1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dode en vijf gewonden na raketaanval Kamp Holland

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door GomoRra, 6 apr 2009.

1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Rusland viel Duitsland pas aan toen de Duitsers Rusland binnenvielen. Het lot van Europa kon Rusland in eerste instantie niks schelen.

Rusland moest trouwens helemaal niks hebben van vrijheid en democratie. Rusland was toen net zo erg als Duitsland.

2. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Amerika die viel Duitsland ook alleen maar aan omdat zij als aangevallen werden. Het is wel waar dat Amerika wel al materiële steun aan Engeland gaven natuurlijk, maar toch pas nadat Hitler Amerika de oorlog had verklaard gingen de Amerikanen ons helpen.

3. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Voor het eerst komt het persoonlijk ook dichtbij mij. Wesley Schol was wel een bekende bij wat gozers die ik hier ken uit Assen, maar kende hem zelf niet. Maar nu zit mijn oom in Kamp Holland. Zorgen maak ik me niet. Hij is wel vaker in de brandhaarden van deze aardkloot geweest, maar het had net zo goed hem kunnen zijn. Hopen dat dit niet meer gebeurd.

4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Dat was Japan 8)

Weet je dat zeker? Hitlers grootste angst was dat de VS Engeland zou steunen. Amerika de oorlog verklaren was dan wel een heel erg domme zet van Hitler.

Raken we trouwens niet een klein beetje offtopic? 8)

5. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Amerika gaf zelfs materiële steun aan Rusland. Ik wou alleen maar duidelijk maken dat zonder Rusland onze vrijheid niet eens mogelijk geweest was. Die meer dan 4 miljoen Duitse soldaten zijn hoofdzakelijk door Rusland verslagen en daar hebben zich ook de meeste gevechten afgespeeld. Amerika moest het 'karweitje' alleen nog afmaken als ware.

6. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zeg ook niet dat Duitsland Amerika aanviel, maar Japan en Duitsland waren bondgenoten en Japan viel Amerika aan en Duitsland verklaarde gelijk de oorlog aan Amerika, domme zet, want waarschijnlijk als hij dat niet had gedaan was Amerika waarschijnlijk Europa niet komen helpen. (Je weet natuurlijk nooit hoe het gelopen zal zijn maar de meeste historici zijn het daar wel over eens dat Amerika waarschijnlijk eerst Japan zou proberen te verslaan.

7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Op school heb ik een andere theorie geleerd.

De grootste vijand van Amerika was Rusland, beide landen waren groot genoeg om een bedreiging voor elkaar te vormen en van elkaars idealen moesten ze niks hebben. Pas toen de Russen de Duitsers aan het verslaan waren en de Russen erin slaagde hun Communistische rijk uit te breiden kwamen de Amerikaanse troepen richting Europa om ervoor te zorgen dat niet heel Europa werd overgenomen door de Communisten.

Edit:
    De laatste zin is de langste zin die ik ooit heb geschreven XD

Laatst bewerkt: 7 apr 2009
  8. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik meer op een complot theorie lijken.
    Maar er valt zeker wat voor te zeggen. Vooral ook omdat Amerika naderhand ook begon met de Marshall hulp die de Europese economieen weer op gang moest helpen en tegen het communisme op te zetten

9. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Part of the job als militair. Kan er niet om rouwen. Lullig voor de mensen die een dierbare zijn verloren aan zo'n onvoorstelbaar kansloos doel.

10. GomoRra

GomoRra Guest

Als ze de Taliban/Al Q willen aanpakken dan moeten ze toch ook echt nog naar Pakistan gaan...

Dit was een random raket, die voor het eerst een slachtoffer maakt, puur geluk voor de Taliban..
    Maar ze mogen wel is opschieten, want als de Taliban sterker wordt vallen er alleen maar meer doden. Ik denk dat het tijd wordt voor gerichte aanslagen terug, paar goede doelen raken met de F16's en meer luchtsupport gebruiken in gevechten op de grond..

11. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    De Taliban uitroeien is dweilen met de kraan open. Die ratten zitten overal. Beetje vredeslegers gaan aanvallen terwijl ze een land proberen op te bouwen.. bah. Iedereen moet gewoon uit die landen ophoepelen en ze het lekker zelf laten uitzoeken.

12. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Mee eens, het is erg voor de familie en collega's etc. Maar voor je heengaat word je goed ingelicht en aangeraden je zaakjes voor de nabestaanden te regelen. Het is het risico van het vak, daar krijgen ze ook gevarengeld voor. Het is niets nieuws dat er soldaten omkomen in oorlogen.

13. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Oplossing? Simpel!

En waag het eens om te zeggen : "Dat verdienen die mensen daar niet ...". Nee, onze mensen verdienen het wel? Mensen die vechten voor vrede worden zo om zeep geholpen.

Taadaaaa! They are GONE!

En zo denken er nog veel meer mensen over. Godver onze mensen naar dat land sturen om het op te bouwen terwijl de inwoners zelf hard op weg zijn om het land weer te verkloten. Daarom is het goed dat Obama iedereen WEG wil hebben daar. Kan er niets anders van maken. Misschien iets te hard om het zo te vermelden, maar als ze geen hulp WILLEN, waarom BIEDEN we het dan aan?

14. GomoRra

GomoRra Guest

Dus het beste idee is terugtrekken naar Nederland

of

??

15. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    hèhè... en wat wil je gaan bombarderen dan?
    Het hele probleem van deze oorlog is dat de vijand "onzichtbaar" is.
    Je kan bommen gooien wat je wil, maar het enige wat je er mee zaait is nog meer haat tegen het westen en steun voor de taliban...

(die b-52 is wel een gruwelijk vet apparaat trouwens! _O_ )

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Volgens mij begrijp jij het niet echt wat er aan de gang is.
    Tuurlijk willen die mensen hulp het enige nadeel is is dat er te weinig militairen zijn. Dus al er iets wordt opgebouwd kunnen de miltairen niet zo lang blijven omdat er te weining mankracht is dus kan de taliban vaak daar weer terug komen en daar is de bevolking nog steeds bang voor. Daarom is het goed dat er meer militairen worden gestuurd door de US omdat langer een meer aanwezig te zijn in gebieden en zo kan de Taliban niet terug komen en voelen de inwoners zich veiliger en gaan dan meer meewerken omdat ze dan niet bang zijn dat ze in de avond worden aangevallen.

Ik weet alleen niet wat je wil bereiken met dat soort plaatjes te posten. Het betuigd niet echt van respect en een mensen leven is ook niks waard voor jou denk ik.

17. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat land wil geen hulp. Dat is al JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAREN lang precies hetzelfde en ze redden het prima zonder ons. Iran en Irak gooien elkaar ook plat, wij moeten ons daar gewoon niet mee bemoeien. Als zo'n land onder een regime als dat van Bin Laden wil vallen, prima maar ga dan niet tegen de EU / NAVO / USA zeiken dat ze hulp willen.

Wij zitten ook in een Economische Crisis en daar moeten WIJ ZELF ons uit zien te slepen, simpel no? Zo'n land als Afghanistan is "a waste of space". Een vieze smerige vlek op de aarde waar al teveel shitzooi gebeurd is.

Ze zijn al 1978102974019724 jaar ( bij wijze van ) bezig om dat land te reconstrueren en het lukt al 1978102974019724 jaar NIET. Waarom blijven gaan? Waarom BLIJVEN proberen om er ook maar iets van te maken? Het lukt toch niet.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Volgens mij begrijp je die hele situatie niet. En waarom de Navo daar zit. Die zit niet alleen voor het land maar ook voor de rest van de wereld. Afghanistan is een brandhaard voor terrorisme en jij wilt Bin Laden daar ze gang laten gaan en de mensen daar onderdrukken en ze gang laten gaan om aanslagen te plegen in Europa. Want daar krijgt die de ruimte voor als je hem lekker een land geeft waar die alles kan doen.

19. GomoRra

GomoRra Guest

En als bin Laden weg zou zijn, dan zijn de vrouwen toch nog onderdrukt..
    Die cultuur moet eerst maar is veranderen. Alleen maar onderdrukkingen en corruptie..

Bin Laden is echt een mega lafaard, die gast durft zichzelf niet meer te tonen... Als hij nog wel bestaat ... Gerichte aanvallen op trainingskampen zullen goed werken. Verder moeten ze alles van afstand doen. Snipers enzo, werkt prima. Taliban herken je uit 1000zende

20. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    minder tv kijken.

Deel Deze Pagina