1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dit soort schorem trap ik het liefst helemaal kapot

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ramon NL, 3 jun 2006.

  1. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Nee man veel harder! 30 op z'n minst en dan hun armen op hun rug binden en dan over een hobbelig kiezelsteentjesweggetje 8)
     
  2. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb geen problemen als mijn bealsting centen opgaan aan een lekker donker gevangenisje voor die drie gasten. En het ergste is nog als hun neergestoken zouden worden huilen ze al biatches, en nu hun het doen zijn ze volgens zichzelf the man. Ik ben ervoor hun de handen af te hakken...
     
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Tja. Hier trouwen ze, krijgen ze bier, hebben ze een tv in de gevangenis. Als ze hier 5 jaar zouden krijgen mogen we al blij zijn en dan hebben ze het nog goed ook in de gevangenis hier.
     
  4. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    doe met hun wat op je display staat 8) al hoewel ga je wel snel doet het moet langzaam gaan trek stuk voor stuk hun ledematen er uit:D
     
  5. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    dit soort mensen helemaal kapotmartelen (metaal+lichamelijk)
     
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar het "ongeval" was toch in Engeland gebeurd he? Aangezien ik hier lees dat sommigen denken dat het in Nederland gebeurd is...
     
  7. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik deze reacties hoor dan ga ik dus dat filmpje echt neit kijken want ik weet dat zoiets blijft rondspoken in mn hoofd

    ik heb ook wel is een filmmpje gezien van een hond die levend binnestebuiten getrokken werd.

    ik wist effe niet meer waar ik het moest zoeken zo boos was ik op die gast
     
  8. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Hun eigen ledematen vervangen door kunstmatige/metalen ledematen...? :eek:

    :+
     
  9. Spartan_117

    Spartan_117 bass

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
  10. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar als je ze zou martelen ben je zelf net zo erg bezig, en is de cirkel van verderf weer rond.
     
  11. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    ne er hoort een zo gruwelijke straf te zijn voor dit soort mensen dat als ze dat doen de dader zijn eigen hart probeert aan te vreten omdat die dood wil


    zoiets dus want dit is niet normaal
     
  12. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Lost dat iets op denk je?
    Er zijn verschillende factoren die een rol spelen, die hadden zoiets kunnen voorkomen. De opvoeding speelt hier vast een hele grote rol bij.

    Deze dingen gebeuren dagelijks, nu reageren we er pas op omdat het p[ film staat.
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2006
  13. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Mooi lekker de gevangenis in met die lui , dan kunnen ze hopelijk lang aftellen tot de dag aanbreekt dat ze die gevangenis terug mogen verlaten , en dit tussen vier planken wel te verstaan voor hun laatste rit naar het kerkhof.:thumbs:
     
  14. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook, van die honden die ze dan voor hun vacht gebruikten oid. Die honden werden levend aan een haak gehangen en vervolgens ging zo'n man paar keer snijden in die hond en het vel/vacht er zo aftrekken. Stribbelde de hond wat te veel tegen kreeg die een mes in z'n kop :{...

    Dat soort dingen, zijn gewoon te ziek. Ik zou dat ook echt niet kunnen...
     
  15. Greate Pier

    Greate Pier euuhm

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn m'n mond viel gewoon open tijdens het filmpje, echt geen woorden voor.
     
  16. DownfieldMold

    DownfieldMold Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    JEZUS! zoiets doe je toch gewoon niet! ik bedoel kom op hoe zielig kan je zijn!! echt gewoon te erg!
     
  17. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand een andere link ofzo? mijn browsers slaan beiden af als ik deze site wil openen
     
  18. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien wel, maar in het Noorden van het land is zoiets dergelijks ook gebeurd (gisteren op het nieuws), hoewel iets minder ziek dan dit. het hele fenomeen Happy Slapping schijnt "In" te zijn. Iemand een beuk geven en dat opnemen met een camera of je mobieltje, zeer triest. En al worden ze gepakt, dan krijgen ze als minderjarige een poosje in een jeugdinternaat en dat is het dan.
     
  19. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, dit soort afschuwelijke acties worden gewoon niet hard genoeg bestraft. Ik denk dat veel mensen dat bedoelen. Namelijk als je zoiets doet als in het filmpje krijg je als meeloper waarschijnlijk een paar maanden voorwaardelijk en als moordenaar waarschijnlijk een paar jaar in de cel (met tv, airco, radio, comfortable bed).

    Het zou beter zijn als mensen geconfronteerd werden met hun eigen daden door het zelf te ondergaan. Door te voelen wat ze iemand anders aan doen. Ik weet dat je op die manier kwaad met kwaad bestrijd, echter dit lijkt me een goede oplossing voor de zieke geesten in deze maatschappij.
     
  20. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk wel dat dat iets oplost. Ten eerste ben je van dat tuig af en ten tweede zullen anderen mensen niet meer zo snel zoiets doen als ze weten dat er zulke zware straffen op worden gegeven.
     

Deel Deze Pagina