1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Domme Muziek

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door jermain, 18 mei 2004.

  1. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    - hardstyle
    - R&B
    - smartlappen
    - duitse schlager
    - Eurovisiesongfestival muziek
    - de crap van de Idols sterren zoals die bolle Jamai
    - K3, Britney Spears, Christina Aguilera, etc. etc.
    - skihutbagger
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2004
  2. E-Noid

    E-Noid Techno.

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Alles heb ik een hekel aan behalve _O_ Hardcore,Darkcore,Industrial, Terror en Speedcore _O_
     
  3. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    + Skacore en Emocore of misschien zelfs hiphopcore? :D
     
  4. E-Noid

    E-Noid Techno.

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    |:-
     
  5. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar ik echt niet tegen kan bij het uitgaan is toch Dance. Maakt niet uit welke vorm van Dance ook. Welk muziek mij ook tot stilstand brengt bij het uitgaan is the so called classic muziek, zoals songs uit de film Grease e.d. Gatver...
     
  6. styliciouz

    styliciouz grasshoppert

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    Das natuurlijk onzin. Maar heb ook weer geen zin om alle soorten rockmuziek op te noemen. PS: weetje hoeveel hiphoppers gebruik maken van rockers om hits te scoren>!

    Anyway, wie moet je de credits geven tegenwoordig? Elk commercieel dom wijf (britney bv) zingt een tekst die (meestal) niet eens door haarzelf geschreven is op muziek die (meestal) ook niet door diegene zelf geschreven is en ook niet wordt gemaakt door diegene zelf. Domme muziek/.
     
  7. jermain

    jermain

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    18
    ja maar al die rock soorten eindigen alleen maar op rock.. maar het zijn toch echt eigen muzieksoorten... je kan me niet zeggen dat je Kiss en Bad Religion met elkaar kan vergelijken... het eindigt wel op rock... maar het is niet dezelfde soort muziek... met dat hiphop breed is bedoel ik gewoon van.... voor onwetenden lijkt het allemaal op elkaar terwijl als je je erin gaat verdiepen merk je zoveel verschillen....
    enne misschien maken de rockers wel gebruik van rappers om een hit te scoren?... who knows?...
     
  8. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    domme muziek..

    euhm hardcore, gabbershit..


    vind die stijl gewoon droog..


    kale hoofden, maffe gabberdans, hardcore klinkt naar bommen v saddam die ontploffen en vastlopen..

    geen lyrics...et heeft helemaal niks..

    tong uitsteken en hakkuuuuuuuuuuuuuuuuuuh! 8)
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2004
  9. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    En das nu juist het mooie aan die muziek, amuikaal zijn mag. De bassdrum is zo hard en duidelijk dat iedereen wel in de maat kan gaan ongeacht ritmegevoel. En altijd maar vierkwartsmaat nooit afgelopen. Domme muziek, maar leuk voor in de disco.

    Hiphop en rap vind ik moeilijk inschatten. Ik vind innovatieve beats met syncopen wel interessant, maar die opgekalevaterde oude hits met een crap rappertje ertussendoor vind ik heel ernstig.

    Britney Spears en degerlijek zijn gewoon idols achtieg artiesten. Ik hoor liever een slecht nummer uit het hard dan prefabriqué pop. maar goed, ik vind het wel lachen om in het muzieklokaal te zitten en britneyliedjes te zingen achter de piano, om mijn medestudenten te irriteren (maar sma's vinden het dan ook nog goed ook |:- |:- )

    Jazz vind ik wel lekker, en sixties pop (latere werken van de Beatles en beach boys) ook rock van bijvoorbeeld the Who, en vriend Michael jackson in zijn goede tijd. Maar goed als je muziek op moet noemen die je goed vind kan je uren doorgaan.
     
  10. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Waar ik dus écht niet tegen kan:
    -Punk
    -Gothic Rock
    -Metal
    -hardrock
    -Al het andere gerag op gitaren met schreeuwende stemmen.

    Heb iemand in me klas zitten en die luisterd altijd naar die muziek, ik zou er zelf gek van worden, vind ie een songtekst helemaal mooi, en die gaat als volgt:
    "If I of your arms, would you still love me, If I Cut of your leggs would you stille love me".
    Dat gaat toch werkelijks nergens over. Maar het zijn meer de mensen die het luisteren waardoor ik er zo gek van wordt. Het zijn allemaal van die wanna-be punkers met een leren jasje lang haar "kots smiley".
    En de mensen die die Gothic muziek luisteren zijn grotendeels door de duivel gestuurde mensen als je ze hoort praten.

