1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Doodvonnis voor Saddam Hussein

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tim, 5 nov 2006.

1. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met de uitspraak ben ik het helemaal eens, maar als ik zelf een straf zou moeten kiezen voor Saddam, zou ik dit niet kiezen, ingewikkeld hè?

Ik verwacht door deze uitspraak namelijk nu in ieder geval in Irak series van aanslagen/autobommen etc. Hopelijk blijft het in Irak...

2. basovich

basovich Guest

kunnen ze hem niet martellen?

3. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    wanneer is Bush aan de beurt voor de onnodige slachtoffers en de dood in jagen van soldaten in 2005/2006? :)

4. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Als je in staat bent zo lang dictator te spelen op zo een gruwelijke wijze, zonder dat je ook maar óóit last hebt van je geweten, dan kun je niet eens begrijpen wat spijt is.

5. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Tja, das hier dan wéér een beetje te éénzijdig gesteld he modje.
    In een land waar zowel soennieten als sjjieten als koerden wonen die eigenlijk allemaal aartsvijanden van elkaar zijn kun je de boel zéér zeker niet bijeen houden als je te conservatief ingesteld zijt.
    Kijk nou maar hoe ze ginds tegen elkaar te werk gaan,al die bomaanslagen zijn heus niet alleen tegen de bezetter gericht.
    Integendeel, de meeste bomaanslagen ginds gebeuren op openbare markten waar géén soldaat in de wijde omtrek te bespeuren valt en zijn specifiek op de bevolkingsentiteit gericht....
    Tja en ten tweede,heel de wereld wist al meer dan 25 jaar hoe saddam te werk ging...
    En toch hebben ze hem tijdens de eerste golfoorlog aan de macht gelaten.
    Dan kun je net zo goed zeggen dat de toenmalige leiders van de verenigde staten en engeland zich op zijn minst schuldig hebben gemaakt aan medeplichtigheid aangezien ze de tiran na zijn nederlaag dank zij hun toch vrolijk verder mocht gaan om zijn eigen bevolking te geselen met zijn tirannie....
    En kan je de slachtoffers van de tweede golfoorlog dan ook volledig op hun conto schrijven.

6. mark8925

mark8925 Guest

ja dat wil ik ook. \o/

7. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    dit zal het probleem niet worden hoor vooral niet in iraq, daar word je tussen de ratten in het stro gedumpt en daar blijf je zitten tot je overlijd.

8. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben er geen baat bij. Ze kunnen dit wel als aanknoop punt gebruiken om meer rellen/aanslagen te rechtvaardigen... Kan ook verwachten dat dit niet zonder slag of stoot gaat lukken.

Aan de andere kant raken ze (gelukkig) wel voor goed een leider kwijt.

9. The Ripper NL

The Ripper NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat ze 'm zo laag hangen dat z'n dikke teen net de grond raakt... goh wat zal die 'martelen' met die teen ;) ...en dan z'n nagel eruit trekken

10. Shizzel

Shizzel Guest

Ik had liever gehad dat hij elke dag, 30 jaar lang werd gemarteld, eerst met dat water druppelen enzo, dan vingers en tenen uitrekken, breken enzo.

En dan elite militairen die zichzelf hebben bewezen hem tegelijkertijd met handpistolen, waarvan de kogels in zijn lichaam blijven zitten, op hem mogen schieten, beginnend met zijn handen en voeten.

Als hij dan bijna is doodgebloed, een persoon die het hoogste bod heeft (opbrengsten gaan dan natuurlijk naar slachtoffers van orkaan Katrina), hem door het hoofd laten schieten.

Maarja... dat is maar mijn.. eh.. normale fantasie.

11. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Dit was ook wel te verwachten dat hij dit zou krijgen.

Maar de dood vind ik eigenlijk nog niet hoog genoeg maar het kan toch niet hoger?

12. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Levenslang in een isoleersel met sluis ervoor ... Dan wens je jezelf écht wel dood na een tijdje.

13. Chrisvr2000

Chrisvr2000 Gamer P.S.

Leuk Bevonden:
    0
    doodvonnis vind ik op zich wel een lastig punt... ik vind niet dat je zomaar mag oordelen over iemands leven. wel levenslang natuurlijk!

14. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    I prefer martellinge xD zo`n drupje de hele dag op z`n hoofd 24/7 in zo`n cel met een sluis ervoor...

15. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    eerst moet hij nog andere dingen meemaken voordat hij word opgehangen, dus in een kutcel paar weken met weinig voedsel, dan martelingen en dan pas de doodstraf

16. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Beter. Snel opruimen die lui. :thumbs:

17. Alé Gertje!!!

Alé Gertje!!! Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat de doodstraf geen goede oplossing is. Hij heeft natuurlijk vreselijke dingen gedaan maar wat schiet je er mee op als je hem dood???!!! Laat hem lekker de rest van zn leven opgesloten zitten......kan ie lekker in zijn eentje zitten wegkwijnen.

18. madison

madison madison

Leuk Bevonden:
    0
    Sluit hem gewoon op voor de rest van z'n leven, Ga niet voor god spelen en iemand z'n leven afnemen.. Dan ben je net zo erg.

19. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het best grappig dat Bush tevreden is over het doodvonnis van Saddam terwijl hij meer mensen in Irak heeft vermoord dan Saddam ooit zou kunnen ;). Maarja levenslang zou voor mij een betere optie zijn, beter lang laten lijden, dan criminelen een makkelijke uitweg geven.

20. cdr

cdr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ophangen

even wachten met de doodstraf. beter is het om hem de ms helpdesk te laten bellen!

Deel Deze Pagina