1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

EA mag Ubisoft overnemen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nicos, 25 sep 2005.

1. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Mhaw Ubisoft doet nu eigelijk al EA-achtig (dat is nu ook een duidelijke statement 8))
    Elk jaar nieuw en niet vernieuwend.
    En zag al een paar schrijven dan hebben we zometeen Splinter Cell 7 en Rainbow Six 12 maar ookal neemt EA ze niet over gebeurt dat toch nog wel.

2. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    neeee

heb zelf geeneen EA game gewoon omdat het me niet aanspreekt, stuk minder kwaliteit (gameplay en grapics) Enige dat ik aardig vindt is burnout had alleeen geen geld om dat te kopen dus ja...

Maar alsjeblieft Ubisoft heb ik nog veel vertrouwen in lekker goede games maar EA.....

3. desert spider

desert spider half life (2)

Leuk Bevonden:
    0
    wat je nu zegt is niet waar , ea geeft het alleen maar uit en heeft geen invloed op de ontwikelaars , dus als je het via steam koop heb je geen last van ea

4. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    Het blijft EA...
    #haalt sig tevoorschijn#
    De Battlefield reeks vind IK dan nog het leukst...
    Rest is uit de wibra gestolen...(prestatie voor EA) |:-

5. Heavenraiser

Heavenraiser The raiser of heaven

Leuk Bevonden:
    25
    shiit, wat een gezeur allemaal...
    Het is dat fabian, die ene uit nederland, er nog iets van begrijpt... anders was ik helemaal geirriteerd geweest
    Ten eerste blijft het bedrijf waarschijnlijk gewoon Ubisoft heten, en doen wat ze nu doen, ten tweede zijn het toch echt de Games die EA uitgeeft die zoveel verkopen, anders hadden ze het immers nooit uitgebracht toch? als ze er geen geld mee konden verdienen... Jullie zeggen het...
    Het bestuur blijft zitten (als het niet van die bevooroordeelde gekken zijn als de meeste hier), en de ontwikkelaars blijven dezelfde (alhoewel ik denk dat hier toch een groep zal zijn die het niet ziet zitten om voor EA te werken).
    Daarnaast begon Ubisoft (misschien door de invloed van ea?) al richting dezelfde werkwijze te gaan als EA, maar het blijft een Frans bedrijf en die werken nu eenmaal anders dan Amerikanen.

Alles is te koop, en als ik aandeelhouder was, en ik zou het mogen verkopen... dan zou ik het zeker doen.

Voor ubisoft zal het dus heus geen probleem zijn,
    en wat de games betreft... zelf vrees ik het meest voor het einde van Chessmaster®
    aangezien het contract met de developers binnenkort zal aflopen, en de laatste omzet tegenviel, om nog maar te zwijgen over het "nettoverlies".

De andere contracten staan nog, de werkwijzen zullen hetzelfde blijven en EA heeft, zoals bijzonder veel internationale bedrijven, concurentie met zichzelf en zal zo de alle culturele lagen proberen te bereiken.

6. Heavenraiser

Heavenraiser The raiser of heaven

Leuk Bevonden:
    25
    WHAHA, want een noobs
    ik praat de grootste poep, en niemand durft te reageren
    naja, zo makkelijke disses, maar jullie weigeren...

tjah, dat was de laatste kans om mij te dissen

7. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    anders heb je ff lol in je eentje ofzo. Zoek een leven vriend;)

tsja Ubisoft is al EA-achtig bezig, dus een overname zal denk ik niet zoveel verschil maken. Van mijn part blijven ze alleen, maar ik ga niet liggen janken in bed als de overname daar is.

8. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    ach ja, de wereld vergaat niet :9

9. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Ghost recon 2007
    Splinter cell, met een nieuw herladingstechniek

Al houden veel mensen er rekening mee dat aandelen iets anders zijn dan als een bedrijf overnemen..

Deel Deze Pagina