1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dodenherdenking 2010

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dyonko, 4 mei 2010.

1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Nope, dan eindigen we toch vanzelf weer op 9-11 ;) Als je alles afweegt hebben we veel aan ze te danken, maar het waren niet alleen de Amerikanen. Hoe dan ook, kudo's voor degene who set us free. :thumbs::thumbs::thumbs:

2. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Fail van die ouders dan imo.

3. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Intressante discussie maar jullie vergeten de rol van de Amerikanen in de Eerste Wereldoorlog, daar begon het complex om de wereld te bevrijden Henrive.

En Tyrant, de slachtoffers van de Amerikanen in Irak, Iran of waar dan ook, die herdenken we niet met de officiele dodenherdenking. Het gaat om Nederlandse slachtoffers. Maar als je individueel deze slachtoffers wil eren dan kan dat natuurlijk.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Hehe zie onze toekomstige Koning hem even snel peren. :D
    Ik zie het all voor me. "Move bitch!" :D

5. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Allemaal leuk en aardig dat jullie 'al die oorlogen' van Amerika veroordelen. Echter halen jullie als argumentatie een paar filmpjes naar voren waar Amerikanen zich misdragen, maar acties waarbij de Taliban verdreven wordt vergeten jullie maar even, terwijl dit er veel en veel meer zijn. Daarnaast kennen wij een groot deel van de feiten niet, elke oorlog zal een reden gehad hebben.

Ik ben er van overtuigd dat elke oorlog goed overwogen is, misschien hebben ze niet altijd het juiste besluit genomen, maar er zal altijd een reden zijn waarom ze dat besluit genomen hebben.

6. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Denk dat het er ook mee te maken heeft dat WOII gewoon in ons land en landen om ons heen heeft plaatsgevonden en dat dat, ook voor de mensen die het niet hebben meegemaakt, toch een meer betrokken gevoel oproept dan die 23(?) soldaten die ergens in een woestijn zijn omgekomen waarvan het voor veel mensen misschien lastig is om te bepalen of je die mensen nou moet beschouwen als helden, slachtoffers of ongelukkigen.

@ Orange: Amerika heeft natuurlijk ook veel oorlogen gesubsidieerd of gevoerd om politieke redenen zoals dat ze geen 'verkeerd' regime aan de macht wilden hebben, denk aan Nicaragua. Met verkeerd doel ik dan op communistisch of niet pro-Amerika.

7. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Jouw opmerking komt op mij over dat je blij bent dat het is afgelopen en je er weer een jaartje vanaf bent.

8. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Anders ga je in deze thread even de USA bashen

Leuk jongens, op bevrijdingsdag de USA bashen. Stelletje ondankbare, als het niet aan een gecombineerde samenwerking lag waarbij de Amerikanen een sleutel rol hebben gespeeld spraken we nu Duits.

Irak/ Afghanistan:
    Als je filmpjes opzoekt van militairen die zich hebben misdragen en dan als ergste voorbeeld ermee komt dat er wat dieren zijn neergeschoten vind ik het meevallen. Ze zitten dagelijks in een oorlogsgebied vol stres etc. En ze staan tegenover uitschot dat zichzelf opblaast met onschuldige mensen in de buurt, bommen verstoppen in kinderlijken, schieten vanuit onschuldige mensen. En dan zijn er nog de bermbommen die ook veel onschuldigen vermoorden.

Amerika heeft ons in het verleden geholpen, heeft een duidelijk standpunt in genomen na 09/11 en is nu de voorste man in de War on Terror. Ik support de USA daarom nog steeds voor 200%.

9. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://en.wikipedia.org/wiki/Abu_Ghraib_torture_and_prisoner_abuse
    http://collateralmurder.com/
    En zo zijn er nog wel wat dingen te vinden. Begrijp me niet verkeerd, we hebben onze vrijheid voor een groot deel aan hun te danken maar dan vooral, of eigenlijk alleen maar door wat ze in de 2e WO gedaan hebben.

10. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Die eerste foto doet me een beetje denken aan rondvliegende mensen met koninginnedag vorig jaar:eek:

11. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
  12. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Canadezen :+ Laten we het daar op houden.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Amerikanen?
    Die herdenken we niet op 4 mei hoor :p.

14. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    Droge shit! :lol:

15. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
  16. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Whaha geniaal_O_

17. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    äpplaus ik denk kennelijk van opluchting 8)

zo mooi droog:emo:

18. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.026
    Vind het echt zielig van sommige mensen dat ze een lachtertje kunnen maken voer wat er is gebeurd tijdens de herdenking.
    o.a. Hybrid, move bitch, ja hahieho. Jonge, als jij er tussen liep schijt je ook opeens in je broek/schrik je als een malle als al die mensen het opeens doen. Dat is natuurlijk.
    Het is alleen gewoon verdomd jammer dat de wereld tegenwoordig zo in elkaar steekt. Mensen denken meteen aan een aanslag, etc. Het is triest dat het tegenwoordig zo gaat.
    Gewoon de hele samenleving zoiezo tegenwoordig, sterk geindividualiseerd, chagrijnige mensen, asociale mensen, iedereen denkt maar aan zichzelf.
    Ja sorry hoor maar werk nu dagenlang in een supermarkt en kan echt niet geloven dat mensen zo in elkaar zitten en zo fokdop aso en belachelijk zijn. Mensen denken gewoon maar dat je hun slaaf bent ofzo. 0 begrip. En alles moet maar snel, snel, snel. Uiteraard zitten er ook normale tussen maar sjesus. Maar dat is iets anders.

19. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Leer te relativeren. ;)

20. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    :{ Gozer, iedereen op dit forum vind 't vervelend wat er gebeurd is. Niet alleen dat een ceremonie zo moest eindigen maar ook dat een aantal met botbreuken zijn afgevoerd. Maar dan mag je er dus niet om lachen ofzo?

Verder spreek je jezelf erg tegen in je post. Praten over mensen die aso zijn, en niet vrolijk etc en zelf flame je er ook op los.

Deel Deze Pagina