1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Discussie] Gevangenisen zijn te luxe

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Unhooked, 22 mei 2003.

1. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind inderdaad ook niet dat ze verkrachters meer luxe moeten geven dan moordenaars. Die moeten ze gewoon in 1 cel douwen dan lost het probleem zich vanzelf op.

2. Schranseman

Schranseman Heeft altijd honger

Leuk Bevonden:
    0
    de criminelen helpen tegenwoordig wel een handje mee om het cellentekort op te lossen

De ene afrekening na de andere

3. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Ja en het domste is nog dat de politie daar dan extra mensen voor wil gaan inzetten. Kunnen ze beter voor andere zaken gebruiken. Er is niemand die last heeft van die afrekeningen het zijn toch criminelen onder elkaar. Kunnen ze die politie beter inzetten voor kinderontvoerders en dierenbeulen en ouwevrouwtjesberovers enzo..

4. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    er bestaat ook nog zoiets als politieke moorden, en dat was zeker het geval, en ik vind dat die een hogere straf verdient als een andere moord.(<PUNT) want zoals eerderi in deze thread is aangegeven, speelt motief een belangrijke rol

Laatst bewerkt: 23 mei 2003
  5. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Politieke moord...hoe weten wij hier nou dat die zwaarder bestrafd moet worden....als we dat als een aparte catagorie zouden nemen moet ie bestarft worden net als de moordenaar van Willem v. Oranje N. dat is je vergelijkings materiaal....moord met voorbedachte rade is moord met voorbedachte rade, who cares dat het slachtoffer toevallig een of andere politicus was?

En dan stiekem gaan editen he ;)

Motief speelt in zoverre een rol dat dit in de zwaarste catagorie valt: voorbedachte rade....

Ohja....zijn die gevangenissen nou te luxe....(volgen mij dwalen we af :+)

Laatst bewerkt: 23 mei 2003

Deel Deze Pagina