een voorbeeld: ik heb PvdA gestemd (of je het ermee eens bent of niet doet er niet toe) afgelopen verkiezingen...samen met cda de meeste stemmen....dan lijkt mij het logisch dat PvdA gaat regeren met CDA....maar nee blkje ketst het keer na keer af....de regering die er zit heb ik niet voor gestemd.....En overde ceremoniële rol van onze Bea is een tijdje terug nog een ophef over geweest dat bleek dat ze toch een aardig vingertje in de pap heeft.....we kiezen nog steeds niet onze burgemeester, de 1ste kamer....dit wordt allemaal weer indirekt gedaan zonder dat daar de bevolking ook maar iets mee te maken heeft....
Als jij denkt dat Amerika daar is gekomen om de bevolking te helpen, moet je dat vooral doen en op een Saddam II zit ik zeker niet te wachten, maar ook niet op een Bush II......En over dat soldaten tekort, het nieuws de laatste tijd gezien dat het leger niet zo populair meer is?
Zou jedat misschien ook tegen een terrorist willen vertellen, want die weten dat niet, aangezien we een bedreiging hebben gekregen....
Ik denk dat ze daar blijven totdat ze de macht kompleet in handen hebben en misschien nog belangrijker...ze lijden een enorm gezichtsverlies als ze nu weggaan en dat kan Bush nu even niet hebben.met de verkiezingen voor de deur....
Amerika is een profiteur en een bezetter, omdat ze Irak om een valse reden zijn binnen gevallen, een hoop kapot gemaakt hebben, maar wel alles willen opbouwen...door Amerikaanse bedrijven...Europese landen hebben geprobeerd een contract te krijgen, maar dat is ze geweigerd. Achteraf bleek zelfs dat er bedrijven bij waren waar een senator aandelen in had. En Olie....oil for food program? En als ze straks hun stromannetje kunen plaatsen...goedkope olie...
En nog even over deze reactie:
Zo'n opmerking zegt meer over jou dan ik ooit had kunnen zeggen
Laatst bewerkt: 16 aug 2004