1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Domme Muziek

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door jermain, 18 mei 2004.

  1. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Mag ik je erop attenderen dat Madonna en Michael Jackson al decennia scoren met hun pop nummers en al decennia lang hordes trouwe fans hebben die ook mee groeien met hun muziek?
    Dat itt die metal bandjes die na een paar jaar niet eens meer bij elkaar zijn, of helemaal aan de drugs zijn, of zichzelf van kant hebben gemaakt.. ;/


    Hip hop dat niet zo is, daar heb ik ook totaal geen hekel aan :) Het is alleen zo dat ik tegenwoordig op de radio alleen maar van dat vuilnisbakken rap hoor, en ja af en toe hoor ik dan ook nog is een cd van iemand, die mij underground hip hop laten horen, en dat gaat vervolgens ook alleen maar over bitches en moeders.. En ja, dat vind ik inspiratieloos..
    Maar zoals ik al zei; een hip hop nummer met een echt goede tekst, kan ik best waarderen, en daar heb ik ook geen hekel aan :)
     
  2. jermain

    jermain

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    18
    ik vind de tekst goed ja... is origineel.. de meeste liedjes over exen gaan over.. owww je hebt me gedumpt... ik kan niet meer verder leven... of ik heb jou gedumpt maar ik hou nog steeds van je... Eamon zegt gewoon.. ook al heb ik tig keren gezegd dat ik van je hou... hoeveel kadotjes ik je ook heb gegeven.. fuck 't.. het is niks... het is misschien niet een baanbrekende tekst... 't is gewoon origineel... en dat hoor je niet vaak meer...
     
  3. jermain

    jermain

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    18
    hehe... zoek 's een keer naar nummers van Talib Kweli...
    hier kan je iig een nummer van em downloaden... vind ik een van de dopeste nummers van het moment... is een beetje rap-rock crossover... en de tekst gaat ook ergens over...
     
  4. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    Fuck you is zooooooooooo cliché.. In welke context dan ook. Ik snap heel goed wat je bedoelt, maar het nummer wordt er voor mij niet beter op. Die jongen snerpt zo ontzettend slecht en die hiphop beat is niet normaal standaard... Nee bah :{

    oja, ik wilde nog zeggen:
    'de josti band... Ook weer zoiets' :9
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2004
  5. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Fuck it van Eamon vind ik nu gewoon lekker, omdat het onlangs uit is gegaan met mijn vriendin. En raad eens hoe ik over onze tijd samen denk? Dit liedje geeft nu meesterlijk mijn gevoel weer en ik denk ook dat dat voor heel veel mensen geldt. De stem van Eamon is apart en een heel album van hem in bezit hebben maakt je binnen de kortste keren volgens mij helemaal crazy. Echter vind ik een ander nummer wel leuk klinken en dat is: All Over Love.
     
  6. jermain

    jermain

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    18
    ik vind fuck it een kutnummer ik vind die tekst alleen goed... ik lees liever die lyrics gewoon dan dat ik naar dat liedje luister... :{
     
  7. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Die ongeloofelijk KLOTERIGE muziek van die eamon :mad::mad::mad:

    Die gast heeft een ontzettende kutstem en kan gewoon niet zingen!

    Just my 2 cents ;) :p
     
  8. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar laten we ons niet tot Aemon beperken. Andere muziek die ik echt niet serieus kan nemen is snoeiharde metal (denk in het kadertje Vader ed.). Waarom vind je zoiets goed vraag ik me af?

    Ook van nieuwe rappertjes als 50 walg ik. Sprekend voorbeeld is die clip waarin hij in zo'n rondje zit met allemaal mafia bazen oid. en ze hem uiteindelijk niet in de groep willen opnemen, maar 50 z'n vriendjes in hun Hummers er wel even bij roept :+

    Stoer hoor! :cool:

    (oja, begrijp me niet verkeerd; wat mij betreft mag je best van 50 cent houden en hem cool vinden enzo. Alleen ik vind wat hij doet niet bijster erg cool :eek:)
     
  9. jermain

    jermain

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    18
    lol.. maar 50 is ook een bitch hahah... maar wat jij zegt gaat over de clip... iedereen heeft wel 's domme clips... het gaat toch om de muziek... vind je dat nummer ook niet goed dan?... (ik niet iig)
     
  10. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    Nah, tot nu toe hebben alle clips van 50 wel zo'n soortgelijke boodschap uitgedragen. Op die manier heel z'n image opgebouwd, cool enzo :cool:

    Maar goed, naar z'n muziek luister ik liever niet teveel. Het is ook een totaal plaatje waar je naar luisterd en wat uiteindelijk bepaald of je iets leuk vind.

