1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

dit als eerste auto, kopen of niet kopen, jullie mening graag.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door MrLaurens, 14 nov 2003.

1. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1

het gaat niet om het plaatje, ik weet niet eens of dit wel een ECHT plaatje is, het lijkt een beetje computer achtig

maar wat weet men op het forum van de toyota MR2, ik vind het een pracht exemplaar maar heb er verder weinig kennis van, ik las dat de motor nog met verdeler kap werkt enz.. allemaal oud
    maar ik zit eraan te denken om deze te kopen en mijn 100nx te verkopen

Laatst bewerkt: 25 apr 2006
  2. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Shit het internet heeft hier kuren.

3. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Yep , heb hem verleden week voor het weekeinde mee naar huis gekregen met tankkaart van het bedrijf er bovenop .
    Ik heb er twee dagen mee rondgetoert op kleine bochtige wegen , en dat karretje rijdt fantastisch .
    De vorige generatie was bij wijze van spreken al af wat het weggedrag betreft , maar de nieuwe generatie doet wat dat betreft er nog een flinke schep bovenop.
    Daar kun je nog eens een keer de bocht mee door driften , just like into the good old days .

En nu wachten we tot de mazda 6 mps hier beschikbaar komt voor een proefrit , 260pk sterk , 240km snel en in 6.6 seconden van nul naar honderd , we kunnen al bijna niet meer wachten , zo ongeduldig zijn we.:+

4. Kombat

Kombat Nico Swinkels

Leuk Bevonden:
    0
    @ lars : ik zou het niet doen ! gewoon om het simpele feit dat het een oude sportwagen is en die hebben (bijna) altijd kuren!

5. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    een opel corsa A met een gsi blok is echt een vrouwen auto ja:p 150 pk op de voorwielen in een auto die 800 kilo is, een vrouw houdt die niet op de weg hoor. en even over het feit ''alstmaarrijd-type'' ik ben ongelooflijk kieskeurig de meeste auto's vind ik lelijk vooral de meest getunede auto's

http://video.google.com/videoplay?docid=-435793207610485923&q=opel corsa a drag&pl=true

voor alle vrouwen dan hier dit is een leuk autootje voor jullie;) dat blok dat daar in zit is waarschijnlijk een calibra turbo blok met rond de 320 pk

6. Kombat

Kombat Nico Swinkels

Leuk Bevonden:
    0
    Oké redrum ik dacht al dat je niet zo'n type was maargoed
    Ik weet wel dat zo'n corsa kan 'knallen' Er waren ook een paar vorig jaar op het Automaxx event in assen..
    Ik vind een Lancia delta ook wel wat...

7. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    lancia delta integrale? als je die wilt heb je veel centjes nodig en goede rijkunsten;)

8. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Kleine trap omhoog.

Ik heb een rode Honda, lekker verkleurd door de zon en rondom lichte krasjes in de lak.
    Hier en daar een diepe kras.
    Nu wil ik deze plekjes graag een beetje fatsoenlijk wegwerken.

Hoe kan ik dat als beste aanpakken?

9. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het allerbeste kun je poetsproducten van Meguiar's gebruiken.
    www.meguairs.nl

je kunt dan het beste het volgende doen:

eerst wassen (goldclas of ntx shampoo)
    dan kleien met de quick clay
    daarna deep christal paint cleaner
    dan waxen met gold clas of ntx wax of deep chistal carabuna wax

de quick glay is ervoor om alle vervuiling van de auto te halen. als je je auto hebt gewassen en je gaat met je hand over de lak heen voel je vaak nog vervuiling zitten, als je dan de quick glay gebruikt wordt je auto superglad.

de deep christal paint cleaner is om je rode kleur weer terug te krijgen, hier worden ook kleine krasjes mee verwijderd.

de ntx-wax is voor een langdurige bescherming van je lak.

het is niet echt goedkoop, in vergelijking met de Turtle wax ed. maar het werkt echt stukken beter.

10. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    meguairs is om te poetsen;) voor krassen gebruik je commandant. het is best aggresief spul maar je krijgt er heel goed krassen mee weg.

overigens wat jij zegt flipmode, dat is een vermogen van wax spullen:9

11. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het is wel erg duur, maar dan heb je ook wat.

12. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb vorige week bij een vriend van mijn vader een SUPER toffe auto gezien :)

Alleen was hij iets donkerder blauw en zat het stuur links ;0 Wel jammer dat er nog een paar dingen aan verbeterd moest worden en dat ik het geld er niet voor heb. Naja, ik zou de kosten van de auto wel op kunnen brengen, maar dan moet ik de benzine ook nog kunnen betalen ;)

Ik wacht nog wel even voor ik zelf een auto haal. Kan nu die van mijn ouders nog gebruiken en dan is de benzine ook nog gratis :) Maar toch blijft het een supervette wagen!

Deel Deze Pagina