1. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Eh.. vanaf 1992 mochten er geen inspecteurs in dat land komen, en tot op heden is het nog steeds een raadsel wat er in die tijd is gebeurt... --> koekjes gebakken?

2. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    Het probleem is dat met die 1.000.000 allochtonen in ons land ook een hoop schorrie morrie is meegekomen :+ een groot deel is nou eenmaal islamitisch, dat hoeft ckr niet verkeerd te zijn maar bij sommige is dat wel het geval zoals we nu en dan in de krant kunnen lezen :eek: :cool:

3. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Precies, alleen wat er helaas in Irak gebeurt, is dat er veel van deze maloten meelopen met ''een'' groep, kijk maar naar Al-sadr, ik gok dat er hooguit 100 'echte' aanhangers van die idioot zijn de rest (duizenden) zijn allemaal meelopers, tja helaas denken deze mensen niet echt na voordat ze op de straat staan met hun slippers en de Ak-47.

En dan ook nog zeiken als je huis in brand staat....

4. Virus666

Virus666 BIER!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Dit snap ik niet helemaal. Beetje een tegenstelling. Er waren volgens de Amerikanen bewijzen dat er wellicht massavernietigingswapens in Irak zouden zijn, maar dit wisten ze niet helemaal zeker (en om daar een illegale oorlog om e beginnen). Die presentatie van Powell was om te lachen. Volgens hem vervoeren de trucks ,die volgens hem te zien waren, massavernietigingswapens. Maar als je bedenkt dat het daar in de zon zo'n 50 a 60 graden kan worden, zouden die trucks ook water hebben kunnen vervoeren.

Laatst bewerkt: 16 aug 2004
  5. Virus666

Virus666 BIER!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien en ideetje om die probleemgevallen in het leger te stoppen. Zijn ze van de straat, worden ze (hopelijk) gediciplineerd, niemand heeft er meer last van, het leger heeft volgens mij (maar dat weet ik niet zeker) problemen om aan 'werknemers' te komen en hiermee is dat ook meteen opgelost.

6. Blind Reality

Blind Reality ¡Autosuggestion!

Leuk Bevonden:
    0
    Mmm, mag ik je eraan herinneren dat er nog altijd oneindig veel meer mensen vermoord zijn in naam van het Christendom dan dat er waarschijnlijk ooit in naam van de Islam zullen worden vermoord! Jouw "oplossing" zou dit feit alleen maar versterken.

De hele vijandigheid tussen het westen en midden-oosten is sowieso een gevolg van een foute politiek van het westen inzake Israel. Het feit dat de Verenigde Staten nog steeds oorlogsmisdadigers tolereren als staatshoofd in Israel laat zien dat zij in ieder geval niets hebben geleerd van de jarenlange problemen die nu natuurlijk zeer uit de hand lopen.

Wij (lees de Westerse wereld) hebben gewoon niets te zoeken in het Midden-Oosten en moeten dus ook snel maken dat we wegkomen uit Irak, Afganistan, Koeweit, Saudi Arabië en noem zo nog maar een paar landen op. Wij zouden het toch ook niet tolereren als Iran Nederland binnenvalt omdat ze wel geinteresseerd zijn in ons aardgas!

Wegwezen daar dus en ons gewoon met onze eigen zaken bemoeien. Dan heb je niets te vrezen van een terroristische dreiging. En als we toch bezig zijn, ook gewoon Israel opheffen en gewoon weer Palestina noemen zoals het 60 jaar geleden ook gewoon was.

7. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    Als op een dag een figuur voor jouw deur staat en die zegt: jij hebt wapens in je huis en ik loop nu naar binnen en ga je huis overhoop halen, dan zeg je ook niet...oooh kom maar binnen, bakje koffie?
    En ook in Amerika ben je pas schuldig als het echt bewezen is en je kunt het niet maken... al ben je Amerika....om zomaar een land binnen te vallen met in hun achterhoofd dat ze de wereld behoedden tegen een ramp (Dit dachten ze in Vietnam ook)

Ja man hier bereik je echt veel mee..... |:- . oog om oog tanad om tand....veel blindegeleiden honden en kunstgebitten dan.....
    En zat de USA in de shit dan?....Het WTC? Verschrikelijk wat er is gebeurd, maar het is hun probleem....als je heel het afghanistanverhaal kent, vraag je je af waarom ze dit pas nu gedaan hebben....
    En als jij mij kunt vertellen wanneer de USA voor het laatst belangeloos heeft geholpen in een oorlog vind ik dat heel knap, maar dat verwachten ze wel van ons......Oh en als je als tegenargument geeft dat Amerika ons heeft bevrijdt (WOII)en ons dus geholpen heeft moet even op zoeken wie werkelijk om arnhem heeft gevochten en wanneer Amerika zich pas bemoeide met de oorlog en belangrijker, waarom van te voren niet....

