1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    OK, bedankt voor de tips. Als ik het goed bereken kom ik dan uit op een slordige 625 euro ongeveer voor alleen de mixer en 2 platenspelers(incl scratch element)? Een scratch element is wel van belang denk ik ja, want ik wil dan eigenlijk alleen HipHop en R&B gaan draaien. En dan dus nog een koptelefoon(a 80 euro) en boxen? En ik neem aan dat ik dan good to go ben? Ik kijk nog wel ff door, maar dat ik weet dat dit tot een mogelijkheid zou kunnen behoren :)
     
  2. Roberto

    Roberto ....

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    0
    Word veel duurder als je ook boxen wilt, je moet namelijk dan ook een versterker aanschaffen wat aardig wat kost. Je hebt ook gewoon koptelefoon's van 40 euro , als beginner is een 80 euro koptelefoon wel wat te veel van het goede.

    http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=11165 Is bijvoorbeeld een goede set, alleen moet je dan ook nog scratch elementen kopen. Ook moet je draaitafel afgesteld enzo worden, zodat je vinyl niet kapot gaat, ik neem aan dat je met vinyl wilt draaien?
     
  3. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Kijk ook eens op marktplaats of partyflock. Vooral mixers gaan daar voor weinig weg, en verkeren vaak nog in hele goede staat. Als er zuinig mee wordt omgegaan gaat equipment flink wat jaren mee, dus 2 decks van 1.5 jaar oud voor 250 is een hele goede deal.
     
  4. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ok bedankt weer, alleen lijkt me die mixer die in dat pakket zit niet helemaal wat ik zoek. Wat ik natuurlijk wel kan doen is natuurlijk een leuke mixer zoeken via marktplaats, dat scheelt ook een hoop geld. Wat betreft die boxen, het hoeft niet veel voor te stellen omdat ik denk ik eigenlijk puur en alleen prive wat wil gaan doen. En ik wil inderdaad met vinyl gaan draaien aangezien alles wat directer aan voelt op die manier lijkt me, en niet alles via schuifjes e.d. gaat.
     
  5. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
  6. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu ook draaitafels en een mixer! Al anderhalve maand!

    2x Stanton STR8-30
    1x Stanton SMX-201

    Gaat redelijk goed, maar ik moet gewoon heel veel oefenen wil ik het goed kunnen. Ik heb wel een ziekelijk goede overmixing gemaakt, niet meer gelukt om zo eentje te maken sindsdien.
     

Deel Deze Pagina