Engste film ooit?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Alien, 12 nov 2003.

  1. RiFF

    RiFF Active Member

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    Alien :)
     
  2. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Jacob's Ladder eindelijk gezien gisteren. Macaulay Culkin in een horror film :eek: . Wilde em al zo lang zien, maar was gelukkig geen teleurstelling. Schrok een aantal keer behoorlijk heftig, maar het beste aan de film was toch de dreigende sfeer dat gecreeerd werd.
     
  3. Walt

    Walt Child of the 80's

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    1
    Children of the Corn, gezien op 11 jarige leeftijd, nou dan schijt je toch echt alle kleuren van de regenboog.
     
  4. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    BRILJANT !

    Ghost Ship is totaal niet eng. Ik verwachtte veel van deze film, maar het was gewoon ontzettende bagger. Net als Brain Dead (oud), die film heeft gewoon zo'n stom bloedgehalte dat het grappig is.

    Op zes/zevenjarige leeftijd keek ik de nieuwe versie van The Shining van Stephen King. Dan schijt je pas alle kleuren van de regenboog. Ik kreeg nachtmerries van dat wijf in het bad... Dat is dan ook de enige enge film die ik ooit gezien heb, maar dat komt mede omdat ik zes was...
     
  5. Walt

    Walt Child of the 80's

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    1
    The Omen, Don't Look Now, Rosemary's Baby, The Shining.........allemaal aanraders.
     
  6. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
  7. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    THE RING vond ik fucking freaky!
    (de amerikaanse vresie, niet de japanse)
    keek hem snachts in mun eentje...brrr:p
     

Deel Deze Pagina