dat lijkt me echt vreselijk, om iemand te moeten vinden die zelfmoord heeft gepleegd. ik moet er echt niet te lang overna gaan denken!
Ik heb zelf eigenlijk nooit echt problemen oid, maar wel zware dingen te verwerken gekregen, zoals dat mijn ouders zijn gescheiden (onbewust vreet dat aan je) en meer dingen die ik hier niet ga delen.
Ik ken mezelf dondersgoed, en ik weet dat ik veel dingen opkrop. Schrijven. Dat doe ik meer dan regelmatig, en dat werkt echt heel goed. daardoor sta ik vrolijker in het leven. (en geloof me, ik ben echt niet een pessimist ofzo, ik lach bijna de hele dag door
)
Als ik dit topic door zit te lezen, dan schrik ik echt. ook al dat topic wat Mike liet zien.
Je hoort er de laatste tijd zo vaak over. een gast van me werk ook, dan is ie knetterstoned, en dan zet ie een brandende sigaar op zijn arm. en dat vind hij dan de normaalste zaak van de wereld(ik was daar niet bij, hij liet het me zien.)
Zelfmoord plegen zou ik nooit kunnen, ik durf al amper een spin dood te maken.
Ik heb ooit in een ver verleden eens iemand een flinke mep verkocht, en mocht ik ooit in een gevecht raken, dan sta ik m'n mannetje ook wel, maar echt, iemand slaan, ik ben altijd bang voor de gevolgen. Dat is denk ik ook wel iets goeds eigenlijk.
Klik om te vergroten...