1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dodenherdenking 2010

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dyonko, 4 mei 2010.

1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.026
    Een grapje erover maken vind ik wel dope hoor (dat filmpje is hilarisch), maar gewoon dat mensen zeggen dat het lame is dat ze wegrennen etc. terwijl jij het ook zou doen. Dat vind ik lame.
    Maar erover lachen dat mensen zijn afgevoerd etc? nou nee. Ik lach me toch ook niet dood om mensen die doodgaan/paniek of jij wel . 8)

2. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:en ik maar denken dat je helemaal boos was om dat filmpje....

Ik ben het met je eens dat
    1) iedereen zou wegrennen, niks mis mee, alleen emos blijven staan!
    2) ik maak ook geen grapjes over afgevoerde mensen

het is gewoon dat filmpje dat even grappig is :) vooral droog

3. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Jij zou 'm ook peren als er een of andere malloot begint te schreeuwen over een bom, ik zie er in ieder geval de lol niet van in.

4. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Je weet dat ons huidige kabinet uit een is gevallen wegens kwestie Afghanistan?
    Het steunen van Amerika in het voeren van een illigale oorlog? Waar gegevens achterwege zijn gelaten om het 'oke' te doen lijken.

Laatst bewerkt: 6 mei 2010
  5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Nee joh, hoge piefen in het leger wijzen gewoon een random land aan om binnen te vallen. |:-

Zinvolle oorlogen bestaan niet en zullen ook nooit bestaan. Wanneer zullen mensen dit eindelijk eens door hebben? Uiteindelijk draait en toch alleen maar om religie, macht, geld, grondstoffen en landje pik.

6. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Voornamelijk grondstoffen. Maar er zijn wel zinvolle oorlogen geweest hoor.

7. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Het is maar wat je zinvol noemt. Toen de Duitsers probeerden om heel Europa te veroveren vonden ze dat zelf zinvol. Een heel Europa dat Duitstalig is? Dan laat je wel je stempel in de geschiedenis achter.

Of iets zinvol is, ik denk van wel. Of een oorlog mooi/ leuk is, nee, altijd veel onschuldige die dood gaan etc.

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Servische moslims bevrijden in Sbrenica is natuurlijk echt zinloos.

:emo:

9. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Servische moslims?

Daar is trouwens ook het een en ander mis gegaan. Niet te hard roepen dat je Nederlander bent in Bosnië. :emo:

10. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee maar kijk eens verder terug bijvoorbeeld de Nederlandse opstand tegen de Spaanse heerschapij, dat was een goede oorlog lijkt mij?

11. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Ben er af gelopen jaar heen geweest voor een documentaire te maken voor school en je moet idd niet te hard roepen dat je Nederlander bent, we hebben daar geen goede indruk achter gelaten en dat doen we nog steeds niet daar:+

12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Er is imo een verschil tussen je land verdedigen en oorlog voeren.

13. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Precies, dat geldt ook voor WOII en nouja, al die andere oorlogen waarbij we ons land verdedigden.

Irak en Afghanistan binnenvallen onder het mom 'democratie brengen' is heel naief en onrealistisch, dat weten de hoge heren ook wel. Het ontstaan van democratie is een proces wat je niet kunt forceren. Het woord zegt het al, demos, volk, daar moet het vandaan komen. De beweegredenen voor die oorlogen lagen daar helemaal niet (en terrorismebestrijding, haha!), en ik denk dat je wel degelijk kunt stellen dat die oorlogen fout zijn, met nog eens fatsoenlijke argumenten ook.

14. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Één woord: Olie...

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou eens zien of we een copy cat krijgen vanavond.
    Zie btw dat ik nog moet reageren op sommige post hier in de thread. Maar ik laat het maar. ;)

Laatst bewerkt: 4 mei 2011

Deel Deze Pagina