8. Virus666

Virus666 BIER!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het mee eens. Als een land als Iran ons binnenvalt, krijgen je hier terroristische groeperingen die uit Nederlanders bestaan die zeggen dat ze aanslagen gaan plegen in Iran.

9. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Gewoon weg gaan uit Irak, stel ondankbare honden :mad:

10. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    ff wat anders, er trokken gisteren tienduizenden al Sadr steuners naar Najaf in Irak... ik verbaas me er dan echt over dat die Amerikanen niet zo'n scanderende menigte neermaait...ik bedoel, die Amerikanen zijn af en toe best 'trigger happy'.

Die terroristen zijn te ziekelijk religieus...en wanneer gaan mensen zich vastgrijpen aan het geloof: als ze het moeilijk hebben. Tsja, en die chaos die atm in het Midden Oosten heerst is niet echt goed voor de welvaart. Als de Amerikanen nou es stopten met bezetten van oliegebieden in bijv Saudi Arabie en Israel es niet onvoorwaardelijk steunen...dan denk ik dat de bevolking de terroristen veel minder steunt.

11. Virus666

Virus666 BIER!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt helemaal.

Het ironische is dat ze Bin laden zelf hebben gefundeerd en getraind m.b.v. CIA-training om te vechten tegen de Russen.

Nog leuker tegenpunt: zonder Nederland zou NewYork niet eens bestaan en zonder ene meneer Columbus, zouden de eigenlijke bewoners van Amerika er nog steeds in groote getalen wonen.

12. Virus666

Virus666 BIER!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is verboden, want die mensen hebben het recht om te demonstreren. Ze zouden ze wel uit elkaar kunnen drijven. Dit zie je in de Westerse landen ook, maar wordt bijvoorbeeld ook toegepast bij hooligans.

13. Freerider

Freerider - Oldskool NL -

Leuk Bevonden:
    0
    Een groot probleem met die gasten uit Irak en dat soort landen is gewoon dat ze 500 jaar terug in de tijd leven...
    Hun religie/geloof is ook een excuus om veel aanslagen te rechtvaardigen want de meeste van hun roepen 'Alah wil het zo'....tja...
    De Amerikanen zijn op hun beurt weer uit op geld...de olie bronnen daar in Irak zijn namelijk belangrijk voor brandstof...voor de HELE wereld !
    Dat er in Nederland aanslagen worden gepleegd, zoals is gebeurt in Spanje (nogal dichtbij vinden jullie niet?), is heel goed mogelijk.
    De beveiliging in Nederland is ook maar een lachertje, er is al vaker bewezen dat o.a. vliegvelden makkelijk toegang bieden...voor iedereen die behoefte heeft goed of kwaad.
    De haven in Rotterdam is een mooi doelwit voor ze maar ze zijn blijkbaar meer uit op het maken van onschuldige burgerslachtoffers.
    Dan is Amsterdam weer een mooie plek want het is inderdaad een wereldwijd bekende stad waar veel mensen wonen/werken/vakantiehouden(!).
    Je hebt er het centraal station, schiphol, worldtrade center...enz.
    Ze kunnen niet alle terroristen uitroeien, helaas, maar je troepen terugtrekken omdat terroristen dat van je verlangen ? No way.
    Aanpakken die gasten...met grof geweld, als je ze de vrijheid geeft om meer mensen te trainen voor terrorist dan is het einde zoek.
    Ik hoop niet dat ze in ons land mensen gaan vermoorden maar ik sluit het niet uit, het is mogelijk...het is de harde waarheid die we niet uit de weg kunnen gaan.

14. super_elite

super_elite Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De Amerikanen mogen zo'n menigte niet neermaaien ook ivm met Rules of Engagement. Ik zag laatst op tv dat er te weinig soldaten aanwezig zijn in Irak om dat land stabiel te krijgen. Er zijn minimaal iets van 400000 soldaten nodig. Ik weet niet precies hoeveel er zijn toch iets van 120000? Ook zijn 80 tot 90 procent van de bevolking in Irak tegen de acties die gevoerd worden tegen de Amerikanen. Deze mensen willen alleen maar overleven. Het lijkt mij niet slim om weg te gaan uit Irak want dan nemen Baath-regime en moslimfundamentalistische groepen de macht zo weer over. Misschien zijn de redenen waarom de oorlog in Irak begonnen is niet helemaal zuiver, maar ik ben blij dat die Saddam out of the picture is want hij heeft ZOVEEL mensen vermoord.
    Don't negotiate with terrorists.

15. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Het hele punt van oorlog is niet sterven voor je eigen land, het is zorgen dat de ander sterft voor zijn land.

16. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Die mensen geloven echt niet, Bin Laden gelooft echt niet in de islam.. lekker makkelijk: die Al-sadr mensen mogen wèl met >wapens< in die Najaf moskee en Amerikanen niet.. Zijn wapens voortaan ''rijn''?

En zonder Amerika zat Hitler hier nog (...een tijd langer)

Jij hebt soms ook gespeeld met je buurjongen en hem daarna vervloekt en nooit meer met hem gespeeld.. dus dat zegt niks.
    het ene moment ben je vrienden(bondgenoten) en het ander moment vijanden..

17. Blind Reality

Leuk Bevonden:
    0
    Het hele punt van oorlog is om het te vermijden en geen onnodige oorlogen te beginnen om puur economische motieven.

Helaas doen de Amerikanen niet anders en zijn zij de leiders van de westerse wereld en worden de Palestijnen als terroristen afgeschilderd terwijl hun motieven mijns inziens wel zuiver zijn. Zij worden immers onderdrukt en in hun bestaan bedreigd.

It's a cruel world. :mad:

18. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    We moeten ons juist wel bemoeien met Irak niet iedereen daar is terorrist.
    En het is toch deel van de wereld Die dingen die daar gebeurden waren echt niet goed.
    En ja de reden dat die oorlog begon was dan niet goed en is niet terecht.
    En als een land als Iran ons binnen valt zou ik me wel verzetten ja maar dat zou ik ook doen als Belgie dat zou doen.
    Maar ik zou wel opletten hoe ik zou aanvallen en wie ik zou aanvallen.
    Maar die bezeting van Amerika is maar tijdelijk ze krijgen het land snel genoeg weer terug.
    Ze moeten gewoon geduld hebben tot het weer een 'beetje hersteld is.
    Dus we laten ons toch niet bang maken door een stel losers met wapens.
    Dat niet alles perfect gaat is geen reden om op te geven juist daarom moeten we doorgaan.
    Oh ja en niet alle islamitische mensen gebruiken hun religie om een oorlog te rechtvaardigen.
    Toevallig ben ik half turks en ben het helemaal niet eens met die terroristen ze zijn zielig.

19. Victor

Victor Guest

als er een land zou zijn dat Nederland zou binnenvallen dan zou het verzet weer de kop op steken en die hebben in mijn ogen ook wel iets terroristisch.
    ik vraag me altijd af: waarom terroristische acties doen? niet iedereen gelooft in de zelfde god. en waarom met zoveel geweld? gewoon ten tijde van de oorlog beter je land verdedigen!! het zijn gewoon laag bij de-grondse-eerloze-hondenkoppen!! die k*t terroristen!! altijd doen ze het zonder waarschuwing en dat maakt ze heel erg laf!! f*cking terroristen!! :mad: :mad: weg ermee!!

20. Blind Reality

Leuk Bevonden:
    0
    In Bangladesh is ook niet iedereen terrorist en bemoeit iemand zich daarmee?
    Amerika brengt dagelijks mensen ter dood en sluit mensen zonder proces jaren op op vage verdenkingen. Is dat wel goed?
    Maar dat maakt nu niet meer uit?!
    Precies, dus is het raar als de Iraakse milities hun eigen land verdedigen?
    Inderdaad als er een Amerikaanse puppet is geïnstalleerd.
    Een stel losers wat gewoon hun eigen land verdedigd wat jij volgens eigen zeggen ook zou doen.
    Juist, nooit van je fouten leren dat is slim!
    Als je wat meer nadenkt en jezelf in hun situatie plaatst zijn ze een stuk minder zielig. Ik heb in ieder geval meer symphatie voor de Iraakse milities dan voor de Amerikaanse of Nederlandse militairen. Zij vechten voor hun land en wij vechten voor het beschermen van onze economisch belangen.

Nederland verdient inmiddels wel een aanslag denk ik!

Deel Deze Pagina