1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dit soort schorem trap ik het liefst helemaal kapot

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ramon NL, 3 jun 2006.

  1. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    zo veel reacties in korte tijd. wat ik kan zeggen is dat het jammer is dat we op dit forum niet mogen schelden (over dat soort dingen)
     
  2. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Zou ik het filmpje kijken? Of wensen jullie mij dat niet toe, Kan wat dat betrefd wel tegen aardig wat dingen maarja. Als het volwassene zelfs rillingen geeft.
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Het is je eigen keuze, het zijn wel schokkende beelden. :'-(
     
  4. UmbraAlias

    UmbraAlias Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus, hoe kun je nou zo makkelijk iemand dood steken? Ziek gewoon.
     
  5. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus, dis echt te ziek.
    Ik heb echt zwaar medelijden met die vriend en de familie van het slachtoffer.
    Alleen ik dacht eerst dat het door iemand gewoon was opgenomen. Want een bewakings camera beweegt toch niet zo??
     
  6. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Dit soort camera's worden bestuurd vanuít controle kamers. Dit gebruiken ze wanneer er feesten of stapavonden zijn.
    Iemand heeft dit dus live zien gebeuren....
     
  7. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Wanneer gaan we hier nou eens echt iets aan doen, ik ben het behoorlijk zat onderhand. Stelletjes achterlijke gekken lopen er rond op de wereld.
     
  8. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Iemand neerslaan en zn gsm stelen .. okay

    maar waarom neersteken?
     
  9. 4sake

    4sake Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    omfg..??

    vind jij het normaal om iemand alleen al neer te slaan? niks okay =S
     
  10. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    tja dat is ook de reden dat ik het niet wil zien...
    ik vind films waar zulke dingen gebeuren al eng genoeg, laat staan als het echt is...
     
  11. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik zei niet dat ik dat normaal vond, maar het neersteken vond ik een beetje overdreven ..
     
  12. No_Name

    No_Name -

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    eensch !
     
  13. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG...ik speel al heel lang geweldadige games (denk aan GTA enzo), en dan denk je dat je er tegen kan en dat je het gewend bent.
    Maar niets is minder waar......raad eens.....ik heb er toch de rillingen van gekregen.

    En dan dat filmpje van die oma........ik heb er inderdaad bijna tranen van gekregen.

    @Migilles: echt gecondoleerd, het blijft altijd wreed om iemand te verliezen waar je om geeft.

    @Wesleyroos9: hou je smoel toch kerol, wat maakt het nou uit of je zwart, wit, klein of groot bent.
    Ik wou dat de wereld eens zou stoppen met dat kansloze racsisme-gedrag.
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2006
  14. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    G*dverdomme! Zulke gasten moeten gewoon heel hun leven gemartelt worden. Onbegrijpelijk:'-( En waarom dan met een mes? Ik heb ook een mes bij me maar je steekt toch niet zo maar iemand neer. Van zulke shit word ik echt misselijk:{
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2006
  15. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    The fuck? Dit is ZIEK. Dit zijn wederom geen mensen, vind dan ook dat ze nooit meer een humane behandeling mogen verwachten. Pleurt op, echt hoe dat ventje zo op hem insteekt? Zo zonder moeite, hij leek zelfs enthousiast... Zo makkelijk op een onschudlig, al hupeloos persoon insteken, dwars door zn hart en weet ik het waar? Deze persoon dient te branden, maakt niet uit hoe als het maar godsgruwelijk pijn doet, en lang ook!
     
  16. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat vind ik ook zo verschrikkelijk. Dat ze net doen of er niks is gebeurd. Hoe flik je het?
     
  17. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Inderdaad, (komt nog bij dat ik sowieso een aversie voor messen/naalden heb). Maar the hell? Hij slacht hem echt, als een beest... Gruwelijk, ik krijg gewoon weer kippenvel als ik eraan denk.
     
  18. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow! Dat is gewoon echt té ziek he! Alle 3 de rest van hun leven in de gevangenis, dat schrikt ook af voor andere mensen.

    Voor dit volk moeten ze een nieuwe gevangenis maken, wat meer met het idee van de 3e-wereld-landen gevangenissen.
     
  19. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar heb je gelijk in, maar ik vind het goed dat dit topic is geopend zodat je eindelijk eens stilstaat hoe verschrikelijk zoiets is.
     
  20. Boogiemaster

    Boogiemaster Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat ze voor dit soort dingen ook lijfstraffen en doodstraffen moeten invoeren. Gewoon overal in de wereld. Hier in Nederland lijkt het wel of het aangemoedigt word. Steek iemand in ons land neer en profiteer van onze voordeligste straffen en ons vele luxe assortimenten. De straffen die hier gelden slaan dus nergens op....Als er gewoon lijfstraffen worden ingevoerd zal er niet zo snel moorden worden gepleegd, laat staan om een mobieltje. Maar ja, de overheid wil dat niet begrijpen omdat het moreel niet juist is. :'-(

    Het blijft me altijd verbazen waarom de doodstraf er niet is want: Iemand dood maken wil dus zeggen dat hij nooit meer iets van zijn leven meemaakt dus gezinnetje stichten enz en familie. De dader die blijft wel leven, hoeft een paar jaar vast te zitten en kan vervolgens weer het leven instappen. Niet op legale manier want hij word nooit aangenomen, dus is er dan werk voor hem in de criminele sector(waar goed te verdienen valt). Dus wie heeft er nou voordeel? De jongen en zijn familie of de crimineel? En je mag ook hopen dat de politie er iets aan doet want dat gebeurd ook niet altijd.
     

Deel Deze Pagina