1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Domme Muziek

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door jermain, 18 mei 2004.

  1. jermain

    jermain

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    18
    In iedere muziekthread komen er weer een paar gasten die even willen melden dat ze niet van die stijl muziek houden.
    Dat is echter niet de bedoeling van die threads.
    Daarvoor is deze thread }:]
    Vertel waarom je aan een bepaalde muzieksoort een hekel hebt... en beargumenteer deze MENING... hou het netjes... en vergeet niet te zeggen; "Ik vind"...

    ik begin wel...
    Ik vind Hardcore echt een van de domste muzieksoorten ooit... zoals ik in een andere thread al zei... het doet me denken aan een oude computer die opstart... en de manier hoe je erop moet dansen... als je dat al dansen kan noemen... het lijkt net of ze expres uit de maat dansen... |:-
     
  2. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
    Ehh..voor mij bestaat er eigenlijk geen domme muziek. Ik kijk per nummer of ik iets leuk vind of niet. Dat kan van alles zijn van klassiek tot techno ligt er gewoon aan of het me aanspreekt of niet. Ik vind het maar respectloos als je andere muzieksoorten onderuit probeert te halen. Zeg dan liever gewoon niks en ga dan gewoon je eigen muziek luisteren?
     
  3. jermain

    jermain

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    18
    kom op man zeg eerlijk.. er is vast wel een muzieksoort waarin je nog nooit een leuk liedje gehoord hebt... en soms wil je het gewoon kwijt... als je visgerechten niet lekker vind zeg je dat toch ook als het ter sprake komt... dan ga je toch ook niet stil blijven en rustig je biefstukje eten?...
     
  4. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben het met alders40 eens, het is niet zo dat ik van een genre ofzo houdt, ik kijk gewoon of het me aanspreekt. Zo hebbik dus heel veel muziekjes van verschillende genres *techno/pop/rap/rock etc* alleen klassiek hebbik nog niets van. Maar ik haat klassiek niet, het spreekt me *momenteel* niet aan, ik kan me bijvoorbeeld goed voorstellen dat ik later Klassiek wel leuk vind omdat het bv rust geeft ofzo.
     
  5. jermain

    jermain

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    18
    je hoeft het ook niet te haten om het dom te vinden...
     
  6. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    Domme muziek... iedereen heeft toch z'n eigen smaak? dus volgens mij beetje nutteloos dit... maarja, ik heb niet echt een muzieksoort waar ik 'n hekel aan heb... er zitten eigenlijk overal wel leuke nr's tussen!
     
  7. Pre-Doxium

    Pre-Doxium Zalazar LM

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    1
    ik vind.... R&B domme muziek als je mensen daar op ziet dansen lijkt het net een paar ritueel en denk ik al snel bij me eigen "huur toch een kamer".
     
  8. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Dom is een subjectief begrip, wat de één dom vindt, geldt niet voor de ander. Slecht zou dan een betere vraag zijn. Enfin, zelf vindt ik muziek van Frans Bauer en dergelijke kutmuziek. Knullige rijmpjes, met een lullig melodietje op de achtergrond.
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  9. jermain

    jermain

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    18
    daarom zeg ik ook.... beargumenteer je MENING... het is en blijft een mening.. want hoe dom een muzieksoort ook in je oren klinkt... er is altijd iemand die het leuk vind...
     
  10. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind het nogal respectloos tegenover de mensheid om een muzieksoort dom te vinden.. Als je eens wist hoelang de mens al bezig is met muziek te ontwikkelen, en dan komt er even een persoontje in het jaar 2004 zeggen dat 1 van de laatst ontwikkelde muzieksoorten dom is.. Tja.. Etisch gezien zou ik niet zeggen dat er een domme muzieksoort bestaat :eek:..

    Maja, muziek waar ik niet van houdt, is toch wel R&B en ook hip hop.. R&B omdat het in mijn ogen maar om 2 dingen draait: zelfverheerlijking en de pooier/hoer uithangen.. en hip hop vanwege: a - weer de zelfverheerlijking en b - het merendeel moet grof zijn, en dat is ook de reden waarmee de meeste jongetjes het leuk vinden.. iig niet echt een hoog niveau.