    Wat ik wel mooi vind:
    -Hardstyle
    -top40 (meestal, niet alles)
    -Aprés ski
    -Rap/Hip-Hop
    -Dance, van groepen als Special D, Groove Coverage (heerlijke cd trouwens die nieuwe van hun).
    -Gewone muzie, alá Phil Collins e.d.
     
  11. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Eerlijk gezegt zijn er niet zoveel muzieksoorten waar ik echt een pesthekel aan heb. Behalve dan die afgrijselijke levensliedjescrap ala Fransje Bauer (het glazuur springt spontaan van m'n tanden zodra ik daar nog maar een noot van hoor), harcore/happy hardcore/gabber e.d. en natuurlijk niet te vergeten die nationale ramp die zich eens per jaar voortdoet genaamd carnavalsmuziek. Hoe mensen het in hun hoofd halen om naar dat soort achterlijke en infantiele "muziek" te luisteren is me echt een raadsel. Al verklaart het dan natuurlijk weer wel waarom carnaval gepaart moet gaan met overdadig alcoholgebruik, ik zou het namelijk ook niet aankunnen om daar nuchter naar te moeten luisteren.

    Voor de rest pak ik eerlijk gezegt overal wel wat van mee. Of het nu om pop, klassieke muziek of rap gaat, er zijn altijd nog wel dingen die ik daarvan kan waarderen, dit in tegenstelling tot de eerdergenoemde muzieksoorten. Maar mijn echte smaak ligt in de gothic muziek (met name gothic rock/metal, ebm en darkwave), rock, hardrock en metal.


    }:]
     
  12. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb een hekel aan rap (een paar uitzonderingen daargelaten).
    Ik vind het nu eenmaal geen leuke muziek. Ze zingen (als je het al zingen kunt noemen) over domme dingen, dat ze ruig zijn omdat het 'gangsta's' en hoe pooier ze zijn. Verder vind ik de beats saai.

    Waar ik wel graag naar luister: Al het andere. Het hangt af van waar ik ben en mijn bui of ik naar bijvoorbeeld rock of hardstyle luister.

    :eek:
    Carnavalsmuziek is juist geweldig. Je moet eens een echte carnavalsplaat kopen, gewoon voor de lol. Iets van 't Merretkoer. Dat is hele andere carnavalsmuziek. :cool:
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2004
  13. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Heerlijk! daar is toch niets tegen in te brengen :)?
    Gewone muziek 8)
     
  14. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind de meeste r&b toch echt zo'n enorme crap...de reden zie de afbeelding :+ Sorry dat de afbeelding erg groot is O-)

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2004
  15. jermain

    jermain

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    18
    hwuhaahhahah... die is wel grappig... maar dit gaat meer over rap... R&B artiesten zijn meestal geen "thugs"... en die autos kunnen natuurlijk niet he...
    en tegenwoordig is het geen goud maar platina..
     
  16. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    ik hoor het al....tijd voor een update :+ , maar ik bedoel hiemee vooral te zeggen dat er heel af en toe iets origineels op de markt komt en dat binnen no time de schappen vervuilt worden met goedkope rip-offs, zodat het echt alleen maar om het geld draait en niet meer om de muziek......als het maar genoeg geplugged wordt door 3fm, 538 enz. verkoopt het wel, want je gaat me echt niet vertellen dat de top 40 volstaat met kwalitatief goede muziek. Een paar uitgezonderd natuurlijk....
     
  17. skabap

    skabap Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    waar ik echt een hekel aan heb is klassieke muziek |:-
    t is veel te rustig en er was vroeger een leraar van mij die dat altijd aanzette als je moest nakomen :mad:

    metal en die shit ook
    ik krijg gewoon koppijn van die teringherrie
    beetje lopen schreewen en dat muziek noemen :confused:


    ik hou t wel bij rap is lekker als je iets kwijt moet enzo
    schrijven er van is ook wel leuk
    voor mij een manier van verwerking ofzo...
     
  18. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Phill Collins vind ik rampzalig, zo schel gezongen, en zo cliché matig. Alleen dat nummer met die drumsolo en drie akkoorden vin dik leuk.
     
  19. Gouranga

    Gouranga ( /_ )

    Berichten:
    279
    Leuk Bevonden:
    1
    Weet je wat ik me nou wel eens afvraag? Hoe het kan dat mensen zoals Jim en Jamai enzo van dat soort muziek houden (die ze zelf dus maken). Ik bedoel... zelf weten natuurlijk, maar ik ken in ieder geval geen jongens die van die muziek houden.
     
  20. skabap

    skabap Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    er genoeg zangers die dingen zingen waar ze zelf niet van houden.
    vind ik zelf maar raar.
    want als ik zou gaan zingen zou ik dus iets doen wat ik zelf leuk vind (rap dus ;) )
     

Deel Deze Pagina