1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

dit als eerste auto, kopen of niet kopen, jullie mening graag.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door MrLaurens, 14 nov 2003.

1. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    mooi ding, ik zou echter wel een ander kleurtje overwegen als ik jou was. Ben niet echt zo weg van die rode kleur.

2. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ... of niet

3. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    best een leuke auto om mee te beginnen!!

4. bionicman

bionicman Shagohod

Leuk Bevonden:
    0
    Echt een mooi ding, cker kopen voor die prijs *)

5. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Belangrijkere: als je 'm mooi opknapt heb je een mooie en ERG aparte auto. :)

6. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hij is al in uitstekende staat, en heeft 84000 op de teller. het interieur is zeker mooi vind ik zelf

7. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    84000 km is erg weinig! :D
    Veel auto's hebben na 3 jaar al zowat die tellerstand erop staan.

Je gaat daarmee een leuke en exclusieve auto rijden.

Laatst bewerkt: 14 nov 2003
  8. nighttime

nighttime Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het tamelijk verdacht dat een auto van 20 jaar oud maar 84000 op de teller heeft. Zelfs mijn oma van 83 rijdt meer dan 4200 per jaar... Dit kan dus niet! Misschien is ie de klok al een keer rond!

Mijn advies luidt: koop een

kan je ook nog wat rommel meenemen...

9. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Best wel weinig die km stand!! Heb je er al overnagedacht dat ze hem maybe terug hebben gedraaid??

Maar best een mooie bak hoor. Maar voor die prijs zijn er nog leuke andere auto's. Ik zou gewoon goed rond kijken. En ff met iemand die er heel veel verstand van heeft langs gaan. voor je het weet ben je genaaid.

10. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als de teller is rondgegaan wil dat nog niet zeggen dat de auto slecht is. Wel moet je hem laten nakijken door een monteur die veel verstand van auto's heeft.
    Ik hoor mijn monteur vaak liefkozend over de oudere auto's praten.
    Toen kon je nog veel zelf doen en zo zegt hij dan.
    (laat maar lullen die vent denk ik dan want er zit een stuur in en meer heb ik niet nodig.)

11. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Zullen we mijn Golf Cabrio eens naast jouw auto zetten als je hem gekocht hebt, kijken of je er dan nog zo over denkt.:D

12. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ok, kan snel zijn ja zo'n golf, een 1.6 murena trekt ook niet snel, in 11,8 naar 100. maar het is exclusief, een golf is een lelijke doos op wielen die je op iedere hoek van de straat ziet

13. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Dat is jou mening. Degene die ik nu zie staan is toch niet zo standaard, maar goed, ik heb geen digitale camera dusss.

14. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het wordt nu geloof ik meer een moddergooi thread, wat de een als mooi beschouwd kan voor de ander lelijk zijn.
    Maar gezien het feit dat er een berg golfjes rondrijden van velerlei typen zijn er blijkbaar veel liefhebbers voor.

Ik vind zelf de Toyota MR2 erg mooi. (het vorige model niet de huidige)
    Ik rij nu in een deawoo expresso machine, na ja hij rijdt tenminste wel.

15. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb nog geen auto maar ik vind dat iedereen blij moet zijn met de auto die hij/zij heeft.
    Je koopt een auto voor jezelf waarmee je happy bent en niet voor anderen die altijd wel een opmerking hebben.

In het voorjaar ga ik voor een auto kijken wat ik leuk vindt en wat in mijn budget past. Wat anderen ervan vinden maakt me dan niets uit.

16. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik kan je wel zeggen, een auto is niet goedkoop, maar over een half jaar heb ik mijn opleiding voltooid dus. en werk is makkelijk te vinden in mijn richting

17. Neom

Neom Crazy Gamer.........

Leuk Bevonden:
    0
    owww, fuck, weer een puber die zijn rijbewijs net heeft en dan gelijk een sportwagen wil hebben, heb je je grafkist al besteld, wees slim koop die wagen niet, het gebakje gaat je veel erger bezorgen, is namelijk gebouwd in de tijd dat de fransozen geen auto;s konder bouwen, wees slim, koop een fijne opel of een ford ofzo, ok, dat is niet cool maar het rijd beter en is een stuk goedkoper in onderhoud :D

en voor 3500 euro kun je veel leuks kopen, kijk maar eens op www.autotrader.nl of www.autotrack.nl

Laatst bewerkt: 17 nov 2003
  18. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Laat opa hierboven maar lullen, bakkie ziet er echt heel stoer uit. Ik heb ook een auto gekocht tegen het advies van iedereen in (Lancia) maar bevalt me prima tot nu toe. Zorg gewoon dat ie door de APK is en dat dat spruitstuk ok is. Dat is namelijk een duur geintje. Ga het liefst zelf mee naar de APK zodat ze je kunnen vertellen wat er (mogelijk in de toekomst) aan zit te komen. Verder kun je dan mooi gelijk onder de auto kijken.

19. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    heb je een lancia delta gekocht of een andere, de delta is wel gaaf ja. maar erg duur in onderhoud ofniet?

en het enige probleem waar ik nu mee zit is het feit wat misschien voor kan komen zoals schade aan de buitenkant(kapot raam ofzo), die onderdelen zijn namelijk zeldzaam.

20. Neom

Neom Crazy Gamer.........

Leuk Bevonden:
    0
    Das de eerste keer dat iemand me opa noemt :D , maar goed dat doet er niet toe.

Het enige wat ik doe is iemand waarschuwen voor een leuke kostenpost, mijn eerste auto was namelijk ook een sportwagen, wat een grafbak en daar heb ik een zooi kosten aan gehad, niet normaal meer, enne de wagen was APK gekeurd en had mooie velgen, in het jaar daarna gelijk geleerd dat mooie velgen en een geldige apk geen fuck waard zijn :D

Zoiets moet je alleen doen als je zelf erg handig bent zodat je veel zelf kunt doen.

En die lancia delta is nog steeds een vette wagen, ik rij al jarenlang italiaans, en ook dat is een kwestie van aanvaarden dat er af en toe rare dingen gebeuren....:

Laatst bewerkt: 17 nov 2003

Deel Deze Pagina