1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat speelt ook mee , ik denk niet dat drugs alleen de oorzaak is dat t fout kan gaan. Wel denk ik dat t een stuk makkelijker is om met die shit te beginnen en te blijven gebruiken als het kut met je gaat. Je zoekt iets om je problemen effe te vergeten, effe de baas te zijn.
    Ik zie t dan als een afleiding, maar die afleiding is dan tegelijkertijd ook een verergering van t probleem, en daarin schuilt t gevaar.
    Drugs hoeft dus niet de oorzaak te zijn, maar kan de gevolgen van je problemen wel verergeren, omdat je de oorzaak wilt vermijden , of niet kan oplossen, of omdat je geen uitweg ziet.
     
  2. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat er mis is met Drugs?
    de hele, maar dan ook de hele criminele sector (:)) en terroristen leven van drugs. niet zozeer dat ze het zelf gebruiken, maar met het handelen ervan. als je softdrugs legaal gaat maken kunnen deze personen gewoon hun gang gaan (natuurlijk verdien je meer met hard-drugs denk ik zo maar goed)...

    mmijn standpunt.
     
  3. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Alle drugs zouden legaal gemaakt moeten worden.

    - Accijns erover : Enorm veel extra inkomsten voor regeringen

    - Eindelijk uit het criminele circuit

    - Kwaliteitscontrole : Dus geen shit meer in je pillen

    - ''verboden'' dingen trekken vaker jongeren aan omdat het spannend is, als dope legaal is, en er voorlichtings- en waarschuwingscampagnes komen zal je zien dat het ge-experimenteer minder wordt.

    - Drugs zullen goedkoper worden wat betekent dat junks niet meer hoeven te stelen/roven voor hun dope
     
  4. RoCkEFeLLeR

    RoCkEFeLLeR veelveelgroot

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    LEGALIZE

    't Ligt allemaal bij jezelf hoe je met Drugs omgaat vind ik.

    Het enigste wat niet gelegaliseerd moet worden is HEROINE, want dat is echt TE dangerous (mijn mening).
    Na 1 keer ben je al hooked.

    Coke mwoaaah , u gotta have what it takes to control it.

    Pillen , geeeen probleem, daar raak je niet zo snel verslaafd aan, tenzij je echt iedere dag van de week gaat slikken :+
     
  5. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je puur gaat kijken naar de gezondheidsrisico's dan kun je beter Heroine wel legaliseren en pillen niet. Wat dat betreft zijn pillen echt chemische ******zooi daar gaat heel je lichaam van naar de tyfus..
     
  6. Schranseman

    Schranseman Heeft altijd honger

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    mmm.

    Ik denk niet dat het ooit gelegiseerd gaat worden.
    Als je kijkt hoe de overheid omgaat met producten die slecht voor je zijn.

    Tegen tabak word steeds meer gestreden en ook vette producten zullen er aan moeten geloven.
     
  7. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    WAT?!!!!! Hoe vaak heb jij de straatkrant gekocht van iemand die verslaafd was aan de pillen? Hoevaak heb jij de straatkrant gekocht van iemand die verslaafd was aan de heroine? Met Heroine kan je al na twee keer gebruiken hooked zijn. Met pillen heb je iets meer "speelruimte"
     
  8. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Gaat ok niet om de verslaafdheid het gaat erom wat het met je lichaam doet... pillen is chemische shit wat niet reageert en dus in je lichaam blijft zitten...
     
  9. De mate waarin je er verslaafd aan raakt is juist wel van essentieel belang.
    Na het enkele keren gebruiken van heroine zijn sommige bereid om hun oma te vermoorden voor nog een hitje. Heroine geeft een vrij korte "Rush', een beetje het gevoel alsof er een trein door je hoofd heenschiet. Als de rush voorbij is voel je je gelijk onwijs klote, erger dan dat je ooit gedacht had je te kunnen voelen. Die gasten die heroine gerbuiken kunnen geestelijk en lichamelijk niet meer functioneren zonder Heroine. Wat dus tot gevolg heeft dat ze die shit achter elkaar door moeten roken/spuiten. Onder andere doordat ze het zo vaak moeten doen gaan ze er lichamelijk en geestelijk helemaal naar de kloten. Je pikt ze er zo uit met die verlepte bekken van ze. 8)
    Wanneer een pilletje is uitgewerkt heb je de eerste tijd echt geen zin om het gelijk weer te doen.