    Maar dit zijn opzich zinloze discussies want de tegenstanders worden het toch nooit eens met elkaar..
     
  11. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Zal ik dan maar beginnen?

    Metal, gadverredamme wat kan ik niet tegen dat geschreeuw ...
    Linkin Park dig ik nog wel, maar al dat overige ... gggggggggg
    Dat vind ik pas domme muziek, slaat gewoon nergens op al dat geschreeuw ... maar jah tis ook een stijl ... en dus niet de mijne ... al dat satanistische gedoe
     
  12. nickyb

    nickyb ...

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat dancehal ofzo echt domme muziek. die jean paul ofzo gaat nogwel maar die ene elefantman ofzo is echt dom. ik vind het ook dom als een bepaalde nummer steeds word nagemaakt (gecoverd ofzo) zoals dat nummer "fuck it". van dat nummer zijn al 3 verschillende versies.
     
  13. jermain

    jermain

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    18
    @Orcrist...
    vind je will smith ook te grof?...
    ik bedoel maar van.. niet alle hiphop is zo... dat zijn jammer genoeg wel de hiphop liedjes die het populairste zijn... misschien ben jij nog wel te bekeren als je alleen problemen hebt met de teksten :p... hiphop is breed... heeeeeel breed... volgens mij breder dan iedere andere muzieksoort...
     
  14. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat ik nog meer haat, al die techno liedjes met een lekker wijf erin dat een paar keer zingt en voor de rest hoor je die supersnelle beat met een sloom refrein van dat wijf ... k snap dat echt niet, het zijn allemaal eendags-vliegen BTW ...
     
  15. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    Opzich is het best vrij kansloos om je te beperken tot de K-otic, Idols, Top 40, songfestival ed. shit van de laatste tijd. 'Dom' zou ik dit bijna wel willen noemen :eek:

    Verder vind ik muziek als Aemon - Fuck you echt van het laagste niveau. Die parodie van die vakkenvuller vind ik daarentegen weer leuk :)
     
  16. bilsplijter

    bilsplijter Active Member

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0


    Ik ken niet meer zonder Hardcore 8)

    Wat ik de domste muziek vind, is van die rap en R&B zooi. (eigenlijk alle andere muziek soorten dan Hardcore :D)

    Da ia geen muziek meer, die gasten lullen een verhaaltje terwijl er 1 manneke op een trom staat de hengsten en da komt dan op nmmr1 :confused:

    Zo ken ik ook muziek maken he !
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2004
  17. jermain

    jermain

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    18
    dat liedje van Eamon vind ik geen dom liedje... die tekst is goed... die gast kan alleen niet zingen... en tja... in de top 40 komen toch wel leuke liedjes voor... maar om alleen maar naar de top 40 te luisteren.. tja... kzou het niet dom noemen.. eerder onwetend...
     
  18. jermain

    jermain

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    18
    :eek: echt waar?
    doe dan...
     
  19. Virus666

    Virus666 BIER!!!

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bent een beetje (veel) bevooroordeeld. Om nou alle metal satanistisch te noemen. Dan weet jij niet dat metal (volgens mij) het breedste muziekgenre is.

    Ik vind pop-muziek persoonlijk om te kotsen. Veel te leeg en de commercie druipt ervan af. De meeste 'pop-muziekanten' hebben ook niet een meegroeiend publiek wat betekend dat ze geen goede basis hebben om lang te intresseren. Je vind hun 'muziek' even leuk, maar dan groei je op en kom je achter de waarheid.
     
  20. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    Eerder kortzichtig :9

    En vind je de tekst goed? Niet dat ik tegen liedjes ben waar Fuck in voor komt (Ska nummer van Propagandhi is vooral gebasseerd op de regel: fuck religion en is een geweldig nummer). Maar Fuck you van Eamon, de tekst en de gedachte er achter vind ik behoorlijk kansloos.

    Hopelijk is hij dus een eendagsvlieg en stoort hij ons in het vervolg niet meer..
     

Deel Deze Pagina