1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Er wordt door snoodaards een nieuw soort drug gebruikt in het uitgaansleven.
    Het heet GHB (lovedrug) is oorspronkelijk een narcosemiddel.
    De assholles gooien het in drankjes van meisjes zonder hun medeweten en misbruiken ze dan sexueel.
    Ook gooien ze het bij je mannen in hun drankje en volgen ze als ze de disco verlaten.
    Eenmaal buiten voelt het slachtoffer zich ineens heel beroerd en zakt in elkaar.
    Terwijl je hulpeloos op straat ligt wordt je door crimies geript.
    Je maakt alles bewust mee maar kan niet meer bewegen vandaar dat je een makkelijk slachtoffer bent geworden.

    Just thougt i let you all know.

    Let op jezelf en elkaar bij het uitgaan.
     
  2. Die drug GHB is er ook al wel een paar jaartjes. Het grote gevaar bij deze drug is dat het in combinatie met drank tot een hartstilstand kan leiden. In Nederland heeft het z'n grootste tijd al wel gehad. Je hoort er inderdaad weleens verhalen over van gasten die het gebruiken voor 'date-rape' Maar dat valt ook wel reuze mee. In America komt het in verhouding veel vaker voor dan hier in Nederland, mede omdat het voor hun een makkelijk te verkrijgen en bereiden drug is waarvan ze de ingedieenten op internet kunnen bestellen.
    Het gebeurt misschien wel eens dat iemand een pilletje in iemand zijn glas gooit, maar ook maar zeer zelden. Reken maar dat zeker 90% van de mensen die het beweren het gebruiken als een eenvoudige smoes wanneer het gebruik niet allemaal naar wens is verlopen en ze toch met een verhaal moeten komen naar hun ouders of wie dan ook.
     
  3. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik reageer hier op het volgende stukje: ''Ik ben het absoluut met je eens dat spuiten/snuiven tien keer sneller verslavend werkt alleen zijn er in Nederland VEEL MEER mensen verslaafd aan alcohol en roken dan aan spuiten/snuiven.

    En wat ik zeg dat een joint 20x zo schadelijk is is wel waar want dat is laatst nog bewezen. En waarom denk je dan dat daar niks van klopt? Mag je mij dan wel even uitleggen...
     
  4. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Als ik RSI zou krijgen is het ook mijn eigen schuld. Maar van RSI ga je niet dood, en van XTC dus wel.
     
  5. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Daar moet dus 50 jaar vcel op staan als je dat bij iemand doet. 50 jaar + castereren en brandmerken.
     
  6. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    'date-rape' Maar dat valt ook wel reuze mee.
    Gebeurt zelden.

    Ik weet niet waar jij je info op baseerd maar maar ieder weekend in Rotterdam heb ik wel 1 tot 3 slachtoffers van die troep.
    Ja een aantal jaren geleden was het er ook al maar tegenwoordig zijn er helaas figuren die het op een andere wijze gebruiken dan voor eigen gebruik.
    Het wordt voor sexueel misbruik en beroving gebruikt.

    Persoonlijk vind ik dat best nog veel iedere keer weer.

    :{
     
  7. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Zolang je drugs blijft zien als een 'extraatje' en niet als gebruiks/verbruiks-middel moet iedereen zelf weten wat 'ie doet. De wet schrijft regels voor, daar heb je je aan te houden. Als je er zelf voor kiest om je lichaam te vernielen dan moet je dat zelf weten. Makkelijk toch?
     
  8. Blade

    Blade What?Is it a spider?

    Berichten:
    653
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is dan ook jou schuld maar ik heb het erover dat je zelf ook wel de gevaren ervan weet net als hij van de gevaren van drugs afweet. Dat hoeft niet iemand anders hem kinderachtig te vertellen. En of je er nu aan dood gaat of er bijan niet van kan bewegen dat boeid niet:{
     
  9. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat mij betreft legaliseren ze alle drugs!

    Voordat er allerlei kritiek komt, zal ik mijn stelling onderbouwen.

    Softdrugs daar heeft niemand meer last van, dan van alcohol en sigaretten. In alle gevallen geldt, dat overdaad schaadt. Dat geldt ook voor sigaretten en alcohol. Als jij een pakje per dag rookt of een paar flessen whiskey dan ben je in mijn ogen verslaafd. Legaliseer je softdrugs, dan zal het aantal verslaafden niet stijgen (ik zal niet ineens gaan gebruiken, omdat het nu wel mag), maar de ellende wel. Op een gegeven moment is het niet langer betaalbaar voor iemand en gaan deze personen op zoek gaan naar manieren om aan geld te komen. Dit is ook de reden, dat softdrugs worden gedoogd. Zo voorkom je problemen.

    Wat harddrugs betreft zou legalisering (niet volledig, maar meer op een manier zoals dat nu gaat met de softdrugs) ook een hoop problemen oplossen. Om namelijk een leven vol drugs te kunnen volhouden heb je geld nodig, veel geld. Op een gegeven moment ben je dus gedwongen om te gaan stelen om aan geld te komen. Daar zijn andere mensen de dupe van. Laat verslaafden hun drugs via de overheid krijgen en tegelijkertijd een soort programma volgen om af te kicken of iets dergelijks (methadon). Junks kunnen gewoon weer hun leven oppakken. Een baan zoeken. De criminaliteit zal dalen, omdat er niet meer hoeft te worden geroofd en gestolen. Tevens zullen prijzen dalen en aanbieders (lees: producenten en dealers) stoppen. Er is immers geen geld meer te verdienen.

    Allemaal voordelen lijkt mij.
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2003
  10. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt wel leuk maar de ervaring leert dat men helemaal niet wil afkicken.
    Tuurlijk ze zeggen van wel maar doen het uiteindelijk toch niet.
    Maar het zou zeker een harde slag toebrengen aan de criminaliteit als drugs legaal en voor een normale prijs te kopen zou zijn.
    Nu kost het om en nabij de 10 euro per bolletje wit of bruin.
    Er zou wel een degelijke informatie stroom naar de jongeren moeten blijven uitgaan om ze te wijzen op de gevaren die met drugsgebruik gepaard gaan.
    Om te voorkomen dat deze groep aan die rotzooi verslaafd zou gaan raken.
     
  11. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Zo, zo, mag ik het adres waar jij het haalt :D
     
  12. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Afkicken hoeft ook niet per se in alle gevallen. De prijzen worden acceptabel (vergelijkbaar met drank en sigaretten) en dan kan je dus nog steeds een gewoon leven op bouwen.

    Geen idee waar ineens die dubbele post vandaan komt, excuses daarvoor. Deze post mag verwijderd worden.
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2003
  13. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Afkicken hoeft ook niet per se in alle gevallen. De prijzen worden acceptabel (vergelijkbaar met drank en sigaretten) en dan kan je dus nog steeds een gewoon leven op bouwen. Normaal zijn junks alleen maar bezig met "Hoe kom ik aan drugs" en besteden ze geen aandacht meer aan eten (sommige drugs nemen ook de eetlust weg, ik weet het), persoonlijke hygiƫne en relaties (met familie, vrienden en geliefden) waardoor een isolement ontstaat.
     
  14. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is de straatprijs op dit moment voor een bolletje wit of bruin.
    Het is al te koop voor 5 euro maar dat blijkt echt rotzooi te zijn.

    Hoe weet ik dat, tja ik kom nogal eens in contact met deze groep minder gelukkige mensen door mijn werk.
    Waar nou vraag het aan de eerste de beste junk die je tegenkomt in R'dam dan kan hij je dat vertellen.
    Loop tegen een marokkaans runnertje op en hij helpt je verder.
     
