1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

dit als eerste auto, kopen of niet kopen, jullie mening graag.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door MrLaurens, 14 nov 2003.

1. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    om uiteindelijk naar golf 4 te gaan of golf 5 of niet redrum :cool:
    maat van me is laatst van polo 6n naar golf 4 gegaan......die polo van hem was al mooi (zie profiel van me ;) ) benieuwd wat ze golf gaat worden

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Hehe, die polo heb ik volgens mij wel eens hier langs het kanaal zien rijden... Maar een corsatje is misschien ook wel een ideetje ja, nog meer van dat soort kleine autotjes? Moet er wle een beetje fatsoenlijk uit zien natuurlijk ;)

3. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    renault 5 turbo :+

renault clio, citroën saxo ?

4. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    nee geen 5 turbo, geloof me die dingen zijn allemaal naar de klote, hoe zuinig mensen ermee omgaan ze gaan gewoon kapot. killaz die polo is grappig maar mijn broers oude polo is stukje mooier zal ff plaatje posten daarvan

alles was overigens geshaved. dus alle deuren moesten open via een afstandsbediening. deze bak was in 2004 uitgeroepen tot mooiste polo 6n;)

nou wordt mijn bak niet zo mooi, want zoveel poen heb ik nog niet:p

5. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Damn, ik krijg over een week ook een Polo (Sportline uitvoering), en die ziet er toch iets gewoner uit dan deze :)

6. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    doe er een schroefset onder en een setje schmidt th line's en je heb al een hele dikke wagen;) voor een goede set schmidt's met banden betaal je 1100 euro voor een schroefset, ik dacht voor polo iets van 600 euro. dus 1700 euro en je bent behoorlijk ver;) dan heb je overigens meteen een auto die stukken mooier is dan die ge-cheaptunede japanse rotzooi die rond rijd:p

(die polo alleen standaard is al mooier dan die ge-cheaptunede japanse rotzooi)

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Niet kopen aangezien die racependalen zeggen dat de bak afgetrapt is!

8. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Gelukkig is smaak heel persoonlijk. :)

9. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    klopt maar wat bedoel je daar precies mee? ik kan moeilijk geloven dat mensen afgetrapte crx-jes met deuken erin mooi vinden. wat is dan bijvoorbeeld jouw smaak graveheart? de grote beurt enzo?

10. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    De Grote Beurt? Oh, alsjeblieft niet.
    Beetje pimp hier, beetje bling daar, bleh!

Maar die Polo vind ik ook niets.
    Voor mij is gewoon subtiel al genoeg.
    Geen logo's, iets verlaagd, leuke niet overdreven velgjes.
    Gewoon, een strakke bak. :)

11. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik denk dat het dan toch misschien een astratje word, zijn wel grappige dingen, en volop onderdelen te vinden, ook op de sloop :+ Maar eerst maar eens mn rijbewijs halen...

12. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    ok dan snap ik je smaak wel graveheart;) je houdt wel van wat dingen maar niet te extreem. maar als je die polo in het echt had gezien ik denk dat je dan ook wel anders had gedacht;)

en astra's zijn best goede bakkies, zorg alleen niet dat je een witte koopt want daar zie je snel veel roest op

13. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Hij's wel goed gedaan, maar totaal overdone imo. :)
    't Lakje vind ik lelijk, de velgen zijn veel te diep en een Polo verbreden, come on...

:cool:

14. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    die heb gezien op automaxx ja, zag er goed uit alleen heeft jouw broer nooit problemen gehad met ze spoorverbreders? je mag namelijk maar een centimeter of zelf maar een halve centimeter buiten je wielkasten uitsteken :)

15. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    No offence redrum, maar ik vind het ook niks. Maar ik heb sowieso al een hekel aan die takke volkswagen apparaten O-)

For what it's worth; ik vind het ook netjes gedaan, maar net als Gravheart, té.. :)

16. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    ik respecteer jullie mening, ik vind ook bepaalde autos waar veel aan gedaan is niet mooi.

@killaz: hij is 1 keer aangehouden door de politie en die wist toen niet wat voor merk het was, die dachten dat het een nieuw soort auto was hehe.

ze mogen overigens geen 1 cm uitsteken maar 3 cm;) tenminste dat zegt de politie en de rdw

edit: overigens zat er op auto maxx die geluids installatie er nog niet in he;) wel cool trouwens dat je dat nog herinnert dat ie op auto maxx heeft gestaan

Laatst bewerkt: 21 feb 2006
  17. harXcore

harXcore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, klopt, de banden mogen maximaal 3 centimeter buiten de wielkasten uitsteken.

18. Warrior X

Warrior X Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    2
    3500 euro voor je eerste auto... da s wel een beetje veel om uit te geven (niet dat dat verkeerd is hoor :))

maar kun je niet beter een opel kroket voor 500 bucks kopen ???

die zijn er genoeg te vinden op internet

19. Nijmegendabest

Nijmegendabest Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Over die Polo... Die heeft een import kenteken, waarschijnlijk uit Polen gehaald of zo. Dus dat lijkjt me nou niet een goede auto :cool:

20. SupahMaster

SupahMaster Guest

Dit misschien iets als eerste auto?

heb alleen geen geld en moet nog 6 jaar wachten voor mijn rijbewijs

Deel Deze Pagina