1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Discussie] Politie in/bij uitgaansgelegenheden

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door NL_Wouter, 12 feb 2007.

  1. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    maar bij jouw in hoorn wordt er dik gediscrimineerd.
    Was een keer met een vriend van me (hijs blank en had alleen een karl kani riem om een normale broek) komen we bij De Wereld ofzo en trekt ie ze broek op zegt die knar:
    "ja jij komt er niet in"

    vraagt die vriend van me "hoezo niet?"

    "ja die groep veroorzaken te veel problemen hiero"

    toen maar naar ander cafe te gaan....geen idee wat de naam was, best groot met pooltafel meteen aan het begin, in het midden aan de linkerkant moest je muntjes halen.....
     
  2. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dan ga je ook wel naar een tent 8) De Wereld staat daar om bekend..
     
  3. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    idd "De Wereld" is een klote tent...
    Daar gaan mensen heen voor de naam (die is bekend) om van te zeggen ik ben uitgegaan....je kan er niet dansen, te druk, er hangt geen leuke sfeer en rot muziek!:{ iedereen staat er stom te staan met zn drankje|:-
    En idd die mensen bij de deur die voelen zich heel wat..:emo:
     
  4. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja echt he, de laatste keer dat ik er was, was ik met mijn toen toekomstige vriendin (nu bijna 8 maanden geleden 8)), en was ik er echt voor haar, maar wat een klote tent.. Echt, we stonden echt met z'n allen zowat tegen elkaar :x
     
  5. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook met de Manebrug.. is zo'n disco hier in de buurt en ik vind het egt een kuttent8) Oke ik ben er pas 1 keer geweest (met kerst) maar het is zo kut verdeeld, 3 hele kleine zaaltjes en veel te weinig ruimte..:{
     
  6. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ga gewoon met 20 man erheen en dan naar de apresski hut! Dan is het wel gezellig! Ben het wel met je eens dat het er erg klein is.
     
  7. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Dudes ontopic weer :) Dit is niet de thread om over uitgaan te praten ;)
     
  8. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Oeiiii t was giseravond in Hoorn feest. Zag vlakbij de Beiaard een x aantal mensen geboeid afgevoerd worden!
    Wel goed dat ze er waren vind ik om die ellende aan te pakken!
     
  9. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Yep in dat geval wel,maar in belgië is het zo dat ze ieder weekend in de buurt van de grote uitgaansgelegenheden steevast alocoholcontroles houden.de zogenaamde WODCA-acties ,daar waar wij tegenover het PORTO plan stellen,en daardoor via de kleinere wegen proberen rond bepaalde punten te draaien waarvan men weet dat er wekelijks gecontroleerd wordt....
    Ooit liepen wij bij het verlaten van een dancing recht in de armen van een ploeg belgische bob érs die op dat moment aan hun razzia begonnen.
    Een vriend van mij die net voor mij ging werd tegengehouden door zo'n bob er die zijn jas opensloeg en zijn politiepenning showde met de woorden bob.
    Waarop mijn maat die lichtelijk in de wind was zijn jas opende en zei "c&a" omdat hij net die avond een jasje uit de c&a aanhad.Het gevolg hiervan is dat wij de hele nacht op het politiebureau hebben doorgebracht én dat mijn hele wagen binnenste buiten werd gekeerd in hun zoektocht naar drugs,en aangezien ze niets konden vinden kregen wij de eer om een hele nacht ondervraagd te worden over het feit dat wij zogenaamd probeerden te ontsnappen aan de razzia.De waarheid was dat wij gewoon opstapten nét op het moment dat zij binnenvielen.
     

Deel Deze Pagina