  15. RoCkEFeLLeR

    RoCkEFeLLeR veelveelgroot

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom nou weer een marokkaanse , waarom geen nederlandse of surinaamse of jamaicaanse...
    discriminatie :+:D
     
  16. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Hard drugs doe ik niet. Die shit maakt als je er niet mee om kan gaan je hele leven kapot. Zowal op sociaal vlak, psychisch en lichamelijk.
    Maar dat betekent niet automatisch dat alcohol of een jointje beter zijn. Ook deze shit kan je hele sociale leven door de war gooien, wat al eerder is gezegd ,die gast die door smoken fok op is gaan presteren op school, diezelfde shit heb ik ook gehad.
    Door t gebruik ervan blijf je teveel hangen in een andere realiteit,
    je geeft geen zak meer om wat erom je heen gebeurt, of t nou goed of slecht gaat op school, in je relatie , je werk , name it.
    En hoe slechter t gaat , hoe meer behoefte je hebt aan die extra peuk, die mega dikke djonko, puur om even de dagelijkse realiteit te vergeten.
    Gelukkig is t tegenwoordig niet meer zo erg als een tijdje, ik heb nog steeds een baan, een vriendin en ik hoef niet perse een pakje per dag of voor 20 euro hasj iedere dag te halen.
    Ik rook alleen nog een joint met vrienden samen als we relaxed aan t xboxen zijn of muziek maken/luisteren, weet je?
    Maar voor iedereen die zich in deze situatie zit of bevind, of zich erin herkent, gebruik met mate ,echt , want voor je t weet neemt die shit je hele leven over, zeker als je nog op school zit en nog jong bent, en schijt aan alles wilt hebben
    Want teveel van die shit betekent stilstand, en stilstand =achteruitgang

    Peace Bossplaya
     
  17. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom nou weer een marokkaanse , waarom geen nederlandse of surinaamse of jamaicaanse...
    discriminatie

    Omdat het voor 99% marokkanen zijn die lopen te drugsrunnen.
    Meestal nog rond de 20 jaar of jonger.

    Het zijn vaak de antilliaanse jongeren die zo stom zijn om die junks slechte shit te verkopen.
    Hoofdpijn tabletten vergruizen en verkopen als drugs.
    En deze groep gaat ook nog wel zover om zo'n afbraak junk te rippen voor het weinige dat ze hebben.
    Worden ze gepakt staan ze een beetje stom te grijnzen of beginnen ze te janken dat hun toekomst nu naar de klote is.JAK

    Gelukkig is het maar een klein percentage van de bevolkingsgroep die zich op die manier misdragen.

    Dus neem het vooral de goede marokkanen en antillianen niet kwalijk.
     
  18. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad , ben zelf ook antilliaan, ik weet wel hoe die shit gaat..
     
  19. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop echt dat je bedoelt in goede zin om mijn theorie te ondersteunen dat het maar een klein percentage is.

    Oh en excuses voor het taalgebruik maar dat is voor mij dagelijkse kost.
    De drugscene, je komt er verbazingwekkend weinig tevreden mensen bij tegen.
    Alleen de grotere jongens die achteraf zitten in een cafe beetje poen te vangen en een dikke bmw rijden.
    De kleine jongens lopen een week in hetzelfde shirtje dus dat zegt wel wat over de verdienste.

    Maar gebruiken moet kunnen, ondersteun die ellende gerust.
    Het is tenslotte een vicieuze cirkel.

    Misschien inderdaad als die troep legaal en goedkoop zou zijn dat er een einde aan die bizz zou komen.
     
  20. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    De vraag is dan alleen is de drugs de oorzaak of een gevolg. Veel mensen roepen dat drugs mensen sloopt en dat is over het algemeen ook wel waar maar er zijn ook een hoop mensen die coke gebruiken en voor de rest een heel normaal leven hebben.

    Dus is de vraag of je onderbewust toch al geen zin had in die dingen die fout gingen?
    Dus
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina