1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Engste film ooit?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Alien, 12 nov 2003.

1. conqubite

conqubite always unlimited !!!

Leuk Bevonden:
    0
    Echt heel eng, mede door de sfeer, zijn de Alien serie's. Ik heb zelf alleen de eerste gezien, daarna geen behoefte meer aan de volgende.

Eng maar wel geinig en legendarisch is "the Exorsist", net als "The Thing".

Als je een beetje religieus bent aangelegd en een beetje op de hoogte bent van het een en ander is the Omen ook een aanrader. Ik heb niets meer met religie maar ben wel religieus opgevoed en ik kreeg destijds een heel onbehaaglijk gevoel bij deze fim. Niet supereng maar het onbehaaglijke gevoel bleef dagen hangen.

Ach er zijn nog wel meer maar het is niet mijn favoriet genre. Maar wil je het in je broek doen dan moet je Alien nemen.

Conqubite

2. conqubite

conqubite always unlimited !!!

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, ik bedenk me ineens nog één. Ook een klassieker volgens mij. The fog, ook een zeer onaangenaam sfeertje.

Ik geloof dat momenteel ook Ghostship (of zoiets) in de videotheek ligt. Die komt ook wel in aanmerking denk ik.

Conqubite

3. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vond de Ring erg goed, helemaal midden in de nacht met het geluid vol opaan :D, heb ook de Japanse versie (orginele dus) maar die was wel heel wat minder.

4. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij gaat het er bij een griezelfilm dat ik bang moet worden. Nou ja zover dat kan van een film natuurlijk. En of dat er nou wel of geen bloed invoor komt interesseert mij geen reet. Als je echt huiveringen wil krijgen, dan zou ik als eerst voor The Blair Witch project 1 gaan. Niet 2 nemen want die een stuk minder. Deze film is echt gewoon SUPER eng. Daar kan geen een film tegenop. Dat komt omdat je door de ogen van de hoofdrolspeler heen kijkt. The Ring is overigens ook een erg enge film. Maar hij is net iets minder eng als The Blair Witch project. Darkness is ook een erg goede film. Als je ranzigheid wil zien zou ik voor de hellraizer serie gaan.

Laatst bewerkt: 12 nov 2003
  5. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ghost Ship valt mee, maar het begin stukje op dat schip is wel heeeel lijp 8) Voor luitjes die van een echt Doem Senario houden }:]

6. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    '120 days salom' of zoiets, een keer gezien in het filmhuis van net 5, meest ranzige zieke miselijk makende film die je ooit zal zien. met een hele groep zitten kijken en iedereen was het er over eens dat dit de ziekste film ooit is.

Ik hoef em ook echt nooit meer te zien

Laatst bewerkt: 12 nov 2003
  7. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    The Blair Witch project is zeker een lekkere film. al die mensen die dood gaan mooi gewoon }:]

8. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Bij mij ook, maar een bloederige film is soms ook wel leuk :D
    Maar echt eng is toch wel het beste :D

9. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Voor een zieke film moet je echt Bad Taste of Braindead kijken. Of een van die Faces of Death delen.
    Eng volgens mij voor The Excorcist of The Shining ofzo.

10. PromoStyle

PromoStyle Guest

Blair Witch is eng als je em nog nooit gezien heb, vooral t einde dat ze dat huis in gaan. Als je een grappige enge film wil zien moet je Evil Dead huren, zie je van die papiermasjee (kweet niet hoe je t schrijft) ogen eruit spatten, echt van die neppe dingen. Maar wel veel bloed enzo

11. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    faces of death

voordat je de film (eigenlijk korte stukjes) gaat zien, niet eten van tevoren:p

12. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Niet de meest scary movie maar wel leuk (spannend met een goed achterliggend verhaal) is Seven...

13. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    ach, dat moet je NIET doen, Faces of Death is ECHT ziek...

het kan voor mij in principe niet ziek genoeg, zolang het maar fictie blijft, maar dit is echt door gestoorde mensen verzameld :mad:

ik zou (zoals vele anderen blijkbaar) voor Blair Witch Project gaan...

of the Texas Chainsaw Massacre voor een hoog 'gestoorden met gestoorde wapens'-gehalte

14. Rem

Rem knauf

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond rose red vond ik wel een enge film.. Die duurt trouwens wel 4 uur maargoed je moet er wel zin in hebben dan.
    En hellraiser dat vond ik eerder gewoon lach films zo nep en dom..8)

15. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    Blair Witch Project 1 in het bos in je eentje in een tent :D/..... geweldig was dat

16. Rem

Rem knauf

Leuk Bevonden:
    0
    ugh ugh niet op de spelling foutjes letten...|:-

17. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Alien 1&2

Je schrikt je helemaal het lazerus, zker als je van die "headjumpers" tegenkomt in de film... Loopt een gast door het schip... rustig muziekje en dan krijg je een hartaanvan als die gast uit elkaar wordt gerukt door zo'n beest :p

18. Karelax

Karelax Guest

Waarom vind iedereen "The Ring" eng, ik vond het echt geen reet aan en toen dat "geval" uit de tv kwam wekte het m'n lachspieren op. Als m'n vrienden(sneaky) een film willen huren dan moet het altijd een horrorfilm zijn, en aant einde van het film altijd het zelfde: "He, was dit nou eng?:confused: "

19. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Stigmata best eng. ( het werd volgens mij al genoemd hier). Anders Scary Movie :+ Maybe The Sixth Sense (alhoewel die een tijdje terug op tv is geweest.

20. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ik vind eigenlijk weinig van die horror films eng ofzo. Soms is het meer een soort comedy..
    Dan vind ik thrillers nog enger omdat je juist niet alles ziet...maar het wel weet.
    Ik weet nog wel een stukje uit Minority Report dat die gast zijn ogen eruit haalt.. dat was wel fijn8)
    Maarja echt eng..weet wenig film die echt eng zijn..

Deel Deze Pagina