ik ben het wel met Migilles eens. Wat de game master zegt, ze springen zo hoog omdat ze anders niet dood zijn. Maar waarom in een trappenhuis of whatever?? dát snap ik niet. dan zijn er vet veel mensen bij.
Als je je vrouw en kind ziet wegbranden voor je ogen, zoals jij zegt, dan zou ik erbij springen idd. Maar als je de kans hebt het te overleven, dan zou ik dat doen. Maar dat is geen zelfdoding. Brand is 9 van de 10 keer of per ongeluk, of komt niet door jou.
Mensen doen het tuurlijk niet voor hun lol, ze hebben een vreselijke periode in hun leven, daar kan je niks aan veranderen, en die mensen zien niet dat er nog een uitweg is. daar kan ik me heel goed in inleven volgens mij, ook al heb ik het nooit mee gemaakt.
Wat Dioga zegt, ben ik het overigens óók wel mee eens.
het is Stom om te doen, als je bent vereerd met een leven op aarde (zo zie ik het, ik ben niet gelovig oid) om dat allemaal weg te gooien. Hoe groot problemen ook zijn, ze zijn op te lossen. Als je zelfmoord wilt plegen, wil je het (hoe lullig het ook klinkt) zelf ook oplossen. Dat kan ook op een andere manier dan er een einde aan te maken.
Laatst bewerkt: 4 jul 2005