1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Een weekendje weg!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 10 jul 2006.

1. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    _O_ ;)

Lowlands niet echt wat voor mij, Disneyland.. Hmm zou kunnen, maar denk het eigenlijk niet. En wil sowieso naar het buitenland :)
    Luxemburg trekt me niet zo eigenlijk.. Vanavond ga ik er nog ff verder op in (als ik thuis ben).

Parijs/Brussel/Rome staan vooralsnog bovenaan m'n lijstje

Iedereen bedankt weer! :)

Lalalala

2. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    :): leuk bedacht
    =( we zijn toch allemaal nederlanders
    :b: ik weet mijn 1.50 beter te besteden :)
    _0/

3. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Iedereen wel denk ik.. :cool:

Daarnaast ben ik de komende 2 weken toch nog vollop aan het werk.. Dus met het geld komt het wel goed.

Ik wil alleen ff naar een leuke stad, met een leuk hotel, leuk uitgaan en makkelijk te bereiken enzo ^^ :p

4. SupahMaster

SupahMaster Guest

Idd, 50 eurocent voor een halve liter :thumbs: _O_ .

Jammer dat ik toen ik er geweest was en nog nog steed sniet oud genoeg ben voor bier :mad: :mad: :mad:

Halve liter bier + halve liter 7 up lijkt/is lekker.

5. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Dat is het enige waarvoor hij een weekend je weg wilt...teminsten zijn vriendin.Als het aan Goiz lag zou hij het thuis op de bank al die poeha erom heen :+:cool:

6. badname

badname Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lille en Parijs vond ik kut, sowieso vind ik Fransen geen aardige mensen. Rome vond ik echt geweldig! Hadden ook geluk met het weer een week lang :)

7. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Doed je quote Goiz :eek: Die weet zelf ook wel waarom die weg wil hoor ;) Het lijkt net alsof je doet dat je een ander ge-quote hebt 8)

8. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    LONDEN!!!

Ik ben er 2 jaar terug een weekendje geweest, en het is echt heilige shit!
    Op picadilly circus zat ik, in een redelijk kuttig hotel, maar er zijn rond Piccadilly nog meer hotels. Echt, als je daar zit, heb je bijna alles om je heen. Er zit een Virgin music store, er zijn tourbussen die daar af en aan gaan, je hebt trafalgar (ofzo, dat plein iig :+) in principe op loop afstand, maar met de bus er heen is ook leuk(er) En je hebt een heeeeeeeele lange straat met allemaal ontzettend leuke winkeltjes.. Ik ben het weekend door gekomen met 200 euro, en ik had nog over ook. Dus echt duur is het daar niet, terwijl ik het er flink van genomen heb..(mijn mama betaalde btw wel eten enzo :+) Oh, en als je d'r bent, er zijn daar 2 Pizza hut's in de buurt, en ik heb nog nooit zo lekker pizza gegeten! Zelfs in Italië waren ze minder lekker. Dat is echt een aanrader, en het is ook helemaal niet zo duur.

De mensen zijn ook erg aardig trouwens, zowel winkel personeel, obers etc, en de mensen op straat ook gewoon. Je merkt dat de mensen zijn ingesteld op toeristen.

Waar je wel op moet letten, is dat als het heel warm is, dat je dan veel water drinkt, want tussen die gebouwen, is het doodsbenauwd. Echt niet fijn dan..
    (Ik was daar, in Nederland was het klote weer, volgens mij zelfs in Spanje ook, en in Londen was het 35+ graden.. in ENGELAND! 8))

Echt, een ontzettend gave stad! Harrods is ook leuk trouwens, maar in het weekend is het er altijd druk.. dan is het niet echt fijn..

Het is een leuke stad als je geld uit wil geven, wat daar heeeel makkelijk gaat.. Als je een weekendje toerist wil zijn, kan dat daar trouwens ook heel goed. Ontzettend veel van die typische bussen die de hele stad laten zien.
    En je kan heel veel van londen zien in een weekend. Met een rondvaart boot is het ook erg gaaf. Dan ga je de hele thames af, tot je voorbij dat achterlijk grote reuzenrad bent, en dan kom je bij een wat ouder, industrieel deel van Londen. Dat is ook erg mooi om te zien, dat verschil met de rest van de stad.
    Echt een aanrader hoor, Londen :D

9. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Uhm toen ik in praag was, echt binnenstad, was alles anders behoorlijk duur hoor!

Alleen buiten praag eet/drink je super cheap.

10. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Londen!

