1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Doom: The Movie

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door AgentSmith, 1 jul 2005.

  1. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind the rock sowieso dope. hij was de spangste worstelaar samen met stone cold steve austin. en zijn films vind ik ook dope!

    welcome in the jungle _O_
    the scorpion king was ook dope:)
     
  2. Ak-47(P)

    Ak-47(P) I love myself

    Berichten:
    473
    Leuk Bevonden:
    8
    Waarom zou dit geen lauwe film worden, al die vooroordelen over de film, oordeel als je hem gezien hebt, please.. En btw, als ze het echt goed verfilmen als doom zelf, hoeft The Rock nauwelijks wat te zeggen. So fok jullie bullshit met schijtfilm, B film en weet niet wat, ik spreek je wel na de film.. :cool:
     
  3. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    De trailer doet me erg veel aan Resident Evil denken. Ik denk eigenlijk niet dat ie wat word...
     
  4. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    De game heeft mij 4 dagen heel erg geboeid daarna niet meer. Kijken of de film mij 2 uurtjes kan boeien.
     
  5. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Meer lijkt het op resident evil mja. die monsters zien er zo nep uit :'-(
    maar mja het kan wat worden maar de film van Halo kan ook wel wat worden :+
     
  6. AgentSmith

    AgentSmith Guest

  7. AgentSmith

    AgentSmith Guest

  8. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Die site doet het niet...
     
  9. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    De komend film naar het computerspel Doom krijgt een pittige leeftijdsgrens van de Motion Picture Association of America.

    De MPAA heeft een R rating gegeven aan de film en dat houdt in dat er niemand onder de 17 jaar zonder begeleiding van een volwassene naar de film mag. De reden voor de hoge leeftijdsgrens is het forse geweld, de gore effecten en het taalgebruik. De film komt in Amerika in oktober uit.
     
  10. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    I like :cool:
     
  11. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    hij lijkt me erg vet worden
     
  12. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ziet er naar uit dat het een erg coole film gaat worden :).
     
  13. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup, dit lijkt me ook een vette film worden :)
    Vind het spel, met name Doom III, ook helemaal geweldig.
    Wat critici van films zeggen die gebaseerd zijn op games en welk cijfer ze daarvoor geven interesseert me geen reet....ze krijgen bij voorbaat al een laag cijfer vanwege dit feit, wat ik nergens op vind slaan maar waar ik me dus ook niks van aantrek. Zelfde geldt voor games die een laag cijfer krijgen in welk blad/op welke website dan ook, als ik het een tof spel vind vind ik het een tof spel....klaar :D
     
  14. BlaiR.WitcH

    BlaiR.WitcH Rally-ho

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze film wordt gewoon cool, net zoals beide films van Resident Evil cool zijn.. Je houdt ervan, of je houdt er niet van, simple as that! And i love it! ;)
     
  15. Bartho

    Bartho XBW Security

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    Jonges trieste mededeling Doom de film is iets anders dan het spel (het verhaal bedoel ik dan) maar dat zieje wel alsje de film ziet nu gaat het over dat de mensen een soort gene vinde en die bepaalde gene ook aanzetten daardoor komen er monsters uit.

    Zoalsje weet komen in het spel de monsters uit hel in de film komen ze uitje gene (ofzo iets raars) maar voorde rest lijkt het wel een beetje op het spel.

    helaas hebben ze het verhaal verandert anders kon ik wel zeggen dat het gebasserd was op de game!!!
     
  16. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Laatst bewerkt door een moderator: 30 aug 2005
  17. AgentSmith

    AgentSmith Guest

  18. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    helemaal mee eens

    Halo 2 was een nog ergere teleurstelling dan Doom 3 hoor
     
  19. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    ben altijd gek geweest op deze titels en ben daarom ook blij dat eindelijk het idee door is gezet om er toch een film van te maken.

    het idee zelf was er echt al jaren en is minstens 3 keer terug gefloten.
    nu is hij er en ik kan niet wachten todat hij hier in nederland gaat draaien....al had ik zelf bv liever een mickey rourke in de hoofdrol gezien ipv the rock.....maar das persoonlijk
     
  20. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Duitse poster:

    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina