1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dringend bericht

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Timm4nni4c, 29 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    5 jaar is bejaard voor een console! Op ene gegeven moment is de Xbox nu eenmaal verouderd en moet er een nieuwe komen. De meeste nieuwe games zijn eigenlijk oud nieuws en de echt goede shit komt pas op de volgende Xbox.
     
  2. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    ik geef de topicstarter gewoon gelijk
     
  3. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    de wereld vergaat :'-(
     
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    :{ Vertel mij nou eens, waarom zit jij altijd iedereen op zijn/haar schrijf (dit geval typ) wijze aftezeiken?! Ik vind jou posts namelijk niet veel inbreng hebben in deze en andere topics. Maar dat komt dan ook meer omdat je altijd maar zit te zeiken je lijkt onslaught wel, matties?

    Ga maar fijn verder met je LOI curcus kalligrafie! ;)

    Ciao...
     
  5. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat een console pas verjaard is wanneer hij gewoon achter licht op de rest maar hij verslaat de andere consoles zon beetje op alle vlakken dus ik denk niet dat je kan zeggen dat een console naar 5 jaar standaard bejaard is.
    De xbox moet idd vervangen worden ALS is verouderd is maar dit is hij gewoon nog niet, de spellen die erop uitkomen worden steeds mooier dus ik snap gewoon niet dat iedereen zo loopt ze zeiken dat er snel een xbox2 moet komen.
     
  6. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik het dus niet met je eens. Veel mensen hechten waarde aan de mening van Xbw over een bepaald spel, je wilt dus graag een dergelijk besluit lezen voordat je de game koopt, dat is dus niet 2 maanden na de release.

    Dat we dan een up to date review kunnen lezen op een andere site (gamespot etc.) boeit mij niet zoveel, want ik wil gewoon graag de mening van xbw over dat spel weten.
     
  7. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Ach kom op, is het niet vet overdreven zielig hoe hij zijn beginpost schrijft... Je ziet duidelijk dat hij intelligent over wil komen, aangezien het zo enorm fout eruit ziet zeg ik er wat van. Nu gaat hij waarschijnlijk weer een vette vergelijking trekken en mij laten inzien hoe dom ik ben. Maakt niet uit, ik denk dat iedereen die de beginpost echt gelezen heeft mij wel begrijpt...
     
  8. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Xbox kan toch gewoon een verzamelnaam zijn voor Xbox 1 en 2.. Snap je probleem niet.
     
  9. Harryyo

    Harryyo Registered xboxgamer

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet precies wat het nut is van z'n dringende bericht(en van deze thread)...Waarom maken sommige mensen zich zo druk over de mening van 'Timm4nni4c'. Toon eens begrip aan |:- ...O-) .
    Ik maak me trouwens gelukkig minder druk over de xbox 2, dan de meeste andere.
    ...Maar de tijd komt eraan, dat de meeste onder jullie een opvolger hebben van de xbox(yess *) ). Daarom boeit het me ook niet zo waarom jullie over de site rare dingetjes zeggen (en over de xbox meest vreemde dingen). Xboxworld is een van de beste sites voor de xbox en heeft ook de meeste informatie over onze favoriete console.
    Ik zit dus eigelijk niet te wachten op de opvolger van de xbox!!!
    Het gaat er mij om hoeveel een console plezier kan geven. Tis puur voor amusement, jongens (een console)!!!
    Daarom ga ik nu verder met Halo 2, daarna nog een sportgame spelen...en ik hoor wel wat jullie van mijn reactie vinden :) !?!

    /Mod Graag niet gehele posts in kleurtjes en verschillende groottes, lettertypes etc opmaken. :) - Orcrist
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 jan 2005
  10. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo Laat me raden! Zeker ook al je Caps Lock vast?

    Van mij mag die xbox 2 ook wel nog ff weg blijven. Ze hebben nog niet eens alle power wat er in dat ding zit benut.
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2005
  11. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat een console bas bejaard is als je hem beu bent. De xbox 2 word gewoon beter natuurlijk. Maar als je xbox 1 nog niet beu bent is het toch goed?
     
  12. Casperge

    Casperge Guest

    Serieus man!Wat heb je gerookt? :+ .Het is en blijft de xbox dus je kan de site dus gewoon xboxworld noemen.Toch O-) .Je maakt je echt zorgen om niets ;)
     
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Nee ik snap heus wel wat je bedoelt, en ben het gedeeltelijk ook met je eens dat het een beetje een overdreven post is. Maar dat houd niet in dat je dan maar iemand pakt op zijn schrijfwijze, pak hem dan op die lap tekst die nergens overgaat.

    Mijn persoonlijke menig over deze discussie is; dat ik het meer zie als druktemakerij om niks, want vind de crew juist uitermate hun best doen.
     
  14. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Hoezo is de Xbox niet verouderd? Mijn, bijna een jaar, oude PC is in ieder opzicht tig keren beter dan een Xbox. Ik speel vaker op de XBox omdat ik Halo 2 gewoon briljant vind. Een console moet toch state of the art zijn? De structuur van de Xbox laat nu weinig ruimte meer over voor softwarematige groei. Ik denk dat het hoog tijd is dat er ene nieuwe console uitkomt. Dat geld nog sterker voor de PS2.
     
  15. Kheshmet

    Kheshmet Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zelf hecht ook veel waarde aan de reviews van xbw en dat maakt het dan ook vervelend dat je er soms lang op moet wachten, maar het is helaas niet anders. Ik vind namelijk niet dat je van xbw mensen kan vragen hier een full-time baan van te maken. In mijn optiek kan je dus twee dingen doen: of wachten op de review of naar een site als gamespot.com gaan voor een review. Ik kies dan ook vaak voor de eerste keuze bij een discutabel spel.

    Aan thewalrus: Als ik het goed begrijp vind jij de xbox verouderd op het gebied van de specificaties, maar is niet juist de charmes van een console dat je niet al naar een half jaar weer achter loopt qua prestaties? Hoewel naar ongeveer 5 jaren wel een nieuwe mag uit komen ;)
     
  16. Nice 2 Play

    Nice 2 Play Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga bij A-H bananen verkopen sukkel. _0/
     
  17. the game is on

    the game is on Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor taal spreekt die gast?? Mensen die een verhaal typen terwijl ze op hun neus kijken hebben de neiging om nogal onduidelijk over te komen :D
     
  18. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Onlangs zijn er twee draden aangemaakt om te vragen wat jullie mening is over het forum en de frontpage. Deze discussie had dan ook in 1 van die draden gevoerd kunnen worden. Graag de [search]zoekfunctie[/search] van het froum gebruiken voordat een draad wordt aangemaakt.

    De vele malen offtopic (met vooraankondiging of niet) en een steeds maar weer geredigeerde openingspost zorgen ervoor dat deze draad weinig voer voor discussie oplevert, behalve elkaar maar weer eens uitschelden. Laat dat aub, wat heeft het voor een zin?

    Heb je toch een zinnige bijdrage?

    Voor suggesties over de frontpage klik.

    Voor suggesties over het forum klik.

    Gesloten wegens doublures en algemeen offtopic.
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina