1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

dit als eerste auto, kopen of niet kopen, jullie mening graag.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door MrLaurens, 14 nov 2003.

1. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Nee ik heb geen Delta, maar een Thema. Mooie grote bak en met 155 pk nog best rap ook. Onderdelen zijn inderdaad duur, moest toevallig vorige week stukje uitlaat vervangen, kostte 1250 euro ex. montage toen maar ff op internet gaan zoeken en een gereviseerde gevonden voor 200 euro dus dat scheelt een hoop.

En inderdaad accepteren dat er rare dingen gebeuren, zo gaat bijv. in de auto het parkeerlicht lampje knipperen als ik op mijn rem trap, maar ach over dat soort dingen moet je niet zeuren.

Maar wat de auto van Cyberlaui betreft pas op met auto's met zeldzame onderdelen, want zeldzaam is duur!!

2. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Lid worden van een club.. Veelal hebben auto's zoals deze wel ergens een club en via die lui kan je vaak veel goedkoper aan onderdelen komen.
    Mijn stiefvader is een citroen uit 1928 aan het restaureren en die haalt al zijn onderdelen via zijn club.
    Het kan overigens geen kwaad om voordat je die auto besluit te kopen info proberen te krijgen of er idd een club is en misschien dat hun je meer kunnen vertellen over eventuele problemen waarop je moet letten voordat je hem koopt.

Op zich is het wel een leuk karretje, en idd het is niet de zoveelste golf, astra, ka etc etc etc die je overal ziet rijden.
    Maar je moet wel voorzichtig wezen.. Het is een oude auto waar verborgen gebreken in kunnen zitten.. Ik weet niet wat je van de vorige eigenaar weet? Maar het is natuurlijk een auto die zich een beetje voor raggen en racen leent, als dat vaak genoeg met dat ding gedaan is weet ik niet of je er wel aan moet beginnen..

3. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ok mensen, het is dus deze geworden, inmiddels heb ik em al 3,5 maand, moest wel wat aan gebeuren, koste me 2300 euros deze bak. echt een genot om in te rijden, en sleutelen en knutselen vind ik zo leuk dat ik het gewoon moet doen, desnoods maak ik iets kapot.

dit is de auto heel smerig, zonder wiel, remklauw liep aan, beetje knutselen en hij was weer ok. een werkplaatshandboek is erg handig

motor

er hebben al vele uren in gezeten, alle kraakjes en piepjes werk ik weg, ben er bijna, nog wel een hoog verbruik bij de motor, loopt verder wel goed, vermoed lekkage aan de tank. ff ducktape erbij pakken. :D

hier nog een filmpje van vroeger uit de gouden koets over de murena

http://website.pcextreme.nl/RTL5_murena.wmv

Laatst bewerkt: 23 mrt 2004
  4. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Gefeliciteerd met je aankoop!
    Zo te zien, moet je er veel mee doen.
    Wat is het verbruik dan eigenlijk?

Ik heb komende zaterdag ook mijn nieuwe auto :) .
    Maybe ook wat foto's posten...

5. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Woei!
    Zeer gave wagen, CyberLaui!

6. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    er gaat misschien ook een 2e komen voor onderdelen/opknap, ben ik nu over aan het onderhandelen

7. Karelax

Karelax Guest

Het is vast al gezegt: Jouw auto is gewoon vet niet zown standard Honda of Golf.. en die 3 stoelen... wouw vet, echt vet.. heb je tenminste wat ruimte met je gurl ;)

8. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    hoe kan je nou schakelen als er iemand op die 3e stoel zit dat vraag ik me alleen af... moet je dan tussen zijn benen klooien....

Dan is het leuker als je girl rijdt en de verkeerde pook pakt...he nee waarom moet ik dat nou zeggen...

9. $uperman.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Wij hebben in een van onze Land Rovers ook een driepersoons voorbank, je moet als middelste persoon gewoon schuin gaan zitten. Met je benen aan de rechterkant van de pook (naar de rechtse passagier toegericht dus)

10. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In één van de land rovers???
    Wat een kapitalisten allemaal zeg.

Ik ben benieuwd naar het eind resultaat van de wagen want je bent er al een aardige tijd mee bezig.
    Misschien laten overspuiten in je favoriete kleur?

11. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    CyberLaui, je auto ziet er zeker wel gaaf uit, maar voor zoiets moet je natuurlijk wel een echte liefhebber zijn. Ik heb een paar weken geleden een Suzuki Swift aangeschaft. Best een mooi dingen uit 1995, rood, sportvelgen, 86.000 gelopen, spoiler, 1.3 etc. Helemaal uit Groningen, maar voor 2000 euro was het dan ook wel de moeite om daar even heen te tuffen.

Ik wilde gewoon iets dat altijd betrouwbaar was en lekker zuinig + sportief reed. Nu ik hem een paar weken heb moet ik zeggen dat hij perfect bevalt. Wat alleen minder bevalt is dat m'n vader hem nogal regelmatig verkiest boven zijn eigen Nisan Tino
    :{

12. $uperman.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Dat valt wel mee, van het geld waarmee je een bmw koopt, kan je al gauw tussen de 5 en 8 oude Land Rovers kopen :{

Laatst bewerkt: 29 mrt 2004
  13. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    395.000,00 euro de duurdere 92.500 euro de goedkope van Land Rover.
    Bron autotrader.nl dus tweede hands.

Vandaar mijn gedachte.

Niks kwaad in zin hoor.

14. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb sinds zaterdag een erg mooie Bella... Alfa Romeo 146 met alles erop en eraan _O_ _O_ O-) O-) :cool:

15. $uperman.nl

Leuk Bevonden:
    0
    lol, daar geef je eens een voobeeld. Ik heb het over Land Rovers van richting de 20 jaar oud :p

16. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja het is maar waar je aan denkt inderdaad.
    Ik zag je al helemaal rijden in die superdeluxe bak, en nog wel twee ook.

Die oudere hebben nog echt dat imago van stoere mannen bak.
    Gaaf toch.

17. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    dit is die maybe 2e wagen, ziet er nog niet eens zo slecht uit, kan ik nog wel opknappen.

18. $uperman.nl

Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel kost ie, ongeveer?

Ben benieuwd wat daar voor gevraagd/gegeven word

19. LYNX

LYNX easy to peel, sweet.

Leuk Bevonden:
    0
    Mooie kleur die 2e bak _O_

20. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    geen id wat hij kost, kost wel veel voor reparatie.

hij vraagt mij om een bod te doen, maar heb geen id hoeveel

Deel Deze Pagina