1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dit soort schorem trap ik het liefst helemaal kapot

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ramon NL, 3 jun 2006.

  1. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig dat het in Engeland is gebeurd.. daar zijn ze wat minder soepel dan hier..
    (ofwel, ik neem het aan, aangezien het hier nogal erg is.. :+)
     
  2. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Het maakt niet uit waar het gebeurt is, ze hadden er geen enkele reden toe. Iemands leven afnemen voor zoiets:{.
     
  3. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had eigenlijk hetzelfde je denkt dat je wat gewend bent na al die jaren gamen wat volgens sommigen ons zeg maar geweldadig maakt.
    Maar ja toen ik dit zag had ik zoiets van een schok het blijft toch gewoon een mens wat daar vermoord word voor niks hij zag het waarschijnlijk niet eens aankomen.
    Die daders moeten echt flink afgestrafd worden dit is echt niet normaal.:{
     
  4. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Ha , mijn vriend , dacht je dat, weet je nog destijds die twee twaalfjarigen die dat meisje nabij die spoorweg hebben vermoord.
    Heel engeland was toen in shock, en die gasten zijn in een opvoedingstehuis opgesloten .
    En raad eens , die zijn nu ongeveer 10 jaar na de feiten al terug op vrije voeten , onder een andere naam en in een ander deel van engeland .
    Het gaat er overal net hetzelfde aan toe , er wordt altijd geroepen over de rechten die de daders hebben , en dit terwijl er altijd gezwegen wordt over de rechten die de slachtoffers zelf hebben , namelijk het recht om verder te leven en hetgeen hun door de dader onmogelijk is gemaakt,maar aangezien zij er niet meer zijn hebben ze hier technisch gezien géén recht van spreken meer.
     
  5. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    @God's Gamer ik ben het helemaal met je eens (ik kreeg ook een shock door me heen..) spoelde het 10 eer terug om te kijken of het wel echt een mes was.. Bah! ik heb dus net een moord gezien.. zo snel kan het gaan.. :mad:

    PS hoor net dus dat mijn oma dood is.. :mad: :'-(

    en Rip aan het slachtoffer !! (in postive zin !!)
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2006
  6. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Voel trouwens ook erg mee met die vriend van hem. Kan me niet voorstellen als een vriend van mij voor me ogen koelbloedig werd vermoord en ik niks kon doen.
     
  7. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Inderdaad, De politie enzo let wel op de kleinste gevallen maar op dingen als dit niet (minder) althans zo ervaar ik het soms.
     
  8. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Gecondoleerd. Sterkte alvast.
     
  9. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanx..
     
  10. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Oow kerel , wat naar voor je , mijn innnige deelneming alvast , oma's , tja ik heb nooit een oma gehad aangezien ze beiden al dood waren alvorens ik geboren werd.
    Maar ik heb wel bij mijn eigen kinderen kunnen constateren welk een goed effect oma's op hun kleinkinderen hebben.
    Tja , kerel , nogmaals gecondoleerd met je smartelijke verlies , en nog veel sterkte toegewenst.
     
  11. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    ja gecondoleerd man iemand verliezen is nooit prettig..:mad:

    Maar hoe ziek zijn die gasten op dat filmpje :eek::eek: niet te geloven dat mensen tot zoiets in staat kunnen zijn voor de lol...(?)
     
  12. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik kreeg hier toch even rillingen van, terwijl ik normaal echt nergens voor terugdeins. Het zou je maar gebeuren, geheel plotseling doodgaan binnen 10 seconden. Wat een angst moet er door je heen gaan.
    En ik vraag me ook af hoe het met die oude vrouw is afgelopen.
     
  13. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik keek het zonder geluid, wist dus niet dat het een moord was tot ik hier verder las. Damn, echt verschrikkelijk. :{ Ik vind dit veel schokkender dan die onthoofdingsfilmpjes eigenlijk. Elke willekeurige XBW'er had het slachtoffer kunnen zijn.

    :'-(

    Hier het bericht op Yahoo.
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2006
  14. Argonath

    Argonath Active Member

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

    mijn eerste post hier. Ik las toevallig in mijn zoektocht naar info over de X-BOX 360 dit bericht. Tot mijn grote spijt heb ik natuurlijk weer het filmpje bekeken en ik moet zeggen dat ik dit 1 van de meest schokkende filmpjes vind die ik ooit heb gezien.
    Ik denk dat het komt omdat het heel dichtbij je kan komen. Zelf ben ik ook student en er zijn zat avonden waarop ik ook met vrienden ergens sta te wachten. Het moet je toch maar overkomen, ik schrok me de tyfus tijdens t filmpje. 3 doodnormale gasten lijken het, maar schijn bedriegt. Ik sta nog steeds perplex gewoon. Herinvoering van de doodstraf is een gepaste wijze om deze 'mensen' van de aardbodem te vegen. Geen geld aan besteden, gewoon even 500 volt door de pokkel en klaar, volgende.
     
  15. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    maar nee, de schandpaal terug invoeren. Zou jij iets uitvreten als je weet dat je dan minimaal een paar uren aan je lokale kerk ofzo in't openbaar wordt vastgebonden terwijl familie/vrienden/kennissen elk moment kunnen langswandelen? ik denk het niet hoor!!!

    ik heb het filmpje nog niet bezien maar heb net het topic doorlezen. Zal straks of morgen eens kijken, als ik in een betere (lees nuchtere) staat ben dan nu.
     
  16. Joost

    Joost Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0

    helemaal mee eens !, wat een gekke ! Deze mensen gun ik echt de dood :mad:
     
  17. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    En ik kom uit de kroeg, wordt er een gozer door 6 agenten besprongen, omdat hij zijn ID niet wilde laten zien, en zich verzette tegen het feit dat hij mee moest naar het bureau.. Dat is echt ontzettend dubbel..
    Terwijl er daar een gozer op niets af wordt doodgestoken..
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dit vind ik echt zielig, die jongens zijn gewoon aan het wachten en die jongen met het witte shirt krijgt gewoon zomaar een klap in zijn gezicht.
    Vervolgens nog een mes en ga zo maar door. Echt ziek dit, die mensen moeten gewoon de doodstraf krijgen vind ik.
     
  19. basovich

    basovich Guest

    eerst moeten ze 1000 uur taakstraf!! en daarna een soort 'SAW' voor hun in scene zetten en dan lije ze vanzelf wel !!

    maar jongens onthoud, dit gebeurt wel een paar x per dag over de hele wereld en dan wordt het niet gefilmd..
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 jun 2006
  20. Lord Voldemort

    Lord Voldemort Tom Marvolo Riddle

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    Omg... ik zat echt met open mond te kijken... hij word gestoken met een mes, zie je ook duidelijk, daarna beweegt hij niet meer.
    Als die andere vriend terug komt zal hij zich zo verschrikelijk dood schrikken... vreselijk...
    Levenslang in de cel. Ratten als eten en urine als drinken!
    Moge ze daar nog heel lang doorleven:mad:
     

Deel Deze Pagina