1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Doodmaken pasgeboren baby's

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door da -Z-, 9 dec 2004.

  1. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Dit stuk komt van de BBC vandaan en is door Netwerk alleen uitgezonden dus deze "leugen" zou dan uit Engeland moeten komen
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2004
  2. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    @Technoob. Hoe is het eigenlijk in jouw thuisland, Somalië? Wat doen ze daar met pasgeboren kinderen? En hoe kijk jij als moeder tegen deze hele kwestie aan?
     
  3. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Oh god hebben we die overlopende Redneck weer. Ik moet zeggen dat je al goed bent getraind voor de overtocht |:- |:-


     
  4. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Wist niet dat je boos werd, was gewoon benieuwd :eek:
    Somalische vrouwen schijnen het best zwaar te hebben :'-(
     
  5. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Nee, altijd dat superieure gedraag jegens ons negers ben ik meer dan zat. Wij zijn ook gewoon mensen.
     
  6. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    .....
    8)
     
  7. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    jah amerika, hier in ned zie je dat neit vaak he. Ik vind het wel abnormaal or.
     
  8. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    jah vette shizzle
     
  9. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Ff een kick, dankzij Terri Schiavo is nederland weer onder de aandacht van de amerikanen....
    Het hele artikel staat hier: http://www.washtimes.com/world/20050324-120737-4929r.htm

    ik be bang dat nederland binnenkort ook op de axis-of-evil-lijst komt te staan....:{
     
  10. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Sommige Amerikanen blijven zo maf als de pleuris he. Het zijn vooral de conservatieven die tegen die euthenasie zijn, maar het merendeel van de conservatieven zijn wel voor het hebben van wapens en het oorlogje voeren van Bush. Het is toch om helemaal stinkstapelgek van te worden?

    Waarschijnlijk hebben ze dat moralistische gezeik nodig om zich nog steeds heilig te voelen, terwijl ze met de halve wereld oorlog voeren.

    N.B. Hoe vermoeiend ook: ik bedoel niet alle Amerikanen, er zijn vast ook wel goeie :p
     
  11. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Er zijn heel veel goeie, maar er zijn ook een paar foute, net zoals er hier in nederland rare mafkezen zijn. Wat ik alleen niet begrijp is hoe een Bush zich helemaal druk zit te maken over deze Terri Schiavo zaak (je mag niet voor god spelen) terwijl hij vervolgens wel voorstander is van de doodstraf
     
  12. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik kan best begrijpen waarom sommige mensen voor de doodstraf zijn en tegen euthenasie.. (alleen het argument niet voor god spelen kan dan idd het verkeerde keelgat inslaan). Andersom kan ik ook redenen bedenken waarom je niet voor de doodstraf bent en wel voor euthenasie. Ik denk niet dat een combinatie van die twee iemand fout maakt...
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2005
  13. Blox

    Blox 老外

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een prachtige ironie bevat die uitspraak in dit geval toch:

    'je mag niet voor god spelen'

    De vrouw wordt door menselijke uitvindingen in leven gehouden. Wie speelt hier nu eigenlijk voor god?
     
  14. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Wat een vreemde uitspraak? Vind je echt dat iemand helpen door medicijnen of apparaten en daardoor in leven houdt voor god spelen is? Of bedoel je alleen als iemand compeet mechanisch in leven wordt gehouden?
     
  15. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb begrepen dat het merendeel van de Amerikanen achter de man van die Terri Schiavo staan en ook van mening zijn dat ze mag sterven. Het is dus weer de conservatieve minderheid die hun "moraal" er door heen wil drukken.
     
  16. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Dat denk ik ook. Het is vaak de media die 'opmerkelijke' meningen onder de aandacht brengt waardoor die mening bij ons juist versterkt overkomt. Ik denk niet dat een 'gemiddelde' Amerikaan (als zoiets al bestaat) heel anders denkt dan de 'gemiddelde' Nederlander. Misschien dat issues als drugs drank sex (en misschien ook wel euthenasie??) iets anders liggen. Maar dat is mij nooit echt opgevallen de keren dat ik in Amerika was...
     
  17. Blox

    Blox 老外

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is voor god spelen. Maar ik vind dat iedereen naar hartelust voor god mag spelen, graag zelfs.
     
  18. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Zou jij graag in haar situatie verkeren , jaren lang kunstmatig in leven gehouden worden door de apparaten om je heen .
    Kun jij dit nog een leven noemen , er wordt toch altijd gezegd dat je als mens een bepaalde levenskwaliteit moet hebben , en dat is hier volstrekt het geval niet om een mooi en goed leven te leiden.
    Door zoals zij ,als een kasplantje door het leven te gaan dat dagelijks verzorgd en gevoed moet worden zullen die 15 jaar die nu al voorbij zijn op een eeuwigheid lijken.
    Nu moet ze zo roerloos blijven liggen te wachten op dat uiteindelijk haar laatste dag aanbreekt , dit is eindelozer en wreder dan een snelle dood.
     
  19. Rush nl

    Rush nl FRAUDE!

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat de gemiddelde Amerikaan ongeveer een heleboel keer geloviger is dan de gemiddelde Nederlander, en dat ze qua de punten die je noemt toch wel lijnrecht tegenover de gemiddelde Nederlander zullen staan, maar zijn dat echt dinger waar je het met anderen over hebt als je op vakantie naar Amerika bent? (Ik neem aan dat je het over vakanties hebt :) ) Ik niet, in ieder geval.
     
  20. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Maar hij kan in grote plaatsen geweest zijn, voor mezelf weet ik dat als je het amerikaanse platteland opzoekt dat je dan in een kompleet andere wereld terecht komt , namelijk die van de achterdocht en bekrompenheid.
    De amerikaanse plattelander is nog heel gelovig , je moet dat met eigen ogen zien , anders geloof je het niet.
    Het is een feit dat nederlanders en amerikanen elkaars tegenpolen zijn , gewoon omdat zij op elk moment achter het beleid van hun land staan , ook al weten ze dat dit verkeerd is ze zullen het blijven steunen.
    En dit in tegenstelling tot nederland dat met argusogen het beleid van de regering in het oog houdt en zich als het er op aan komt zullen afzetten tegen het beleid van hun regering , gewoon omdat een nederlander verder kijkt dan zijn neus lang is, en dit in tegenstelling tot de achterlijke bekrompen amerikanen.
    edit : ik vraag me wel af hoe hypocriet kun je zijn , als gouverneur van texas heeft bush tientallen mensen laten terechtstellen en nooit iemand van de ter dood veroordeelden heeft van hem gratie gekregen.
    En nu bij een hopeloos geval dat niet leeft , maar ook niet dood is gaat uitgerekend hij pleiten dat deze ondode nog langer in leven wordt gehouden , alhoewel ze nooit meer beter kan worden |:-
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2005

Deel Deze Pagina