Het duurde nog lang... Wie speelt er tegenwoordig nou geen gewelddadige games? Games hebben er niks mee te maken, het is die jongen zelf die ziek in zijn hoofd is was.
Jaaaaaaaaaaaaa, en weer geven ze games de schuld. Dat ze godverdomme eens gaan kijken hoe zo'n vent aan 10+ wapens kan komen? Elke keer de games maar bekijken! Oeh, ik speel Carmageddon, oeh, laat ik eens iemand doodrijden, hij respawned vast wel. Pffff
Als je snel kijkt lijkt hij wel een beetje op dat filmpje crazy german kid. Maar ik las dat hij ook alleen vrouwen en meisjes heeft neergeschoten?( in ieder geval de 9 scholieren en de 3 docenten ) Stond ergens op een Duitse website geloof ik.
in de krant las ik dat hij naar klassieke muziek luisterde, dat verklaar alles maar natuurlijk heeft het met games te maken, dat speelt wel mee, hij ging behoorlijk GTA stijl ervandoor toch, waar zou hij dat eerder gedaan hebben Het is alleen geen reden games te verbieden, want in het verkeer vallen ook elk jaar honderden doden, je gaat ook geen autos verbieden daardoor. En het Amerikaanse leger gebruikt ook games om militiaren te trainen om te kunnen killen, dat is ook wetenschappelijk bewezen dat dat erg goed werkt, je went er namelijk aan. En trieste mafkezen zul je altijd hebben, helaas maar waar. Dus, mischien toch maar beter Mario spelen ipv Farcry als je dom, jong en lelijk bent. Dat is ook een taak van de opvoeder om daar iets mee te doen. Verdieden ben ik absoluut tegen.
Pfff ... en nu alweer de eerste grappen erop "Van m'n vader moest ik me school afmaken, dan doe ik dat is het NOG NIET goed!"
Zie wist het wel!!!! Geven ze games op de kop. Kom op zeg wat een slappe smoes, zelfde als ze gaan zeggen dat George Bush analfabeet was en het verschil niet zag tussen war en peace
Grr die stome mensen die dit dan weer de schuld geven van games Mijn moeder vind nu ook dat ik te geweldadige games speel, poep nieuws.
Zal het niet, heel misschien, komen omdat bijna iedere jongen in die leeftijdscategorie wel een geweldadige game op zijn computertje heeft staan? Wat een debielen weer in duitsland en de media.