1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren eindelijk mijn iriver IFP-590T ontvangen en ik ben er best tevreden mee.
    [​IMG]
    Maar ik ben eigenlijk nog op zoek naar een paar goede oordopje. Er zitten nu een paar iriver oordopjes bij, maar die vallen nogal snel ut je oren als je sport (of de krant rontbrengt) Welke oordoppies hebben een goede kwaliteiet en blijven goed zitten (en zien er nog mooi uit ook).
    Zelf d8 ik aan die van nike.

    Ps. zulke bedoel ik niet:
    [​IMG]
     
  2. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Zelf heb ik altijd van die bagger oordopjes die je bij je discman gelverd krijgt, maar ik zoek nu een fatsoenlijke earphone, voor een redelijk prijsje. Dus wel zo´n soort die Xboy NIET bedoeld (;))
     
  3. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
  4. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    iemand nog tips voor mij?
     
  5. scweek

    scweek Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Het fijnste is gewoon een koptelefoon, maar dan wel 1 die op je oren leunt en de beugel achter je hoofd zit.
     
  6. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Neem wel een Sennheizer ofzo die zijn t beste dacht ik
     
  7. Tha Mike

    Tha Mike The Good Die Young

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij heb ik de voorloper van deze[​IMG], (zijn van philips) k ben er erg tevreden over ook al gebruik ik ze haast nooit, echt topdingen, alleen gaat bij dat model die ik heb die rubber dopjes er wel eens af maar dat zullen ze bij deze nieuwe wel verholpen hebben. (de lage tonen klinken ook goed)
     
  8. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Die wordt juist altijd bij de iFP's meegeleveerd ;P.
    Zijn goeie oordopjes ja, alleen jammer dat die schuimpjes er snel vanaf vallen...
     
  9. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Hmm, oordopjes met schuimpjes erop verafschuw ik..
    Ik heb Sony oordopjes, en ben er zeer tevreden over..
    Btw, iedere keer dat ik nieuwe oordopjes had (bij het kopen van een nieuwe md bijv) viel bij mij in het begin ook de oordopjes er vaak uit.. Maar geef het een week, en het zal een stuk minder zijn..
     
  10. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke Sony oordopjes heb je precies? En hoe duur waren ze Orcrist
     
  11. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Geen idee sorry, niet naar het type gekeken, en ik kreeg ze voor kerst dus de prijs weet ik ook niet..

    Maar dat is me tweede set sony oordopjes, verschillende types, en ze zijn gewoon perfect vind ik.. Het is even wennen, maar dan zijn ze ook als gegoten..
     
  12. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    bij de iFP's worden toch de mx300 sennheiser doppen geleverd? Ik heb mijn iFP 390 vandaag opgehaald bij het postkantoor, maar ik vind de oordopjes iig, alles behalve mooi. Beetje bakbeesten in je oren. Maar het gaat dan ook om het geluid en dat is top :cool:
     
  13. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nu die sennheiser mx400's goeie dingetjes:) blijven goed zitten(in tegestelling tot die bagger dingen die ik bij mn iPod kreeg:{ )...

    maarjah.. kweenie watvoor kwaliteit de topicstarter gewend is.. ik vind deze goed genoeg(maar das natuurlijk heel persoonlijk:cool: )
     
  14. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt ja, heb ook de iFP 390 met mx300, maar er zit kwa uitvoering weinig verschil tussen de types, alleen de bas is wat beter...
    Voor de rest inderdaad prima oordopjes :).
     
  15. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    bij de iFP 500 serie (en die heb ik) kreeg ik van die oordoppies van iriver zelf, vandaag heb ik ff in de winkel gekeken naar oordoppies en ze hadden eigenlijk alleen philips en JVc (dacht ik). Ik vondt die van nik wel mooi, die gaan zooachter je oor langs en van de zijkant lijken het gewoon normale, maar ik denk dat die beter bij het sporten blijven zitten, daarom ben ik op zoek naar goeie oordoppies die ook goed blijven zitten en die het liefts niet van die schuimpjes hebben, die raak je namelijk zo snel kwijt.
     
  16. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    misschien de Sennheizer MX400 ofzo? ik weet niet ofze goed blijven zitten enzo maar ze hebben wel hele goede geluids kwaliteit
     
  17. Sultan_of_Swing

    Sultan_of_Swing Active Member

    Berichten:
    438
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is inderdaad het handigst als je em wilt gebruiken als je beweegt. Voor sporten is zo'n ding iets te lomp denk ik (ik heb er 1 van phillips)
    Deze is trouwens speciaal ontworpen voor tijdens het sporten: http://www.hermeselectronics.nl/?Prod=31179&R=VERG
     
  18. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn gewoon Sennheisers hoor, alleen dan met iRiver logo'tje erbij.....is bij mij ook zo :).
     
  19. Billie Joe

    Billie Joe /\/osh

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    het beste is om de standaard oordopjes te halen van sony of philips. die kosten niet zoveel en bieden toch genoeg kwaliteit.

    neem niet de duurste, want het verschil merk je niet bij het krantenlopen. en neem vooral geen sennheiser voor dit soort doeleinden. sennheiser heeft perfect geluid, maar in je broekzak kan je snoer snel ombuigen en dan krijg je last van kabelbreuk
     
  20. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Sennheisers zijn niet zo duur hoor, mijn mx300 waren iets van €7,95 ofzo. En geven goed geluid, gebruik ze ook met het krantenlopen enzo..:)
     

Deel Deze Pagina