1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Domme Muziek

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door jermain, 18 mei 2004.

  1. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou die Wanna B neger om het zo maar even hard te zeggen daar heb ik ook een schijthekel aan hoor:) lekker in zo'n piama pak lopen whaha mafkeese
     
  2. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    euhmm ok dus ze liggen op de bank en volgens jou snuiven ze wat lijntjes.. nou of ze dat doen kan me geen reet schelen want tegenwoordig doen al die fuckers dat maar ik heb het toch over de MUZIEK!!!

    fokking HANDY! damn..
     
  3. Kronos

    Kronos Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind geen enkele muziek dom, het maakt mij dan ook niet uit welke muziekgenre, als het liedje maar goed is. Punk,Hardrock,Hardcore,Hardstyle,ROck,Hip-Hop zijn allemaal te pruimen. :)

    Edit\Ik vind het ook een beetje onzin om iemand te ''dissen'' omdat hij/zij toevallig van een andere genre houd. :eek:
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2004
  4. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Ff rustig he mafkees |:- die pharrel van je is gewoon een eikel die lekker met zn arrogante hoofd onderuit gezakt op dat bankje ligt.. wat daar mis mee is?? nou het is gewoon zo idioot als je voor de hele nederlandse tv (internationale?) onderuitgezakt op een bank gaat liggen met je capisjon op. |:- _0/ en dat hoord bij muziek hoor het is een style he........ O-)
     
  5. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    uh...luister eens naar zijn muziek, ik persoonlijk hou er ook niet zo van, maar je kunt meneer Manson toch ab-so-luut geen Wigger noemen! hij doet gewoon wat ie zelf wil en is (volgens mij) de enige in zijn soort. dat kun je van al die niggers toch niet zeggen...ofwel :confused:
     
  6. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Meneer Mason is een shok-type. Ik denk dat hij compleet geschift is, hij doet alleen zo omdat hij zo de aandacht krijgt!
     
  7. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    maybe...who knows?
    ik denk echter dat ie inderdaad geschift is, maar wel compleet zichzelf en dat ie t helemaal niet doet om aandacht te krijgen. hij is gewoon een artiest met zun eigen ideen
     
  8. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Twas cynisch :)
     
  9. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    rrriiiiggghttt....:confused:
     
  10. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor, ik gaf gewoon mijn mening!

    Ook heb ik de grootste hekel aan hardcore en trance. Vooral aan die covers. Ze weten gewoon elk nummer een cover van te maken. Gewoon melodietje jatten en een beat eronder. Daar heb ik een grote hekel aan, verzin zelf eens iets!
     
  11. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Manson is nogal bleek, en hij immiteert een wijf, dus het is een ffagot (false fagot) en een wigger ;)
     
  12. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Die zingen over de dood.... 8)
    Maar waarschijnlijk speelt meneer kippenhok wél HALO waarin hij aliens moet afslachten....
     
  13. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat meneer Manson nooit zo beroemd was geworden als hij zich niet zo had gekleed. De meesten herkennen hem aan zijn uiterlijk. Een paar kennen denk ik het hitje 'tainted love' nog wel. Maar dan houd het ook al gauw op. Tainted Love is trouwens cover!
     
  14. OddGirl

    OddGirl I'm Odd

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb laatst een interview met Manson gezien en hij is absoluut niet geschift.

    Dit is zijn manier om zijn gevoelens te uiten en zijn visie over de wereld die aardig naar de klote aan t gaan is. Dat is mischien op een wat vreemde manier, maar t spreekt nog altijd mensen aan, incl. mij ja :) .

    en wat de meeste mensen niet over hem weten is dat hij een IQ heeft waar je 'u' tegen zegt, en dat hij ontzettend onzeker is over zichzelf.
     
  15. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Daarom spreek je IQ toch ook uit als ieku'u'....:D
     
  16. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Tainted Love is zo'n eighties nummer. Maar Manson heeft toch veel meer bekende nummers? Was "dope show" niet van hem?
     
  17. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Marylin Manson is typische stadionrock. Bierpul in de lucht en gaan. 'Beautiful people' was ook een nummer van hem.
     
  18. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Wat de fuck is een capisjon?

    En een stel gabbers die spastische bewegingen maken, met wat strobo's op de achtergrond, terwijl een semi stoere mafkees 'HARDCORE! STATE OF MIND!!111!11EEN!' brult is niet idioot? Hey, als we over vooroordelen beginnen doe ik gezellig mee, hoor. _0/
     
  19. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Domme muziek vind ik niet bestaan .. alleen wannabeej muziek vind ik dom.. niet de muziek maar ze zingen en zien er bijna hetzelfde als het orgineel :confused:
     
  20. Socks

    Socks a.k.a sokken

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind vooral die carnaval/apres-ski liedjes ongelovelijk dom. "toet-toet-toeter op me waterscooter" |:- . Ik kan echt helemaal nix met die muziek. en dan iedereen die hetzelfde dansje doet enzo. Voor de rest spreekt de meeste muziek mij wel aan behalve liedjes waar alleen maar in geschreeuwd word ( je kan de tekst niet eens meer verstaan enzo :eek: )

    kvind dit trouwens nog een best serieus topic, had ik niet verwacht eigenlijk :D
     

Deel Deze Pagina