1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Engste film ooit?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Alien, 12 nov 2003.

  1. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Mwa, die film kon mij nou weinig doen.
    Wel erg goed gemaakt. Maar bang werd ik er niet echt van.

    'k keek 'm dan ook niet alleen, of 's nachts. :)
     
  3. GTA freak

    GTA freak Tha Chronic 2001

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    the ring is niets vergeleken met what lies beneath en darkness! in het bijzonder is darkness nog de engste film van deze drie _O_
     
  4. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Bambie, ik moet nog steeds huilen wanneer ik denk aan de brand in het bos :'-( .

    Ok ff serieus, ik heb nog niet zoveel griezelfilms gezien, maar de 1e film waarbij ik echt schrok was the cube. Toen die neger op het laatst opeens terugkwam en die vrouw doodstak. Daarnaast was friday the 13th ook wel creepy.
     
  5. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    army of darkness is echt nie eng ofzo maar wel erg bloederig. }:]
    blair witch 1 is echt erg eng!!! _O_
     
  6. Stinky

    Stinky /?/?\?\

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    The Ring. punt. geen discussie.
     
  7. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    The ring vond ik niet echt eng, maar ik moet zeggen dat ik nog nooit echt bang van een film ben geworden (zeg ik niet om mee te patsen ofzo maar tis echt zo). Kan me wel engere films voorstellen ook maar eigenlijk moet je t echt aan een filmkenner vragen want tlijkt me niet zo dat iemand hier een berg horror heeft gezien ;)
     
  8. finnthegamer

    finnthegamer xbox owns everthing

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    blair witch was wel spannend darnaar ging ik met vrienden nog het bos in dat was wel creepy

    om 3 uur s'nachts:p
     
  9. GAGGAG

    GAGGAG The Outsider

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er iemand ooit "IT" gezien, met die clown :+ Dat was vroeger echt een enge film, toen ik nog een kind was. The Shining is ook een hele spannende film.
     
  10. Lord<>Snowboard

    Lord<>Snowboard ~XBW Member~

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    4
    The ring was niet zo creepy, alleen die videotape zelf was wel raar :confused:

    Ik weet nog dat ik veel schrik had van the sixth sense, die geesten! Bwa echt schrik van geesten sinds dien...maar dat is nu al wel ferm vermindert, maar toch raar

    Ik heb toen was ik wel heel klein een nachtmerrie gehad van jurassic park :+
     
  11. Lord<>Snowboard

    Lord<>Snowboard ~XBW Member~

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    4
    Damm die boma wil ik echt nooit zien! :eek:
     
  12. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    IT heb ik gezien ja, vroeger was die echt zo spannend he, echt een goede film. Nu is ie niet meer leuk maar ja, braindead is een film die egt ziek is kwa gore, maar niet eng ( tis namelijk ook horror komedie).

    Echt enge film, ik heb een keer een film gezien lang geleden, en die heette shadow zone, dat vond ik toen egt een hele enge film toen ik klein was. De film gaat over onderzoekers of zo die in een ondergrondlab werken en dan komt er een monster dan de vorm van andere wezens aan kan nemen. Echt lachen.Voor de rest...ik heb best veel horror films gezien eerlijk gezegd, alleen welke daarvan nog eng zijn....
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2004
  13. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    the shining is echt zoo verschrikkelijk eng jah.. von k echt zo verschikkelijk eng..
     
  14. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    The blair witch project vind ik de saaiste film ooit ( na merry poppins)
    Een enge film vind ik bv. a nightmare on elm street. Of i know what you did last summer. Ik was zo'n 9 jaar toen ik die zag, in mijn eentje alleen thuis en toen was ik zo bang dat ik mijn tanden niet durfde te poetsen en niet naar de toilet gaan omdat die me anders uit de toilet zou vissen. Slapen durfde ik ook niet vanwegen a nightmare on elm street. En dat voor een toen 9 jariger.
     
  15. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    toen ik ook 10 was was ik ook alleen thuis was ik scream aan het kijken durfde ik ook nie naar de wc, heletijd op de bang maar aan het wachten tot iemand thuis kwam.
     
  16. shaun177

    shaun177 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    de engste flim ooit is THE RING :p
     
  17. xboxarend

    xboxarend [xbox junkie]

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    duidelijk the shining
     
  18. il bruto

    il bruto Flame Fury

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    2
    kweenie...de meeste horrorfilms van nu zijn gewoon slap vind ik.je word overspoeld met special effects en/of overmatig gore-shock toestanden (die ik veeleer hilarisch dan griezelig vind).de beste horrorfilms vind ik nog steeds suggstieve films à la the Blair Witch project (en the ring ook wel,uiteraard).maar een echt goeie horrorfilm heb ik nog niet echt weten te ontdekken.
     
  19. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    filmpje van paul de leeuw
     
  20. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    engste is nog altijd de close-up van Patty Brard als ze net op staat.......:+
    freddy krueger is er niets bij
     

Deel Deze Pagina