1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Domme Muziek

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door jermain, 18 mei 2004.

  1. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    haha wat bedoel je?:) ik heb nog een beetje vaderlandsliefde:)
     
  2. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Als ik daar trots op moet zijn :) Nee ik hou van andere muziek. Maar je zegt het op zo'n manier van het is van nederland dus het is geweldig ;) Stel je voor je vind Abel leuk
     
  3. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    dat zeg ik lekker toch niet:9 maar ik vind het wel leuk als je muziek leuk vindt dat hier is bedacht en vanuit hier populair is geworden een leuk extratje als het ware!:) net als dat ze met feesten roepen Hardcore HOLLAND! das gewoon om een beetje trots van te worden:D
     
  4. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    ja......je moet het ergens vandaan halen..........maar hardstyle is niet echt iets om trots op te zijn.......
    Domme muziek is voor mij muziek waar niet over nagedacht is en alleen maar op de markt gekwakt is om geld te verdien. Wat ook vaak gebeurt, en dat is in elke muziekstroom, is dat er veel nage-aapt wordt.
    Wat me elke keer bijblijft is André Hazes die een tekst aan het schrijven is meteen sinterklaas rijmwoordenboekje......en dat mensen zeggen dat die man recht uit zijn hart schrijft...bwahahahaha, hij kan niet eens schrijven.
     
  5. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ik zie je al springen met zn alle 8)
     
  6. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    hardcore..techno...gabber...whatever
    al die sjit...vind ik domme "muziek"
    ik vraag me nog steeds af wie de rechter in die zaak was
    maarja..als je een paar pilletjes op hebt vind je alles waarschijnlijk goede muziek
     
  7. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Je haalt me de woorden uit de mond :)
     
  8. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou ik vind Hardstyle wel iets om trots op te zijn _O_ en als je even naar Defqon 1 gaat vinden 25.000 mensen dat samen met jouw! :D _O_ _0/
    Enn uhhm de underground sectie van het hardcore enzo is toch alles behalve commercieel dus om geld mee te verdienen _0/
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2004
  9. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Mmm dus jij zegt dat iedereen die die muziek leuk vindt pillen slikt? |:- beetje vaag zal ik nooit doen en toch vind ik het ge-wel-dig, zelfde als roepen dat iedereen die naar hip hop luisterd cocaine neemt of zo? slaat ook nergens op beetje vreemde gedachte van jullie hoor |:-
     
  10. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    vind ik totaal geen vreemde gedachte..het is bekend dat de meeste pillenslikkers van die muzieksoort houden en dat er op die feesten de meeste pillen worden verkocht

    toch?
     
  11. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    mm zal best het zelfde als dat mensen roepen dat negers het meest blowen.. slaat ook nergens op toch??zijn van die verhalen die dan versterkt worden door een groep mensen die het in een negatief daglicht willlen plaatsen
     
  12. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    hoe bedoel je naief...
    meeste rappers roken weed...dat is geen vooroordeel dat is een feit
    ik zeg niet dat de meeste mensen die van techno houden pillen slikken (ook al is het waarschijnlijk zo)
    maar echt wel dat de meeste mensen die pillen slikken naar techno luisteren
     
  13. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    waarom nou ook al is het waarschijnlijk zo....... waarom moet dat nou weer gezegd worden dat is een beetje irritant doen hoor... en niet alle negers zijn toch rapper? pffff
    Nou ik slik lekker geen pillen:9 en heel veel ook andere ook niet die van zulke muziek houden een aantal wel maar ja je houdt altijd een aantal rotte appels he
     
  14. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    omdat het waar is ook al wil jij het niet graag horen
    ik heb het ook niet over rassen maar over muziek, jij moet er rassen bij halen
     
  15. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    rassen zijn heel belangrijk bij muziek vandaar en dat is niet negatief bedoeld hoor ook al zie je het misschien graag zo????????? Nou het is dus niet zo dat alles en iedereen pille slikt
     
  16. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    met jou valt niet op een normaal niveau te converseren
    tekenend voor de doelgroep

    *geeft het op
     
  17. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    hehe nou ik vind dus dat er met jou niet normaal te conversren is met je vooroordelen..
    *geeft NIET op
     
  18. Rush nl

    Rush nl FRAUDE!

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    3
    Onzin, op Hardcore feesten wordt inderdaad wel eens een pilletje gedropt, maar vooral Techno en Hardstyle zijn juist veel meer mainstream, jij denkt dat er 25.000 mensen op defqon 1 staan te trippen?? Laat je nakijken, man.

    Ik kan me trouwens ook nog wel een liedje van een rapper herinneren dat over pillen ging. Drugs komt overal voor. Op bepaalde plaatsen wat meer dan op anderen, maar echt niet alle (en ook niet de meeste) luisteraars van Hardcore/style staat stijd van de pillen.
     
  19. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    like i said in my first post
     
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ik hou absoluut niet van Apres-ski en dat is waarschijnlijk ook de reden dat ik er het volgende over te zeggen heb, menings gebaseerd dus; het zijn enkel covers voor een stel bezopen mensen in de kroeg die zich weer helemaal happy voelen als er nog een biertje ingegoten is en ze weer een plaat hebben om mee te zingen.
     

Deel Deze Pagina