1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Engelse Krant wil UT2004, GTA3, Doom 3 en meer verbieden !!!!!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tco, 1 aug 2004.

1. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Iedere onopgeloste moord wordt binnenkort op een tiener die games speelt gegooit. "Hij speelde samen met zijn vrienden Full Spectrum Warrior en Rainbow Six en zo is hij de ultieme commando geworden"..

Achja. Onderzoek heeft allang bewezen dat games je niet beinvloeden in zo'n manier dat je het in het echt wilt gaan doen, tenzij je het in je hebt. En die lui zijn er toch altijd wel, games of geen games.

2. Argus

Argus Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ach mensen willen gewoon een zondebok, dat zijn nu games...

3. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zullen eerder games de schuld geven aangezien ze deze zelf nooit spelen. Dus games kunnen ze missen. Maar alcohol en drugs kunnen ze niet missen dus deze zullen ze niet snel de schuld geven.

4. S3NS31

S3NS31 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wtf? ut2004 verbieden? gta kan ik me iets bij voorstellen....maar dit gaat echt te ver.

5. Noodles

Noodles Guest

dude verbieden lukt toch niet, ze verbieden het in europa we downen het uit amerika. ik heb liever natuurlijk dat het niet gebeurd maar ja dan word ik wel lekker agressief van films en verbieden ze dat :D

Deel Deze Pagina