1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Domme Muziek

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door jermain, 18 mei 2004.

  1. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar kan ik me goed in vinden. Er zijn relatief veel, in vergelijking met andere 'groepen', hardcoreders die rasistisch zijn. En dit is niet alleen tegen hiphoppers of mensen met een ander kleurtje als zei. Maar ze hebben veel al een probleem met iedereen die anders is dan hen. Ik houd van rock muziek. En als die Lonsdale lui mijn vrienden groep ergens zien in een discotheek ofzo beginnen ze al tegen je aan te beuken en te schelden. Ook weiken ze niet voor een ruzie, daar zijn ze juist op uit. Die mensen hebben gewoon teveel agressie. Wij zijn dan wijs genoeg om niets terug te doen. Die 'mensen' hebben een soort van zieke geest.
     
  2. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat probleem heb ik altijd met mensen in FUBU of KARL KANI dat zijn ook van die eikels he..
     
  3. vandalzzz

    vandalzzz Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    1
    haha waarom heb ik dat niet?veel maatjes van mij hakken er ook lustig op los ik moet er niets(meer)van hebben werd me te simpel:pmaar heb echt nergens problemen mee ligt denk ik een eind aan jezelf:)

    edit/een paar hakkuhhhhmaatjes gingen zelfs ook vorig jaar mee naar dimmu borgir concert en ook toen geen problemen uiteraard:D
     
    Laatst bewerkt: 2 jun 2004
  4. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb voor elk genre wel respect behalve voor hardcore en echt trance enzo. Tiesto en al die "betere", ietwat meer dance dj's vind ik nog wel dope, maar van die debielen zoals special d hoef ik echt NIKS te hebben. hatelijk kutventje is het. en zn muziek is nog beroerder.
    en zo is het altijd met al die lompe 2e hands dj's. zoals ik ze altijd noem
     
  5. kippenhok

    kippenhok Fabian

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_
    hip hop en r&b is echt helemaaal niets :mad: drama!!!
    je kan er niet op bewegen , het lijkt net of je een stammendans doet :{ .

    DJ Luna ownage !! :cool:
     
  6. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Vind jij.
    Godzijdank dat iedereen een eigen mening heeft.

    Ik vind gabber muziek, oftewel hardcore, helemaal niets. :)
     
  7. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou ik heb geen respect voor die NERD bende van jou mafkeese met capisjon op op de bank liggen mafkeese en dan lekker snufje coke erbij lekker hoor |:- :mad:
     
  8. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Hehe hij heeft het over DJ Luna dat is helemaal geen hardcore! _0/ :)
     
  9. kippenhok

    kippenhok Fabian

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zie aan je avatar dat jij van gothic muziek houd :'-( :{ :eek: :confused: :'-( :mad:

    dat vind ik ook een zeer erge muziek, dat gaat echt nergens over :confused:
    net als slipknot :mad: , die zingen over de dood ofzo, (had 1 keer zo'n liedje gehoord) :'-(
     
  10. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    wat is daar mis mee :confused:
     
  11. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Dus jij baseert even een mening dat de muziek maar gewoon kut is, op 1 nummer?

    Lekker persoon ben je dan...

    En je kunt aan mijn avatar zien (Marilyn Manson is een shock-rock persoon, geen gothic, know your stuff before you open your big trap... ) hoe en wie ik ben?

    Das knap...

    Over vooroordelen gesproken... :{

    En overgens, waar zingen bijna al die rappers contant over?
    Juist, wiet, coke en bitches. Nee dat is lekker.
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2004
  12. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Dat is niet alles waar ze over zingen. Ze zingen vaak soms ook over dingen die echt nergens over gaan.

    Ik hou zelf van Punk, en moet ik toch zeggen dat ik veel punk en rock liedjes over een goed onderwerp vind gaan. Ik ben een echte muziek luisteraar en luister naar de teksten die ze zingen.
     
  13. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou ze liggen er heel ongeintereseerd en arrogant bij |:- komt ie ckr weer net bij de cocaine boer vandaan nou hij legt er lekker bij hoor sjonge jonge :mad: _0/
     
  14. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Jezus mensen....:{
    Iedereen zijn smaak toch?
    Ik houd van Gabber/Hardcore/Hardhouse en vind Ruk&Bug + Rap junk maja dat moet ik weten en als DiaLogical dat leuk vind naja moet hij weten ik verander er toch niks aan :)
     
  15. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Owja nogiets, ik heb een schijthekel aan "Wiggers" ;)
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2004
  16. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    En je bent niet de enige. Ik vind Wiggers in feite mannelijke Breezah sletten. Tenminste, dat vind ik van mijn neefje, en mijn neefje noemt zichzelf een Wigger.
     
  17. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Eh, Tha-D swa, ik zweer je, phatte shit own jij niet. Jouw smatje is niet dope.
     
  18. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Wat is in godsnaam een Wigger. daar heb ik nog nooit van gehoord?
     
  19. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Wigger - White Nigger

    Oftewel, een witte neger.
    Meestal wel een wannabee neger. :cool:
     
  20. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Een wigger, hmm. das een blanke neger een beetje zoals die gast op gravehearts avatar :)
     

Deel Deze Pagina