1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Doom: The Movie

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door AgentSmith, 1 jul 2005.

  1. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    ziet er stoer uit ga ik zeker heen :)
     
  2. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    hopelijk word ie net zo vet als streetfighter 2 met van Damme
     
  3. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Hij komt 21 oktober uit dus dat wordt alleen nog even wachten.Zou Universal ook Halo uitbrengen zit ik me zo aftevragen?
     
  4. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    wordt een combi deal tussen Universal en 20th Century Fox
     
  5. Ruud

    Ruud Guest

    Jij zegt aan de hand van 4 screens van slecht belichte mariniers dat je naar de film wilt?


    //edit:
    Er zit een beter verhaal in Tetris dan in Doom, vraag me af hoe ze zich dan in godsnaam willen onderscheiden van de overvolle markt van de 'ik-neem-wraak-en-schiet-in-mijn-eentje-een-heel-continent-aan-boef-soldaten-dood' films.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 jul 2005
  6. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Nog wat nieuwe screens :cool:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  7. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Door dat schijthoofd van The Rock (lijken ook allemaal op elkaar) vertik ik het al om te gaan. Dat ze niemand beter kunnen strikken hiervoor zegt al genoeg.
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2005
  8. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ziet er best wel aardig uit, ik heb overlaatst nog een game verfilming gezien, namelijk: resident evil 2. Was wel grappig om nemesis en andere bepaalde stukken uit de games te zien, maar nemesis vond ik echt wel goed! Maar over het algemeen was de film niet echt goed, viel wel mee, maar dawn of the dead ofzo is veel beter.
     
  9. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    als jullie het heel lief aan me vragen, dan laat ik ook nog wat artwork zien :)
     
  10. Ruud

    Ruud Guest

    Ik moest ineens hier aan denken:
    [​IMG]
     
  11. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Beter verhaal in Tetris dan in Doom? Dan mag jij me uitleggen hoe het verhaal van Tetris in elkaar zit en hoe dat dan beter is dan de verhaallijn in Doom 1 en 2. Daarnaast, dat jij vier slecht belichte mariniers ziet wil niet zeggen dat iedereen dat zit, niet iedereen ziet namelijk het negatieve. Ik zie gewoon een coole schietfilm, kennelijk met een team aan gasten en niet met de eenzame marinier. Ben benieuwd hoe ze het gaan uitwerken. Ik hou wel van dit soort films namelijk, net als resident evil, starship troopers en nog bergen meer.

    Beter dat ze gewoon de Hellknights/Pinky Demons enzo erin laten :) met een beetje goede CGI kan dat echt vet worden, soort Alien vs Predator :)

    Dat jij de film nu al niet leuk gaat vinden, tja moet je zelf weten, maar aan je negatieve gezeik hebben we natuurlijk weinig.. Dus je kunt in plaats van te zeiken en leuke plaatjes te posten ook gewoon niks posten _O_
     
  12. Ruud

    Ruud Guest

    Dat van Tetris was van wijze bij spreken, duh.

    Wat ik er mee wil zeggen dat ze waarschijnlijk een film gaan maken die zich niet voldoende kan onderscheiden van alle andere 'schietfilms', maar dat jullie tongen nu op de grond hangen omdat er 'Doom' boven staat. Die screenies hadden uit elke film kunnen komen en stralen absoluut niets unieks uit.

    Let op: op het eind blijft The Rock in z'n eentje over en moet de baddest of all motherfuckers verslaan, wat hem na een paar tegenslagen TOCH NOG LUKT! Jaaa, de chick is voor hem en de aarde is gered! Iedereen blij! Jaa!
     
  13. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Dat moeten we dus nog maar afwachten. Ik hoop in ieder geval dat ze het wel goed uit de verf laten komen :) Ik kan The Rock altijd wel waarderen, ook in Walking Tall. Dus op het moment denk ik wel dat ik hem gewoon ga zien, volgens mij wordt ie redelijk spectaculair, qua schieten dan :). Hopelijk komt snel de trailer, ben benieuwd naar het verhaal namelijk, en in hoeverre dat dan gebaseerd is op Doom 3.
     
  14. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    korte synopsis:

     
  15. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    nop, heb op de link in de begin post gekeken en op die site staat meer info die mij aanspreekt :)
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2005
  16. styliciouz

    styliciouz grasshoppert

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.imdb.com/title/tt0369226/ <------ alone in the dark, 1 van de vele verfilmingen van games. Hij kreeg een 2.2 op IMDB. Ik had m van een vriend die m zelf absoluut niet wou zien. Ik dacht kan t altijd proberen. Na 4 pogingen zit ik nu ongeveer op de helft van de film.... al een paar maanden. K ga m ook niet eens verder meer kijken.

    Anyway... kijken wat DoomIII gaat krijgen. Ik gok een 3.7 (misschien leuk ideetje voor een nieuw topic(ratings gokken))


    Een paar gamebased movies:

    Super Mario Bros: 3.6
    Double Dragon: 3.0
    Street Fighter: 3.1
    Mortal Kombat: 5.1 <--------------- overrated imo
    Mortal Kombat: Annihilation: 3.0
    Resident Evil: 6.2
    Resident Evil: Apocalypse: 5.6

    Mortal Kombat: Devastation : ???
    DoomIII: ???
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2005
  17. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    moah, resident evil zijn opzich redelijk goed 6je wel waard. Deze doom word uiteraard niks. Verhaal en doom? muhahahaha
     
  18. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Je reactie's van schietfilms zijn cool en ik geef niets om het verhaal passen eerder bij een jongetje dat nog met GIJOE en Action Man speelt. Maja, ieder zijn interesse's natuurlijk..
     
  19. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Waar lees jij uberhaupt dat ik verhaal niet belangrijk vind? En ja schietfilms vind ik toevallig cool ja. Niet alles hoeft van mij met beleid, als het goed wordt gedaan zijn schietfilms gewoon erg vermakelijk. Dat jij dat niet vind is je goed recht maar dat wil nog niet zeggen dat iedereen die die films wel kan waarderen met Action Man speelt :{.
     
  20. AgentSmith

    AgentSmith Guest

Deel Deze Pagina