Dit soort schorem trap ik het liefst helemaal kapot

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ramon NL, 3 jun 2006.

1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Sukkel. Je bent niets meer dan een smerige racist. Blijkbaar ben je ook behoorlijk kleurenblind, in het eerste filmpje was degene met het mes een blanke dader.

2. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    het aantal moorden is 40x hoger bij de blanke bevolking dan bij de zwarte... incl de genocides en de blanken kennen maar enkele grote volkmoorden maar in afrika gebeurt dat nog te vaak.

Het is niet omdat ze anders gekleurd zijn dat het moordenaars zijn. Zelfde redenering als gij: als jij een tattootje hebt dan ben je ook een moordenaar want er zijn moordenaars met een tattootje.

ik ga nu niet zeggen dat ik geen racist ben want eigenlijk ergens toch wel. ivm die Polen etc die hier komen werken maar da's vooral omdat die dan geen belasting moeten betalen en wij wel! Maar dat heeft niets met het feit te maken dat dat nen Pool is. ik betalen gij ook betalen!!!

niemand een ander linkje? kan iemand dat filmpje anders ff opslaan (staat eronder) en op webspace zetten of mij mailen? Site slaat af wegens virusmelding in een banner :mad:
    mail = edrisbodri@yahoo.co.uk

3. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Tja, ik ben het niet geheel met je eens. Vooral in ons eigen landje zijn we doorgeslagen naar het zoeken van oorzaken. Psychologen hebben werk voor de komende 600 jaar. Moordenaars krijgen strafvermindering omdat ze een slechte jeugd hebben gehad, we hadden het moeten voorkomen hoor je dan. Misschien is het verstandig om eens te bedenken dat het in sommige gevallen gewoon komt door een sick mind.

Die gasten in het fimpje zijn gestoord, als je op je 16de iemand zomaar neersteekt heeft dat echt niet met opvoeding te maken, maar met een zieke geest die niet meer te redden is. Deze gasten hoeven van mij dan ook niet meer genezen te worden, deze gasten moeten gewoon de doodstraf krijgen. In dit geval is het zo duidelijk wat er is gebeurd en de misdaad hebben begaan dat doodstraf de enige juiste straf is.

Natuurlijk is voorkomen beter dan genezen, maar laten we nou niet meteen roepen dat het ook weleens door de opvoeding zou kunnen komen.

Want wat kunnen we daarmee? Kunnen we voorkomen dat geschifte mensen kinderen kunnen krijgen? En dat deze mensen vervolgens datzelfde kind aan hun lot overlaten zodat een geschift kind wordt gecreerd? Moet je eigenlijk instellen dat niemand meer kinderen mag krijgen zonder een afgeronde opleiding ouderschap? Of is het kijken naar de opvoeding een beetje overschat? Is het niet een leuk foefje voor een advokaat om strafvermindering te krijgen? Zijn er niet teveel van dat soort foefjes zoals de belachelijke term ontoerekeningsvatbaar? Hoeveel verkrachters en moordenaars zijn er niet na een luttele 10 jaar op vrije voeten gesteld om vervolgens weer een slachtoffer te maken?

Neen, ik heb liever dan een veroordeelde moordenaar/verkrachter of whatever nooit meer vrijkomt. Ik weet dat dit betekent dat voor een veroordeelde moordenaar/verkrachter die psychisch in de knoop zat de mogelijkheid om terug te keren in de maatschappij dan weggenomen wordt. En dat er vast wel daders zullen zijn die baat kunnen hebben bij psychishe behandeling en wel "gezond" kunnen terugkeren weet ik ook wel. Dat is dan jammer voor hun, maar dat heb ik liever dan dat er weer een slachtoffer is gevallen omdat een TBS-er na 10 jaar behandeling en celstraf vrijkomt toch niet "gezond" in het koppie bleek te zijn. Omdat dat slachtoffer zomaar iemand zou kunnen zijn waar jij van houdt. En dan wil ik niet horen dat het reeds een veroordeelde moordenaar was die vrij is gekomen. Jij wel?

Ik vind dus echt dat we teveel bezig zijn met TBS en dat soort ongein. Wat kan mij het schelen dat iemand in een vlaag van verstandsverbijstering iemand doodschiet? Het blijft moord, dus gewoon lekker levenslang de bak in. Als mijn vriendin wordt vermoord door zo'n zieke gast dan wil ik ook dat hij/zij voor eeuwig in de cel rot en dat willen jullie dan ook allemaal. Die verzachtende omdstandigheden (vooral in een land als Nederland waar je niet of te moorden om aan eten te komen) kunnen me gestolen worden. Jij vermoord iemand? Right back at ya m*therf*cker. Spuitje in je lijf en de fik erin. Amen....

Laatst bewerkt: 5 jun 2006
  4. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    }:] op een oldschool elektrische stoel op een lager watt niveau (zonder sponsje)

5. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903

Marteling is ook niet nodig. Gewoon snel opruimen dat soort gestoorde mensen dan zijn we er vanaf. Dit geldt niet voor veroordeelde radicale moslims die bijvoorbeeld een bus hebben opgeblazen of iets dergelijks aangezien deze gedood willen worden om als martelaar te worden herinnerd. Deze mogen in een isoleercel tot de dood volgt op water en brood.

6. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    hoe erger, hoe beter :)

7. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221

:emo: Denk je dat echt? Ja als ze zwart werken ja. Maar dat doen heel veel nederlanders ook

8. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    ...

Omg. Ik zou willen dat ik het filmpje niet had bekeken.. Wordt er echt ongelukkig van.. Wat is het debiel om te zien dat iemand zo simpel het leven uit iemand anders kan stompen/steken.

Verder ben ik het met Cyrax eens. Dit soort lui asap uit de samenleving verwijderen. En het liefst gewoon afmaken. Dat geneuzel met oorzaken zoeken en proberen met TBS of whatever de boel te genezen hoeft van mij ook echt niet.

Deel Deze Pagina