1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Doodmaken pasgeboren baby's

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door da -Z-, 9 dec 2004.

  1. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Yen

    maar alsof Amerika zoveel cultuur heeft.
    veel amerikanen denken dat ze zoveel cultuur enzo hebben maar dat is niet zo.
    ze zijn zo trots op hun vaderland dat het begint te lijken op nationalisme wat de 1e wereldoorlog startte.
    maar wat bemoeien die mensen zich nou eigenlijk met ons beleid?
    Amerika bemoeit zich nooit met het buiteland behalve als het met hun princiepes te maken heeft.
    kijk maar naar wo2. waarom voegde Amerika zich in de oorlog? omdat ze ons wilde bevrijden? nee. alleen maar omdat ze werden aangevallen. en dus voelde ze zich beledigt en om hun nationalisme te verdedigen zijn ze maar gaan aanvallen.
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2004
  2. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Als dit het stand punt van Sykes zou zijn, zou ik hem ook toejuichen, maar dit is niet zijn standpunt. Hij haalt iedere keer alle Moslims over een kam, om vervolgens iedere keer weer te zeggen dat hij dat niet doet.
    Precies waar mensen als Wilders en Ayaan mee bezig zijn. Dat zijn ook mensen die keer op keer duidelijk willen maken dat de Islam een verderfelijk geloof is, om vervolgens te zeggen dat dat dat natuurlijk niet geldt voor heel de Islam en alle Moslims.
    Zag laatst Ayaan op de NMO en ik heb echt in een deuk gelegen van wat ze daar zei, namelijk "De Islam is een mooi geloof". 8) 8) 8) Iemand heeft haar overduidelijk ingefluisterd, dat ze een gebaar van goodwill moest maken tot de Moslims.
     
  3. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    OFFTOPIC: weet je wat voor een aannames jij hier maakt...? Echt klinkklare onzin als je het mij vraagt. Als je dan toch een aanname wilt maken, dat influisteren is misschien eigen angst? Angst voor de verschrikkelijke doodsbedreigingen? Ze kan niets meer doen.... Ik begrijp dat haar mening niet aansluit bij die van jou maar relativeer ff.. (hou dat in je achterhoofd)

    Af en toe krijg ik een beetje het gevoel dat jij denkt dat dit jouw forum is en iedereen met een andere mening moet maar snel weggaan. Je presenteerd jouw meningen als feiten en doet constant uitspraken die alleen maar nutteloos gekibbel uitlokken.

    precies, ik had deze reactie nou ook nooit verwacht. Ik neem aan dat ze kopspijkers allemaal grappig vinden...vrije mening n all, pak ik een overduidelijke GRAP krijg je dit..

    ONTOPIC: Wat is eigenlijk de doelgroep van FOX? Aangezien het een commerciele omroep is zullen ze dat wel duidelijk hebben uitgestippeld. Wordt denk ik meteen een hoop duidelijk.
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2004
  4. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik probeer altijd alles te relativeren Sykes. Echt waar. Ze hebben gewoon haar vagina bewerkt in de naam van Allah. Als ze mijn eikel eraf zouden snijden in de naam van Allah, zou ik me ook misschien gedragen als haar.
    Mijn probleem met Ayaan is dat niemand in de Moslimgemeenschap haar serieus neemt. Ze zegt op te komen voor oa de onderdrukt Moslimvrouw. Hoe kan je deze mensen helpen als je ze bij voorbaat al van jezelf vervreemt.
    In mijn ogen was haar diepte punt als politica en als mens, toen ze in een Islamitsche basischool een meisje vroeg of de Islam wel zo'n goeie geloof was. Toen begreep ik dat ze bezig was met iets waar geen enkele Moslim achter zou kunnen staan en dat ze enkel "autochtone" Nederlanders kon aanspreken.
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2004
  5. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar had ik het in mijn post juist over. Fox is gericht op republikeinen (bush stemmers dus). Die vrijwel allemaal wisten dat George Bush fout zit en tegen hun liegt maar toch op hem stemmen omdat die leugens hun gerust stellen.
    Meeste Bush stemmers zijn trouwens ook christelijk en vooral die mensen uit daytona en al die minder verurbaniseerde staten zijn dat ook een meer extreem (wat is extreem, relatief begrip natuurlijk).
    Dus het is vrij logisch dat Fox zo naar Nederland uithaald.

    Ik kan me er bepaald niet druk om maken.
     
  6. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    :D:D:D
    Niet om 't een of het ander Sykes1, maar bovenstaande quote is toch echt meer op jou van toepassing dude. In elke thread kom je weer met dezelfde standpunten die we nu allemaal echt wel weten. Drink je chocomel op en probeer eens actief bij te dragen aan een discussie. En niet iedere keer je offtopic standpunt vermelden om vervolgens weer één regel tekst ontopic aan te dragen. Beetje flauw denk je niet? _0/
     
  7. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik sluit me bij Z aan, ik vind het zowieso achterlijk dat zogouw die gast z'n smoelwerk ergens in steekt het direct weer over "moslims" gaat. Er is al meer dan genoeg van die zeik gepost in die andere 600 topics over de recente gebeurtenissen in NL, cut the crap, move on.

