hij is heel goed in Ballads naar mijn mening ... minder in populaire kul ... maar ja dat vinden de jonge meisjes niet leuk

16. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Als Jim zijn eigen teksten zou schrijven zou die wel heeeeeeel zielig zijn.....liefdesshit is er al veel te veel...maar goed.

Artiesten krijg je niet door een paar mensen te laten zingen. Artiesten komen er door hard werken, door veel 'underground' werk en niet door een of ander programma die ze gelijk beroemd laat zijn.......zo werkt t gewoon niet....daarom houden die apen gelukkig ook niet lang stand en zullen echte artiesten ooit hun erkenning wel krijgen....

17. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt over het concept is echt niets op te merken geniaal het heeft echt alles. Emotie hardheid. Maar het zou werken als het publiek niet mee zou kunnen stemmen dan vind je een echte ster. Dan had hint gewonnen. Anders gaan daar een paar jury leden niet zitten janken als iemand weg gestemd worden

18. SlaVesOnDope

SlaVesOnDope Tháñks fór Nóthíñg

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het volledig met da -Z- eens. Idols is een smerige commerciele poging om weer een zoveelste "ster" te creeeren. En ster is wel heel relatief, zet Jim is naast Freddy Mercury of Kurt Cobain. Ik weet zelf hoe moeilijk het is om aan de bak te komen als muzikant, ik spel zelf al een tijd gitaar (Akoustisch, elektrisch). Om een nummer te schrijven ben ik weken zo niet maanden bezig. Componeren van de noten, ritme creeéren, met een verhaal/lyrics komen, het opnemen in een studio. Het kost allemaal zoveel tijd en geld en als je dan zo"n Jim "Ster" ziet die aardig kan zingen maar daar stoppen zijn muzikale vaardigheden dan ook wel begin je toch te twijfelen. Ik ben bang dat de muziekindustrie verpest gaat worden door enorme onoriginele commerciele projecten als idols..

19. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    @SlaVesOnDope: k ben bang dat dat allang is gebeurt, bereken het percentage maar is van wat er op bv The Box wordt aangevraagd, 80% kunstloze MagicMusicMakerMuziek met een vocal die teksten samengesteld uit goede oude hits moet opdreunen.

commercie stinkt

20. Virus666

Virus666 BIER!!!

Leuk Bevonden:
    0
    En diegene die van 'echte' muziek houden kunnen er niks meer tegen doen :'-( .

Deel Deze Pagina