1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Engste film ooit?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Alien, 12 nov 2003.

  1. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    um

    The shinning en bassie e
    n adriaan vroeg met die plaaggeest :'-( kan nog steeds die gemeene lach horen :'-(
     
  2. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    een van de engste films ooit vond ik scream en childs play...maar dat is alweer een aantal jaartjes geleden dus die zullen nie echt eng meer zijn ;)
    tja..weet zelf nie zo goed welke films echt eng zijn..
    ik kan je wel gothicka en de remaxe van the texas chainssaw aanbevelen..
    niet echt heel eng..maar ze barsten wel van de schrikmomenten _O_
    nog een tip mensuh..als je een film echt eng wilt vinden is het ut beste als je m kijkt als je alleen thuis bent en dan uiteraard ook als ut donker is..
    dan zijn er genoeg griezelfilms die je ineens WEL eng vindt als je alleen kijkt :+
     
  3. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    De oldtimer "The excorcist". deze is egt fokking vet!! Meer heb ik er niet over te zeggen;)
     
  4. Lord Kain

    Lord Kain Active Member

    Berichten:
    444
    Leuk Bevonden:
    2
    Begin stukje van t-2 judgement day.
    Die muziek allen al en dan dat vuur enzo echt creepy.
    Overgings t-2 is de beste film ooit
     
  5. janizzz

    janizzz wazig persoon

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe heet die eene film ook alweer waar ze in het begin met de hele familie tv zitten te kijken, en opeens spuit die moeder zo groen spul uit haar mond? vroeger( toen ik jaartje of 6 was) vond ik dat wel eng :)
     
  6. styliciouz

    styliciouz grasshoppert

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien dat je een paar films door elkaar haalt, maar in exorcist spuit dat meisje (zie paar posts hier boven) nogal wat erwtensoep uit.
     
  7. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Dank je, voordat ik dit las had ik trek, maar geen zin om naar beneden te lopen :)
     
  8. Dione

    Dione Guest

    Jaws :p
     
  9. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Blair Witch Project en The Ring waren erg creepy :eek:
     
  10. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Final Destination 1 en 2 :9
     
  11. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    die vond ik juist grappig :D

    Ringu vond ik wel lekker eng
    BLair Witch 1 ook
     
  12. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    heb freddy vs jason gehuurd is die wat?
     
  13. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    ja die is erg dope, had er niet veel van voorgesteld maar hij is echt wreed, veel humor en smerig heid :p
     
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ringu is toch Japanse versie? Vond die remake, the ring, echt saai. Enigste beetje enge stukje was aan het eind toen ze uit de tv kroop.
    Mijn engste film, eum, ik denk die van heel wat jaren terug, toen ik nog klein was, een horrorfilm waarin ze geesten op riepen. Geen idee meer hoe die film heet, maar ze maakten gebruik van zo een letterbord en een blok waarmee de geesten het blok naar je en nee konden bewegen om antwoord te geven et cetera. En ja, daarbij vielen ook veel doden en zag je mensen heen en weer geslingerd worden door onzichtbare geesten. Vond dat denk de engste film die ik zag.
     
  15. Fearless[NL]

    Fearless[NL] Ik zit niet op deze

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    IT , verfilming van een boek van Stephen King ik werd helemaal bang van die clown en natuurlijk THE EXORCIST en The Blair Witch Project Natuurlijk:)
     
  16. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    The Blair Witch project heb ik bewust,in mijn eentje, snachts gekeken. Het vielme erg tegen.alleen het einde was briljant.
     
  17. janizzz

    janizzz wazig persoon

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, haal geen films uit elkaar, weet ook alleen nog maar het begin, en dat ging zo als ik vertelde, dat ze met de familie tv aan het kijken waren toen was er ruzie over wat er gekeken gaat worden, toen werd de moeder boos en spoot er groen spul uit haar mond
     
  18. il bruto

    il bruto Flame Fury

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    2
    was dat nie "reposessed" met Leslie Nielsen,een parodie op the exorcist?
     
  19. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    haha word !!, die plaaggeest was echt mad eng....als kind kon er nooit van slapen :D
     
  20. Egamer

    Egamer Je weet waarom

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    1
    Nijntje op Reis was eng.. 8)
     

Deel Deze Pagina