    @ Z, Chocomel is lekker dude, wat dan? :9

    *Begrijpt punt maar al te goed _O_
     
  8. Eagle4

    Eagle4 trigger happy madman

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het terecht dat ze dat doen.. is een beetje hetzelfde als arbortus lijkt me... je maakt iets levends dood omdat het anders alleen maar zou lijden...
     
  9. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Tis dus echt niet hetzelfde als abortus, het komt niet eens in de buurt. Abortus vind ik erger dan het doodmaken van een kind met een terminale ziekte, aangezien ze binnen 16 weken (maximale abortus zone) niet kunnen zien of het kind wel of niet gezond is. Maar abortus is een belissing die volledig bij de ouders/moeder ligt. In sommige gevallen is een abortus niet uit te sluiten, maar toch vind ik dat persoonlijk wel wat erger dan het betreffende punt.
     
  10. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    uiteraard is dat jouw mening, ik snap ook dat jullie als vaste groeppie wel vaker zo voor elkaar op komen O-) . En ik zeg tenminste nog iets wat ontopic is, kun je niet van iedereen zeggen. _0/

    Ontopic: Ik heb het trouwens al eerder gezegd hier, dit is een vrij onbelangrijk collum lijkt me (kleine Nederland en alles...), maar kijk ook hier eens goed rond. Als ik de krant hier lees met mn beker chocomel dan valt mij ook vaak op dat er hele collums worden geschreven die op feiten zijn gebaseerd maar heelmaal uit de kom wordeen getrokken voor een beetje sensatie. Omdat het dan niet over Nederland gaat maar een onderwerp ver weg dan maakt het niet uit.

    Voorbeeld: Vorige week stond op de voorpagina van de telegraaf dat er in Doorn een scholier een ijzeren buis gevuld met 'rookbommetjes' naar medescholieren had gegooit en deze waren afgevoerd naar het ziekenhuis (telegraaf sensatie dr nog bovenop etc). Per toeval kwamen we er achter dat een afwasser van een vriend van mij (woont in restaurant) dit jochie was. Nou dat verhaal klopte van geen kant(al was het best een grappig verhaal zonder serieuze gewonden wat de telegraaf beweerde, ook was er niets richting iemand gegooid ofzo.

    Velen zullen dit bericht misschien geelzen hebben en zijn het al lang weer vergeten. Ik wed dat dat met dit collum ook zo is.
     
  11. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Hoop dat de chocomel smaakt ;).
    Maar je hebt gelijk: een column geeft alleen de zienswijze/opinie over een bepaalde situatie weer van een schrijver. Maar toch baart het me zorgen. Ten eerste is Fox een grote jongen in de mediawereld, ten tweede is deze babymoord zaak in de VS groot nieuws. Voor amerikanen is het heel moeilijk te begrijpen dat we dit soort praktijken uitoefenen. Rush NL zei het al heel treffend: 'in de VS is leven een plicht in plaats van een recht'.
    Natuurlijk zal dit geen grote impact hebben, daar is het artikel te onvoldoende onderbouwt en ongefundeerd voor, maar het is wel tekenend hoe verschillend westerse landen nog kunnen zijn. We kennen allemaal het fenomeen van de democratie en kapitalistisch stelsel, toch worden er over sommige zaken heel anders gedacht. De hele normen en waarden kwestie lijkt belangijker en belangrijker te worden, zelfs zo belangrijk dat we met modder gaan gooien om ons o zo geliefde waarden en normen te behouden. Als je het mij vraagt roept de huidige moraal juist meer ontnorming en ontwaarding op 8)
     
  12. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Kerel, het is column. columnnnnnnnnnnnnnnnnn
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2004
  13. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Here's Golumn!

    [​IMG]
     
  14. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    och, meneertje doet nu uni ipv hbo en meteen weet hij alles hoor! _0/
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2004
  15. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Nah, dat wist ik in groep 7 ook al hoor. Van de basisschool welteverstaan.
     
  16. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    jongens nu ophouden met formicafetura (of te wel mierenneuken) en graag weer ontopic.
    volgens mij is de titel namelijk niet hoe spel je column
     
  17. 60 Yen

    60 Yen Monetary Disaster

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Amerika heeft wel cultuur, maar niet een cultuur die ik liever hier zo komen. Hoewel, het komt. Ik vind die misselijk makende Tokkie's hier een voorbeeld van.

    Ik ben het niet met je oneens hoor. Het is niet vanwege de goedheid van de bakker dat hij je brood verkoopt.
     
  18. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
  19. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    stelletje hypocrieten *&%$# .Maargoed wel te verwachten natuurlijk."Evrything is better in america" .Ik denk dat de meeste dingen hierover al gezegd zijn:laat ze eerst is hun eigen zooi opruimen
     
  20. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4

Deel Deze Pagina