    Zo was ik laatst in Haarlem waar een aantal bandjes zouden optreden. Als laatste kwamen dus The Travoltas op. Van te voren wel enkele mp3tjes gehoord en dat klonk niet verkeerd. Toen ze live het podium op kwamen lopen wist ik het eigenlijk al direct... Dit wordt niks. Het bleken een aantal kale gozers (wellicht heel aardig hoor), met Amerikaanse honkbal jasjes aan, die ze na het eerste nummer uitdeden :{

    Hele foute act in mijn ogen en er kwam ook helemaal geen energie ed. van het optreden op me over. Na 3 nummers maar weggelopen.

    Met 50 hetzelfde verhaal (hoewel ik betwijfel of ik die muziek uberhaupt zou kunnen waarderen, maar dat terzijde).
     
  11. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Metallica. Deze groep vind ik echt verschrikkelijke muziek maken. Van veel mensen hoor ik dat deze groep de mooiste en weet ik veel wat lyrics hebben van alles en iedereen. Dat zou best zo kunnen zijn, maar de lawaai en herrie die met de lyrics gepaard gaan, verpest het gewoon bij mij.
     
  12. jermain

    jermain

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    18
    Swizz Beatz heeft een keer met Metallica samengewerkt... en Ja Rule er ook gelijk bijgegooid.... mijn god ik dacht dat ik dood ging... verschrikkelijk... (vind ik :p)
     
  13. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Ha, ze wilden zeker zo'n magische mix maken, een nieuwe impulz geven aan het genre, zoals Run DMC en Aerosmith dat hebben gedaan? Hmmm, sowieso al gedoemd te mislukken doordat ze Ja erbij hebben gegooid.
     
  14. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    jermain, ik geef je helemaal gelijk over hadrcore, een vriendin van me houdt van hardstyle en die nam laatst haar mp3 speler mee, ik heb de hele pauze naar die herrie moeten luisteren. Ik vond het al raar dat 1 nummer 15 minuten duurde, maar ondertussen waren er al een stuk of 6 geweest....

    En waar ik nog een hekel aan heb is van die muziek die slijmmuziek, zoals Blue. Echt van die herrie die ff in een middagje is geschreven, niet eens door henzelf. Ik snap echt niet dat meisjes dat zo geweldig vinden, ze menen echt geen ruk van wat ze zeggen.
     
  15. Phrenesis

    Phrenesis Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    1
    Snoeiharde metal is gewoon goed omdat het snoeihard is8):+

    Ik speel zelf elektrisch gitaar misschien komt het ook wel daardoor dat ik het veel luister... Ik luister het ook meer voor de gitaren dan voor het 'zingen' (schreeuwen):p Maar toch vind ik het wel leuk als er niet met zo'n zuivere stem 'gezongen' word maar meer met zo'n rauwe stem als bij slipknot...

    EDIT: en trouwens bedankt om Vader te noemen... ik had nog nooit van ze gehoord maar ik vind ze wel goed:p
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2004
  16. jermain

    jermain

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    18
    geef mij dan maar sticky fingaz of dmx... die hebben ook een rauwe stem... 8)
     
  17. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Als je het over de laatste albums hebt (vanaf load en reload) geef ik je gelijk. Daar staan een paar gigantisch baggernummers op, met als dieptepunt het grootste deel van garage inc. en St. anger (de cd) Maar als je dan nummers als Wherever I may roam, One of Fade to black hoort, moet ik je toch ongelijk geven.
     
  18. jermain

    jermain

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    18
    zo zien jullie anti-deze-thread mensen maaar... deze thread heeft wel zin... wat het een haat kan een ander (die het niet kent) gelukkig maken... :p
     
  19. Phrenesis

    Phrenesis Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    1
    maar dat is geen metal;) ik luister ook wel vaak rap-metal zoals rage against the machine enzzz...
    of iets minder hards dan die 'snoeiharde metal' zoals Korn of Marilyn Manson...

    en de muziekgroep die ik dom vind is pop... ik snap niet waarom zo veel mensen dat leuk vinden:confused: en het gaat vaak alleen maar over liefde etc...|:-
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2004
  20. Gouranga

    Gouranga ( /_ )

    Berichten:
    279
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind sowieso dat veel te veel liedjes over de liefde gaan... maar ja ik mag nie klagen, ik kan niks beters verzinnen ;) .
     

Deel Deze Pagina