1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

dit als eerste auto, kopen of niet kopen, jullie mening graag.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door MrLaurens, 14 nov 2003.

1. Stoffel

Stoffel Leon Topsport

Leuk Bevonden:
    0
    :) Ja, klopt, Leon Topsport. Zo eentje: http://img.photobucket.com/albums/v86/Legolas09/leon-g.jpg
    maar dan in het zwart. Topsport TDI is nog wel redelijk exclusief en hij rijdt echt super !

2. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
  3. Sander Sander

Sander Sander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, deze auto zou ik nou op mijn 18e willen als eerste auto. De Porsche 944 S Cabriolet.

Laatst bewerkt: 6 jun 2005
  4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Topsport is een héle mooi wagen! Ik les in een Seat Leon 1.9 TDI. En die rijdt ook heerlijk. Maar die Topsport vind ik er echt heel dik uitzien. Als ik naar m'n werk ga kom ik altijd langs een huis waar een Topsport staat.

5. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    En nu gaat het er echt van komen; de aankomende weken een testritje maken in een Alfa Romeo 147 1.9JTD en een VW Polo Sportline 100 pk, offertes opvragen en dan de knoop doorhakken. Ik neig op dit moment naar de Alfa, maar eerst ervaren hoe die rijdt en hoeveel die uiteindelijk gaat kosten, 't moet ook niet te gek worden... :)

6. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Ik wil graag beginnen beginnen in een Honda Prelude 2.2 Vtec 185 pk uit 92'. Het nieuwere model vind ik niet zo mooi.

7. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0

Zoiets lijkt me mooi als eerste auto, dit is een Toyota Celica uit 2000. Zo'n 15.000 euro :eek:

8. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    dan mag je flink gaan doorsparen

9. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Mijn eerste auto word een mini cooper :cool: Beetje goedkoop kopen en dan grotendeels opknappen. PiMp

10. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    @jordideboer:

niet doen, koop zoals ik al eerder zei een hele bekende auto, een astra oid......hiervoor zijn goedkoop veel onderdelen te vinden en je kunt een hoop zelf doen, je slaat jezelf voor de kop als je voor 15000 euro een celica koopt en een ontmoeting met een paaltje hebt.........als je dan genoeg ervaring (lees zo'n 4 jaar) kan je nog altijd voor je celica gaan

11. MuDvAyNe-fan

MuDvAyNe-fan O2 waster

Leuk Bevonden:
    0
    ik begon maet een vw caddy pick-up :p

12. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    @ Killaz, ik denk ook niet dat het hem zal worden hoor, ik heb nog wel meer dan 2 jaar voor ik mijn rijbewijs kan halen maar dat is natuurlijk veel te duur. Maar ik vind het gewoon wel een hele mooie auto.

13. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil een Peugeot 106 ...liefst 1600 cc...GTI :D

14. MuDvAyNe-fan

MuDvAyNe-fan O2 waster

Leuk Bevonden:
    0
    mijn volgende wordt waarschiijnlijk een 106 rally

15. djlaulau

djlaulau Lamlendigheid

Leuk Bevonden:
    0
    bij eeen oldtimer hoef je ook geen wegenbelasting te betalen

16. MuDvAyNe-fan

MuDvAyNe-fan O2 waster

Leuk Bevonden:
    0
    yup en je heb oltimerverzekering

17. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    veel mensen vergeten dat bij bijvoorbeeld een mini cooper de rijkwaliteit en veiligheid 40 jaar oud zijn en het verbruik is ook wel aardig wat. Daarbij is het niet goedkoop om een mini te rijden, tenzij je alles zelf kan opknappen(die dingen roesten als ik weet niet wat) En aan een oldtimerverzekering zitten ook een aantal haken en ogen vast. Zo mag je volgens mij niet alleen een oldtimer hebben, maar moet je ook 1 gewone auto hebben, en mag je maar een bepaald aantal km per jaar rijden.
    Totzover mijn bijdrage:+

18. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Trap, ik wil misschien over een tijdje een autotje aanschaffen, wil alleen niet te veel kwijt zijn aan wegenbelasting, verzekering etc. Gast uit mn klas gaat bijvoorbeeld een Corrado kopen, maar dat word een dure grap, en niet alleen vanwege wat ik net zei, maar onderdelen zijn er ook moeilijk van te vinden. Maar nu zat ik dus aan iets kleins te denken, beetje licht. Peugeot 106, Lancia Ypsilon, dat soort dingen. Iemand nog tips? Een golfie zou ook wel ok zijn, maar dat is denk toch weer ff een maatje te groot.

19. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    corrado's zijn naar mijn mening zeer onderhoudsgevoelig......Lancia zou ik ook liever niet willen maar dat is mijn mening. De peugeot 106 zou een goede keuze zijn, licht, goedkoop in onderhoud en 1400 of 1600 cc wilt echt wel vooruit.
    of je een diesel of benzine wilt ligt aan jouw, benzine versie is (uiteraard) sneller maar verbruikt meer, en diesel is volgens mij de wegenbelasting iets hoger van

20. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    wil je een goede auto? zoek een opel corsa a. ben totaal geen opel fan op en top vw fan. maar die opel corsa a die ik nu momenteel even rijd rijd perfect ding start altijd is zuinig en goedkoop in belasting. + hij trekt sneller op dan een golf 2 gti 16 v. de versie die ik heb is een 1.4 benzine met 75 pk en maar 790 kilo echt rap karretje;) maar ik ben nu aan het sparen voor een vw polo 6n

Deel Deze Pagina