1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Engste film ooit?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Alien, 12 nov 2003.

  1. Bitchslap

    Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm laatst kwam ook nog Friday the 13th (ze zegen dat dat een klassieker is) maar wel nep gemaakt maar voor de rest wel een leuke film.Maar als je iets vies wil zien moet je face's of death zien 1 keer gehuurd nooit meer. maar vond eigenlijk de Japanse versie van The Ring mooier dan de Amerikaanse versie.Is dan niet echt een griezel maar seven en Resurection zijn ook mooie films in resurection gaat zo'n gast jezus na bouwen}:] .
     
  2. The Messenjah

    The Messenjah Rotondés

    Berichten:
    687
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind zeker The Shining erg eng. Vooral dat einde in dat doolhof. Scary shit. The Ring vond ik niet bepaald eng, ik begreep er alleen geen fuck van... Ga hem maar eens opnieuw kijken, wil ook graag de originele Japanse (of was het nou China? *Is cultuurbarbaar) eens kijken.
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Thirtheen Ghosts

    die vond ik vrij eng!
     
  4. X BelieveR

    X BelieveR Im the X priest

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Thirteen ghost is idd errug goed. Die zou bij mij op nr 4 komen. Hij is behoorlijk eng én heeft aardig wat liters bloed!
     
  5. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Echte enge films kan ik niet opkomen, maar ik vond "The Others" heel goed. Die film heeft een heerlijk sfeertje en een (naar mijn mening) geweldig einde. Vooral dat kleine meisje is eng! Het is wel vooral de suggestie die de film creepy maakt.
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2003
  6. PromoStyle

    PromoStyle Guest

    dat gedeelte in 13 ghotst is wel lache als die gast precies tussen die glazen platen komen
     
  7. NimroD

    NimroD Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Blair Witch Project vind ik zeker de engste film die ik tot nu toe nog gezien heb.
     
  8. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    uhmjah uk heb een tijd terug ook een gave fil gezien ik zou alleen niet meer weten hoe hij heet.

    heel die film was met een gewone huis tuin en keuken video kamera gefilmd, het was op een kerts avond volgens mij dat die film zich alfspeelde, heel de famili kwam op bezoek om samen te eten, en dan is er 1gast die alles met die videi cam alles filmt. plots horen ze iets in de tuin en gaan er een paar kijken, blabla, maar op het laatst blijkt dat het alliens waren en gebeuren er allemaal vage dingen in dat huis:eek:. maar die film was egt freakY ik ga wel ff op i-net zoeken hoe die film heet.
     
  9. mrhalolover

    mrhalolover XBX

    Berichten:
    737
    Leuk Bevonden:
    0
    Blair witch vond ik echt een van de saaiste films ooit
     
  10. mello1982

    mello1982 xbox playah

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    braindead is echt goor en smerig,zo smerig dat ik niet heb afgekeken,anders the ring.
     
  11. Tha Clone

    Tha Clone Wat hij zei...

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    0
    Signs toevallig ? Lijkt er wel op. Maar weet niet zeker of het op kerstavond was :confused: wel leuke film trouwens !
     
  12. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    neej geen signs, hij word egt helemaal met een video cam gefilmt, ik ben nog an het zoeken maar ik weet niet waar ik moet zoeken:eek:
     
  13. X BelieveR

    X BelieveR Im the X priest

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij wel een coole film! Zoek de titel ff op aub. Maar Blair Witch is alleen maar saai omdat er geen lijken worden getoond. Maar verder is het de briljantste horror film OOIT. De spanning is werkelijk ongeevenaard! En hij is SUPER eng. Maar nogmaals als je bloed zoekt moet je hem nie kijken. Maar zulke films vind ik geen echte horror... Daar wordt ik nooit echt bang van...
     
  14. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Beetje standaard films hiero. Als je echt een enge film wilt zien moet je 'Repulsion' van regisseur Roman Polanski kijken. Dat is een echte mindfucker!
     
  15. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vond "The Omen" vroeger heel eng
     
  16. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Michael jacksons Thriller vond ik als kind heel eng.maar goed, toen ik cynisme begon te begrijpen bleek het komedie te zijn :mad:
     
  17. Diego

    Diego Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze heb ik ook gezien inderdaad, komt samen met de Blair Witch Project ook zéker in aanmerking volgens mij. De stijl waarop die film gemaakt is lijkt ook erg op die van de Blair Witch Project. Alleen dat Alie concept maakte het voor mij nog realistischer en enger. :) Ik kreeg echt de creeps toen ik dat zag...maar het leek meer op een documentaire ofzo, want de film werd regelmatig onderbroken door analsisten en weet ik het wat voor andere mensen die elk gingen zeggen of de tape écht of nep was...8) Maar goed, 'k weet ook de naam niet dus je hebt er weinig aan...weet iemand wel hoe deze film (?) heet zeg het dan ff, k wil 'em namelijk nog wel een keertje zien met een paar maten...}:] Alvast bedankt...
     
  18. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    jah klopt, egt vaag, die film. maar ik ken het nog steeds nergens vinden:mad: maarja nog ff verder zoeken. wel gaaf iedereen kreeg op en begeven moment last van erge hoofdpijn en dat jongetje had nerges last van:eek:
     
  19. Stone

    Stone Active Member

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    1
    Darkness is inderdaad ook een goeie keus.

    ps: als je wilt lachen om filmfouten: www.moviemistakes.com
     
  20. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Blair Witch Project en The Ring hebben bij mij een gedeelde eerste plaats :)
     

Deel Deze Pagina