1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Discussie] De zang talenten van Idols

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fardo, 13 aug 2003.

1. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    tuurlijk wel, gewoon Kink FM luisteren ;)

en 'normale' muziek luisteren...

Maar het is idd zo; Idols draait niet om de zangkwaliteiten, muzikaal inzicht of tekstschrijf-vaardigheden, welke nodig zijn om goede muziek te maken. Maar puur of iemand de capaciteiten heeft om op nummer 1 binnen te komen in de Top 40. :mad: :mad: :mad:

bahbahbah...

dan heb ik weer wel respect voor Intwine die er net voor de laatste 20 (geloof ik) zijn slaven-contract niet wilde tekenen, en terecht. En hij heeft zelfs nog een grote hit gehad (niet in de Top 40, maargoed) met zijn Happy, wie heeft het nog niet 100 keer gehoord? ;)

Het contract van de Amerikaanse Idols was trouwens helemaal absurd, als ik het me goed herinner:

'bij deze schenk ik het muzieklabel volledige macht om mij, waar dan ook in het heelal, wanneer dan ook in mijn leven en na mijn dood, hoe dan ook, in alles te manipuleren, teneinde een echt Idool te blijven' :{ :{
    tja, zo was het niet letterlijk, maar wel in die richting.

2. SlaVesOnDope

SlaVesOnDope Tháñks fór Nóthíñg

Leuk Bevonden:
    0
    Zolang ze van het metal/punk genre afblijven kan ik ermee leven..

3. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ja dit idols verhaal is al heel lang aan de gang maar dan heet het niet idols en word het niet onder het publiek gebracht... iedere pop artiest die tegenwoordig in de charts staat is nep.
    zoniet de stem dan wel de tekst, die 9 op de 10 keer een gejat is.

en sommigen die jatten dan niet alleen een sampletje ofzo, nee, ze jatten gewoon de hele melodie, tekst bas, noem maar op hollakidee, jaaaa cash money blinbling...

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Men zoekt bij idols cash magnets ... mensen die er goed uit zien en redelijk (goed) kunnen zingen ... Waarom Hind het is niet geworden ... omdat Jamai die dag heel goed zong ... en Jim ... tja veel meiden vielen voor zijn voetjes ... Waarom Jamai de finale gewonnen heeft (omdat hij 16 is? Doorgestoken kaart?) Ik vond hem in iedergeval beter zingen dan Jim en het liedje van Jamai (C'mmon) klonk ook veel leuker ... maar ja hij is wel een gewone jongen van de straat ... heeft ook geen Charisma ... dus van Jamai horen we volgend jaar ook niets meer van ... en Jim .. tja ... met Idols II loopt er waarschijnlijk ook wel weer een Babe Magnet rond ... en dan zijn de meiden Jim weer vergeten

5. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    naar mijn mening had hind moeten winnen, die had gewoonweg de beste stem. Jim had wel de looks maar niet de zang ( mijn mening) en Jamai wel de zang, niet de looks; ook al vind ik dat ook nog wel meevallen.

eigenlijk ben ik het wel met da -Z- eens, ook al speelt Jamai wél zelf piano en op zijn album staan ook ( ik geloof 2 ofzo ) nummers die hij zelf heeft geschreven! die nummers van hemzelf heb ik dan nog nooit gehoord maar ik denk dat Jamai het beste door kan gaan met zelf liedjes schrijven dan alleen van die liedjes te zingen met de hele tijd c'mon en yeah baby etc erin.

misschien als hij nou zelf (goede! )liedjes blijft schrijven, dat hij dan langer dan een jaartje na idols beroemd blijft, want dat gun ik hem van harte!

Laatst bewerkt: 13 aug 2003
  6. hattrickrulez

hattrickrulez FootballFreestyler

Leuk Bevonden:
    0
    Over Jim zegt het feit dat zijn eerste singel dmv een mars-actie en reclame verkocht moest worden al genoeg denk ik.

7. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    Jim heeft niet de stem EN hij kan niet zingen |:-
    zijn stem is nog niet eens volgroeid (of hoe je dat noemt :) ), en hij zingt TE monotoon.

Jamai heeft toch ook niet de zang waarvan je omver gebalzen wordt hoor. Zet hem maar es naast Marco Borsato, en je merkt het verschil.

8. Darkmoon

Darkmoon ROAAAR

Leuk Bevonden:
    0
    HAHA wat ik wel Dom vind dat Mars jim sponsert terwijl hij niet kan zingen. slechte reclame voor mars.

9. TheWalrus

TheWalrus Guest

Ach, Jamai zingt best wel goed,beter dan de gemiddelde pummel, maar de nummers die hij zingt zijn pure eenheidsworst.

Jim zingt altijd tweede stem, en nogal nasaal, wat gewoonweg raar klinkt. Dat tweedheeft niks met baard ind e keel maar met ademhaling te maken. Dat hij vaak raar klinkt komt wle door het feit dat hij de baard al in de keel heeft gehad en nu opnieuw moet leren zingen in plaats van brommen.

Ook Jim zingt alleen maar rotzooi, en het klinkt nergens naar, maar goed, hij zingt mierzoete liedjes, is vijftien en aantrekkelijk voor bakvissen, dus dat verkoopt.

Ik vind die idols lui niet echt goede zangers, en het zullen wel geen briljante songwriters zijn, alhoewel, je wete maar nooit, want hoe begon Robby Wiliams ?

Prefab pop vind ik niks, maar goed, Elvis, The Monkeys, Britney, Jim, Jamai, enzovoort kun je daar allemaal toe rekenen. Nu had elvis een paar erg goede nummers maar hij zong ze alleen, dus daar ben ik ook niet van ondersteboven.

Ik maak zelf graag muziek, pretendeer nummers te kunnen schrijven, maar dat doe ik omdat mijn eigen technisch gewauwel makkelijker is dan bladmuziek bestuderen. Maar goed, ik heb geen nummer 1 hit opmijn vijftiende, al maak ik muziek die ik zelf goed vind.

10. PSVPSV

PSVPSV Simply the best

Leuk Bevonden:
    0
    Even over de sponsors van j&j: Jim wordt gesponsord door mars, maar Jamiay(weet nie hoe je't schrijft en wil het ook nie weten) wordt gesponsord door Specsavers, HOE DOM BEN JE DAN.8)8)8)8)

11. TheWalrus

TheWalrus Guest

Ach,wie het meeste biedt die laat je de sponsoring doen. Wat zeg ik, je neemt tien sponsoren en je gaat helemaal wild.

12. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ geheel mee eens

Deel Deze Pagina