1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Engste film ooit?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Alien, 12 nov 2003.

  1. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    IT Man die clown was scary. weet nog wel dat ik die film zag toen ik 9 ofzo was. Verdomde eng in die scene met de douche en dat douche putje :D
     
  2. styliciouz

    styliciouz grasshoppert

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik schrok me de *** toen Pennywise uit dat foto album kwam.
     
  3. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    hij was idd wel smerig :+ was een cowle film! _O_
     
  4. janizzz

    janizzz wazig persoon

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    denk het niet, kan me niet herinneren dat Leslie Nielsen erin speelde, maarja toen ik hem voor het laatst zag was ik 8 ofzo
     
  5. Bitchslap

    Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een vraagje over een film.
    Met The Texas Chainsaw Massacre 2003 versie wat je bij het begin en het eind ziet die zwart wit film van die 2 politie agenten die dan naar die kelder van Leatherface gaan is dat een echt filmpje van vroeger of gewoon nep.
    Want op de voorkant van de film staat dat de film gebasseerd is op een waargebeurd verhaal.
    Echt een vette film niet echt eng iig vind ik nie moet je zeker een keer huren.
     
  6. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is gewoon nep.

    Het is wel waargebeurd, maar een groot deel is verzonnen. Er was wel eens zo'n seriemoordenaar die allemaal mensenhuid op zijn gezicht naaide.

    Coole film trouwens.
     
  7. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    is fake natuurlijk, dat ze zeggen dat het gebasseerd is op een echt gebeurt verhaal betekent niet dat het waar is, Blairwitch was ook echt gebeurd ;)
     
  8. Bitchslap

    Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel niet de film zelf maar als je bij het begin van de film kijkt zie je een zwart film van zo'n kale politieagent en een camera man die gaan dan naar de kelder van Leatherface, en dan gaat die politieagent zo'n donker stuk in wordt hij aangevallen door leatherface en die cameraman ook.En is dat filmpje afgelopen hoor je zo'n stem zeggen dat de 2 politieagenten dood zijn omdat ze het huis niet goed hadden afgesloten en dan zie je nog een zwartwit filmpje waar een doodskist wordt gedragen waar die politieagent inzit.
     
  9. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Het is goed gedaan blijkbaar. Het is echt een illusie, wat ze creeren, soms is het heel goed gedaan en lijkt het net echt en raken mensen onder de invloed van een film. Da's wel lekker natuurluijk, maar je moet nooit vergeten dat het entertainment is, meer niet.
     
  10. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Film is vaak entertainment, maar soms ook geheel niet. Gisteren 'Requiem for a Dream' gezien. Man man man, wat een ellende, wat een narigheid. Met recht een van de naarste films ooit gezien, zonder dat er ook maar een druppel bloed in voorkomt (aan het eind wel een beetje). Aanrader voor iedereen die van arelaxte films houdt
     
  11. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    Is wel een beetje raar als je fan bent van arelaxte films.....wat vind je leuk...mwa, een arelaxt filmpje gaat er altijd wel in.....
    Maar even ontopic....ik heb laatst Bad Taste van Peter Jackson weer eens gezien....is niet eng, maar zo verschrikkelijk (slecht)ranzig met enorm veel bloed en mensen die doormidden gaan, het is dus wel een enorme splatter movie......en enorm lachen om te kijken....dat die man de lotr-films heeft gemaakt.....
     
  12. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Entertainment hoeft niet alleen maar vrolijkheid en blijheid te zijn hoor. Requiem for a Dream is idd erg indrukwekkend en ik vind het een hele goede film, maar het blijf gewoon entertainment.
     
  13. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Hmmm, ben ik niet met je eens. Ik ben een van die mensen die films wel degelijk meer vinden dan alleen entertainment. IMO is het kunst, kijk alleeen al naar de vorm waarmee Aronofski (regisseur) zijn 'Pi' en 'Requiem for a Dream' gegoten heeft. Dat gaat wel ff wat dieper dan een gemiddelde popcornfilm. Kijk ook bijvoorbeeld naar de films van Haneke, Hitchcock en Amenábar, dat is gewoon regelrechte psychologie. Dit zijn regisseurs die mensen wat méér willen geven dan alleen een entertainment feeling :)
     
  14. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Tuurlijk, maar het blijft wel een vorm van entertainment, maar dan veel dieper en meer naar de kunst richting toe idd. Heb je Donnie Darko al gezien? :)
     
  15. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Yeah, al zo'n 25x :). Donnie Darko is übercool en gaat megadiep. Die website is ook een must-see, ze hebben er gewoon een puzzel van gemaakt. Neem er een half uur de tijd voor en je snapt alles!!! www.donniedarko.com
     
  16. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Requiem for a dream is een echt mindfick. Ik had em gezien op het IFFR in Rotterdam in 2001 geloof ik.
    Het was een willekeurige film voor mij. Ik zat te bladeren in het programma boek en zag een foto van een van de Wayans broers. Ik dacht: effe checken. Aan het einde van de film was ik echt fucked up. In alle opzichten is de film een meesterwerk. Het verhaal, de acteer prestaties, de muziek en visueel is het overrompelend.
    De site is ook de moeite waard http://www.requiemforadream.com/

    De site van Donnie Darko heb ik nooit begrepen. Op een gegeven moment vragen waar ze Donnie woont, geloof ik. Je moet de antwoord goed hebben om door te gaan, maarja ik heb de film niet op DVD. Ben dus niet zo ver gekomen. Of moet ik het misschien anders doen???
     
  17. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    ik heb de blair witch project afgelopen weekend gezien maar vond hem egt zwaar tegenvallen :mad:
    als je hem aan het kijken bent is ie nog wle een btje freaky, maar aan het einde van einde van de film heb je egt zown leeg gevoel: was dit het nou? :confused:
    moet dit nu allemaal zow freaky zijn?
    ok, het is goed gefilmd maar er gebeurd gewoon te weinig...
    er zitten ook weinig tot geen schrikmomenten in en ze hebben er gwoon te weinig aan gedaan om de film eng te maken...
    net zoals the ring, maar die was gwoon wel kei freaky omdat je nog wel iets zag en het geheel was gwoon enger..
    dat vind ik dus tot nu toe de engste film ooit..
    the blair witch project een van de minst enge films ooit.. |:-
     
  18. il bruto

    il bruto Flame Fury

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    2
    tja,minimalisme,sommigen houden ervan,anderen niet
     
  19. Fearless[NL]

    Fearless[NL] Ik zit niet op deze

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    DeathWatch vond ik ook wel een goeie film.
    Kent iemand de film : The Bunker Evil Lies Within?
    Hij staat als verwacht bij de plaatstelijke videotheek.
    Lijkt me een goeie film worden trouwens :)
     
  20. VoYTeC

    VoYTeC Xbox Af -_-

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    Steven's King: IT vond ik echt een gruwelfilm, het was zo diepzinnig en echt vies, een Clown die de hoofdpersoon speelt en eens in de 20 jaar terugkeert om wraak te nemen, echt een erge film (ik kan al niet zo geweldig tegen dat soort films maarja, het was de moeite waard!;)
     

Deel Deze Pagina