    Allebei zijn ze slecht voor je.
    Maar als je een vergelijking zou maken tussen 100% zuivere heroine en een pilletje met pure Mdma. Dan is die heroine nog vele mate schadelijker voor je gezondheid.
     
  10. styliciouz

    styliciouz grasshoppert

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaat wel om de verslaafdheid.
    Je gaat niet halfdood van 1 pil. Een pil is wel echt slecht voorje, maar je lichaam herstelt daar weer snel van.

    Als je aan de heroine zit, krijgt je lichaam/geest na de 1ste x al geen kans meer om te herstellen, omdat je het dan alweer hebt gedaan.

    Gaat dus weldegelijk om verslaafdheid in dit geval.
     
  11. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Omdat de verslaafdheid over het algemeen zorgt voor een gebrek aan vitamine c vandaar die verlepte bekken... komt niet nou ja indirect wel van de heroine
     
  12. RoCkEFeLLeR

    RoCkEFeLLeR veelveelgroot

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0

    Pillen zijn na 72 uur uit je urine & dus ook bloedbanen...

    Op langdurig termijn kan het je hersenen gaan beschadigen. :+
     
  13. BlaiR.WitcH

    BlaiR.WitcH Rally-ho

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb opzich geen problemen met drugs. Zelf ooit wel eens wat jointjes gerookt, maar moet ik altijd van kotsen.
    1 x paddothee en dat was echt een TOP ervaring.
    Ik vind het goed dat softdrugs gewoon te koop is in de coffeeshop.

    Waar ik me wel aan irriteer is het openlijk gebruik van drugs.
    Ik ga zo nu en dan wel eens naar een trance party en daar wordt ontzettend veel drugs gebruikt.
    Ik vind het niet erg om iemand een pilletje te zien slikken of iemand te zien snuiven.. als zij dat willen moeten ze dat zelf weten. Daar heb ik geen last van.
    Wat ik wel erg vond was het feestje Qontact 2002 in de HMH in A'dam.
    De HMH is opzich een kleine toko. Er waren 4000-5000 man binnen. En ik had het idee dat er daarvan 3000 aan het blowen waren. Overal waar je heen ging die gore stank. Ik kan daar letterlijk misselijk van worden en dat gaat me dan dus ook tever.

    Ik heb na dat feestje op het www.tranceaddict.com forum een thread gemaakt over dit onderwerp en geeezz.. wat een kortzichtige mensen, deze partygangers.
    opmerkingen als "als je niet tegen een wietlucht kan, moet je niet naar parties gaan" en "drugs hoort bij parties" galmde daar door me thread.
    Ik ben voor een zero tollerence beleid op alle openbare gelegenheden en vind dat je andere mensen niet lastig moet vallen met jouw ding.....

    (hhhmmm wat zeg ik nu... ik rook ((sinds een week niet meer btw)) ik rookte zelf ook altijd in discotheken of dat soort dingen...makes you start thinking...)

    Rally-ho
     
  14. lulfiep

    lulfiep The Goatchrist

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    zeik niet zo, trouwens, als je wat van blowen wil merken, gebruik een puur pijp, da's nog goedkoper ook!
     
  15. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Wat we ook kunnen doen is ipv het allemaal maar 'legaliseren want we kunnen het niet meer in de hand houden' extreme straffen en controles houden.

    Drugs kan levens verwoesten, deel dus iig maar dezelfde straffen uit aan dealers als voor moord.

    Jammer genoeg gebeurt dit nooit in Nederland, sinds het hier alleen maar watjes beleid is.
     
  16. styliciouz

    styliciouz grasshoppert

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, daar heb je die IK HAAT DRUGS EN VEROORDEEL IEDEREEN DIE HET GEBRUIKT MAAR gast weer. Grote vrind XiroKe
     
  17. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb (nog) niemand veroordeelt. ;)

    Ik heb niks tegen mensen die drugs gebruiken, ik vind drugs alleen een slecht idee.
     
  18. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    En waarom heeft hij geen recht op z'n mening?
     
  19. JDA

    JDA Guest

    drugs is stoer :p
     
  20. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo aan je sig te zien ben je dan zeker geen hardcore fan. ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina