1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Domino day '06: Music in Motion

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door basovich, 27 jul 2006.

1. Masterfragger

Masterfragger Veluwenaar

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja, bedoel het idee is natuurlijk wel leuk, en sommige dingen zijn ook wel knap gemaakt en bedacht. Maar ja, geef SBS een programma waar veel NL'ers naar kijken... echt minstens 3 uur voorbeschouwing en nabeschouwing en 37 keer tussenbeschouwing (reclame :p) , valt me nog mee als ze der niet Hans kraay jr ervoor inzetten ofzo...(of doen ze dat ook al :p en dan al die domme spelletjes met die domino stenen die ze dan omdraaien en dan moet je bellen welke de goeie is... kots kots... tja, tis ook niet mijn favo proggie nee ;)

Laatst bewerkt: 27 jul 2006
  2. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, de laatste paar jaar(vanaf ongeveer 2002) heb ik eigenlijk SBS6 gewoon genegeerd.
    Ach, hopen dat dat zenders zoals SBS6 failliet zullen gaan..

3. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ach wat te denken van het voetbal wat ze uitzenden. Met die domme belspelletjes en die randdebiel van een Hans Kraay Jr. erbij die altijd volledig in de kont van Van Basten aan het kruipen is. Marco had laatst nog een klisma nodig om Hansie er eindelijk weer uit te krijgen.

4. EL RIFLE

EL RIFLE paf!

Leuk Bevonden:
    0

:lol: :lol: _O_

5. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach hou op over Hans Kraay Jr. :{ Wat een ongelooflijke randdebiel is dat zeg. En meneer heeft zo'n hoge dunk van zichzelf....mijn pa en ma komen um weleens tegen in een lokale kroeg hier in Den Bosch, en hij vraagt dan ook serieus aan mijn ma of zij een handtekening van um wil |:-

Dieper kun je toch niet zinken ? :lol: Nee, alle programma's waar hij in voorkomt mijd ik al bij voorbaat.

Laatst bewerkt: 4 aug 2006
  6. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Vraagt hij dat echt? Wat een figuur zeg. Ik heb dat weleens voor de grap gedaan bij willkeurige mensen, maar komop, iedereen weet dat dat niet serieus is. Maar als je dan nogeens een BN'er bent, dan is het echt heel erg triest, vooral als je het nog meent ook :mad:.

7. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het, mja blijkbaar issie zo ingesteld |:-

8. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Zo iemand moet echt eens hard op z'n plaat gaan, of gewoon eens doorkrijgen dat hij zichzelf veel te hoog heeft zitten. Met z'n eigen hoofd in z'n eigen kont, schijnt vaker te gebeuren bij de 'bekendere' figuren.

9. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, laten we er maar over ophouden....waste of my precious time ;)

10. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ja precies 8).

Hm, kga er denk niet naar kijken. Aantal jaren geleden vond ik het nog best bijzonder, maar elk jaar? Hoe origineel kun je het bedenken...

11. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als wij nou als een gek door die zaal heen gaan rennen worden we dan ook doodgeschoten?

Deel Deze Pagina