Ga via de ferry, de tunnel of gewoon met het vliegtuig. Heb ervaring met alle drie.

Ferry: Lang heenrijden naar Calais, lange bootreis. Je ziet tenminste iets van de zee (:cool:) , maar niet echt geschikt voor een weekend, aangezien je ook weer van Dover naar Londen moet (3 uur)
    Tunnel: Woeii de tunnel! Wel weer lang rijden naar Calais, etc. Tunnel duurt wel maar een half uurtje.
    Vliegtuig Prijzen verschillen, maar je bespaart iig benzinekosten. Je bent in Engeland binnen een uur. Bovendien kom je dezelfde tijd aan, als de tijd waarop je in Nederland bent vertrokken. Dat is gewoon cool.

In Londen neem je een metrokaart en kom je gewoon overal mee. Prachtstad is Londen. Veel bezienswaardigheden.
    Picadilly Circus, Trafalgar Square, Covent Garden, Westminster+Big Ben, Buckingham Palace, Tower of London (Kroonjuwelen), Tower Bridge, hele hoop voetbal (romantisch:)), en Harrods! (Kijken kijken, niet kopen want gruwelijk veel en dure shit), Musicals (Les Miserables aanrader) en nog veel meer. Ojah en een Mac om elke straathoek
    Klein nadeel is dat London vrij prijzig is. Maar verder gewoon een prachtervaring_O_

EDIT/

GG jij.....

Zomaar mijn grootsche adviesen jatten:mad:

Laatst bewerkt: 13 jul 2006
  11. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    er zijn hier zoveel suggesties....:{
    je zou bijna denken dat iedereen Goiz weg wílt hebben :+

12. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Thanks people,

Ik weet het nog niet helemaal (omdat ik alleen maar lam ben geweest en weinig heb geslapen) maarreh hier rolt vast wel wat moois uit :cool:

En uiteraard zal ik dat ook ff melden.

@Mods, Van mij mag de threadtitel veranderd worden hoor :+

13. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Jaaaaa! Daar staat ook zo'n groezelige man die verkoopt nootjes die die bakt ofzo! Hij doet er iig iets engs mee. 8)

Londen met de trein = duur, Ferry = duur, Easyjet = goedkoop als je op tijd boekt - je moet alleen wel 2 uur wachten dus je bent heus niet zo snel als hier beweert wordt, en de laatste optie, de bus! Wil je graag 8 uur in een krappe bus rondhangen met je vriendin, vervolgens met de boot gaan naar Dover en zeeziek zijn, dan nog naar Londen te rijden in diezelfde krappe bus om vervolgens de rest van het weekend lam te zijn; Ga met de bus!

Nou, ik ben 1x met de trein geweest (omdat we de auto mee hadden), 1x met de boot en de bus >.>, en 1 x met easyjet, en de laatste was denk ik het fijnste samen met de eerste uiteraard, alleen het laatste was goedkoper. :)

14. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Over Praag...ik vraag me af of er wel zo'n geweldige uitgaansgelegenheden zijn. Er zijn wel gezellige terrasjes waar het soms stikt van de drukte [vooral bij die gare en vrijwel niet boeiende klok]. Ik ben echter in de 'grootste discotheek van Oost-Europa' geweest. Één en al bagger en er kwam geen hond. Bier was wel goed; 1 pilsje van een halve liter voor 1 euro. Daarbij was het 12% dus daar kon je ook redelijk goed lam worden.

Praag is trouwens niet héél duur, maar ze weten links en rechts ook de prijzen hoor. Een zielig stukje vlees van 200 gram op mijn bord voor 11 euro.

Cultuur is wel weer goed en wat dat betreft zou Praag een héle goede keuze zijn. Ook voor de lol met een groep vrienden zit je er goed. Vooral door de vele grappige zwervers die gaan dansen en mensen laten schrikken om wat aandacht te krijgen. Eentje vroeg ook nog aan mijn lerares of ze een hoer was.

Marja, weinig voor je vriendin denk ik.

Laatst bewerkt: 15 jul 2006
  15. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Nou mensen (voor wie het boeiend vindt :+), het ziet er naar uit dat we toch in Nederland blijven. Morgen vertrek ik hierheen. 3 nachten en alle luxe d'r bij. Dus ook een grote suite ^^

En we gaan toch met de auto, dus we kunnen vanaf daar ook nog alle kanten op :)

Ben benieuwd..

Wat fototjes:

Er staat dus standaard een Playstation op de kamer, dus zal even moeten zeggen dat ze er beter een Xbox kunnen neerzetten :+:+

Deel Deze Pagina